Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?

Vierailija
16.09.2020 |

Mies on tuntee naisen työpaikkansa kautta ja on ollut ilmeisesti myös ainakin muutaman kerran häneen yhteydessä vapaa-ajalla (syömässä, illanvietossa tms). Mies ei ole peitellyt naista varsinaisesti vaan puhuu hänestä työkaverina, mutta on kuitenkin jättänyt asioita kertomatta. Lisäksi mies ei kohtele muita työkavereitaan samoin. Viestittelyä on jatkunut kuukausia.

Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?

Vaihtoehdot

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis vastauksena tuohon miten käry kävi?

Ja tän naisen puhelutiedot oli estetty.

Vierailija
42/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tuttavamies, joka ihan pelkkä kaveri, lähetellään toisillemme itsestämme alastonkuvia salaa ja juttelemme mukavia ja koska meillä on samanlainen huumorintaju niin heitämme välillä härskiäkin läppää, muttemme ole tehneet mitään emmekä aio, joten ei se ole pettämistä.

Yhtä lailla voitaisiin katsoa vieraiden ihmisten alastonkuvia netistä! Jotenkin turvallisempaa katsoa tuttua henkilöä. Vaikka fantasioisimme toisistamme niin silti meidän kumppanit saavat tämän ansiosta meiltä parempaa seksiä, joten heidän tulisi kiittää meitä tästä pikkutuhmasta, viattomasta viestittelystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä avioliitto .

Enkä olisi IKINÄ uskonut että mies tekisi

mitään tällästä.

Noi viestit jo pelkästään..

Ja sitte noi tapaamis ehdotukset mun selän takana.

Olivat nähneet firman juhlissa ja muutama viikko sen jälkeen mies oli laittanu viestin:

Pitäiskö lähteä radalle joku viikonloppu?

Järkee vai ei. Ehdotuksia.😚

Sillon sano mulle kun tästä kysyin,että olis ollu vaan kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny.

Ei yhtäkkiä muistanu millon oli viestin laittanu.

Eikä toi viesti nyt muutenkaan ole sellanen mikä kaverille laitetaan.

Nainenkin on avoliitossa.

Vai mitä mieltä??

Vierailija
44/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pitkä avioliitto .

Enkä olisi IKINÄ uskonut että mies tekisi

mitään tällästä.

Noi viestit jo pelkästään..

Ja sitte noi tapaamis ehdotukset mun selän takana.

Olivat nähneet firman juhlissa ja muutama viikko sen jälkeen mies oli laittanu viestin:

Pitäiskö lähteä radalle joku viikonloppu?

Järkee vai ei. Ehdotuksia.😚

Sillon sano mulle kun tästä kysyin,että olis ollu vaan kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny.

Ei yhtäkkiä muistanu millon oli viestin laittanu.

Eikä toi viesti nyt muutenkaan ole sellanen mikä kaverille laitetaan.

Nainenkin on avoliitossa.

Vai mitä mieltä??

No oon kyllä sitä mieltä, että päästä mies radalle ja lähde ite kanssa. Lusikat jakoon. Yök, mitä touhua.

Vierailija
45/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi nyt oo aika selvää että

sellasta kalastelua toi on,että kannattaako tähän ryhtyä.

Muutenki ollu kiinnostunu naisen asioista kyseenalaisen paljon.

Jos jatkuvasti kyselee,miten menee,ootko ok,miten viikonloppu sujuu ym.

Kun tää nainen koko ajan valitellu miten kotiasiat on perseellään.

Mies vaan väittää että täysin merkityksetön on tää nainen.

Eli puheet ja teot ei oikein käy yksiin.

Ei olis millään myöskään katkaissut välejä .

Sano että voi olla viestittelemättäkin.

En kuitenkaan siihen suostunut vaan vaadin

että hänen on kerrottava

että olen lukenut viestit.

Vaikeeta oli mutta teki sen lopulta.

En kuitenkaan usko selityksiä.

Vierailija
46/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne on edennyt aloituksen teon jälkeen?

Vierailija
47/103 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta riitelyä on ollu asiasta.

Mies haluton puhumaan.

Väitti että mulla on päässä vikaa.

Ja jossain vaiheessa humalapäissään sano ku riideltiin asiasta että minä en ole ansainnut että hän mulle laittelis haleja tai pusuhymiöitä.

Mun viesteihin vastailee tyyliin jep,ok,selvä..

Jos vastaa ollenkaan.

Harmillista vaan että nää suunnitellut

tapaamiset ei toteudu.

Viestit ehkä olis muuttunu toisenlaisiksi jos muutakin olis ollu.

Nythän mulla ei ole ku epäilys että heidän välillä on ollut jotain kehittymässä.

Eli pattitilanne.

Niitten firman juhlien jälkeen mies oli laittanu 2.30 viestin naiselle että oon kohta kotona.

Siitäki mies sano että oli toisten kanssa sovittu

missä mennään??

Vierailija
48/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko tuolla aloituksella mieheni ja tän naisen kuviota?

Jos niin nainen ei ole lähtenyt näihin tapaamisiin.

Viimeinen oli nyt keväällä kun he oli sitten

sopineet tapaamisen baariin.

Se peruuntui tän koronan takia.

Sopivat silloin kuitenkin että näkevät myöhemmin.

Asia selvisi itselleni tämän jälkeen.

Viestit on kulkeneet tiuhaan.

Nainen oli laittanut vähän ennenkun viestit luin että nähdäänkö töiden jälkeen.

Mihin mieheni oli vastannut leveällä hymynaamalla.

Ei siis ollut mitään paikkaa eikä kellon aikaa.

Silti mies väittää etteivät ole soitelleet,eikä ole viestejä poistanut.

Vierailija
49/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin puheeksi. Asiathan pitää selvittää. Ei tuo vielä pettämistä mulle olisi, huonoa huumoria kyllä. Kekustelun lopputuloshan asian sitten päättäisi, että millä meiningillä sitä ollaan toisen kanssa, kavereita vai enemmän.

50/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tuttavamies, joka ihan pelkkä kaveri, lähetellään toisillemme itsestämme alastonkuvia salaa ja juttelemme mukavia ja koska meillä on samanlainen huumorintaju niin heitämme välillä härskiäkin läppää, muttemme ole tehneet mitään emmekä aio, joten ei se ole pettämistä.

Yhtä lailla voitaisiin katsoa vieraiden ihmisten alastonkuvia netistä! Jotenkin turvallisempaa katsoa tuttua henkilöä. Vaikka fantasioisimme toisistamme niin silti meidän kumppanit saavat tämän ansiosta meiltä parempaa seksiä, joten heidän tulisi kiittää meitä tästä pikkutuhmasta, viattomasta viestittelystä!

Kyllä on niin  p"skapuhetta kun vaan olla voi, ei ole pettämistä ei mutta noihan on vaan esivalmisteluja siihen. Ennepitkään siinä käy niin että päädytte muhinoimaan, niin se vaan menee. Hyvin vielä oikeutuksen näille pettämisvalmisteluille haet sillä että muka nykyinen suhteesi kukoistaa sillä että viattomasti viestittelet tuttavamiehesi kanssa. 

Muista mainita puolisollesi myös asiasta että teillä on parempaa seksiä sen takia kun touhuillessanne fantasioit tuttavamiehestä joska kanssa viattomasti viestittelet ja lähettelet hänelle itsestäsi alastonkuvia :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
51/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi selvää pelaamista. Tunnustellaan, että miten nainen reagoi ja lisätään ehdotuksiin sitä mukaa vihjailevuutta.

Miksi miehesi pitäisi nähdä vapaa-ajallaan jotain naispuolista "random" -työkaveria? Älä usko ukkosi juttuja, valehtelee nyt mustaa valkoiseksi.

Vierailija
52/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin idiootti et ole että uskot ja annat anteeksi, tuo ei lopu koskaan. Nimim on kokemusta ja ukko sai lähteä 👍

Vierailija
53/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedä mikä tässä nyt enää on epäselvää? Naiset ovat niin sinisilmäisiä. Ainoa vaihtoehto on JÄTÄ SE SIKA. Miehet on idiootteja, suurin osa juuri tällaisia valehtelevia ääliöitä ja ällöttäviä kusipäitä, jotka eivät kunnioita puolisoaan. Itse en jaksa enää yhtäkään miestä vakisuhteeseen. Hauskaa voi pitää joskus jonkun kanssa, mutta oma elämäni on paljon parempaa ilman ketään ällötystä, jota pitää miellyttää ja joka kuitenkin lopulta pettää ja valehtelee. Naiset herätkää.

Vierailija
54/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pettämistä.

Vierailija
55/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu: häpeäisin silmät päästäni, koska miehellä on niin paha lukihäiriö, että ne viestit olisivat jotain aivan kammottavaa luettavaa ja se nainen varmaan on jo perustanut jonkun huumoriblogin tai nettiyhteisön niiden räpellysten ympärille 

56/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiedä mikä tässä nyt enää on epäselvää? Naiset ovat niin sinisilmäisiä. Ainoa vaihtoehto on JÄTÄ SE SIKA. Miehet on idiootteja, suurin osa juuri tällaisia valehtelevia ääliöitä ja ällöttäviä kusipäitä, jotka eivät kunnioita puolisoaan. Itse en jaksa enää yhtäkään miestä vakisuhteeseen. Hauskaa voi pitää joskus jonkun kanssa, mutta oma elämäni on paljon parempaa ilman ketään ällötystä, jota pitää miellyttää ja joka kuitenkin lopulta pettää ja valehtelee. Naiset herätkää.

Tuokin kyllä on aika pöljää, ei ole sukupuolisidonnainen juttu vaan niin miehet kuin naisetkin toimivat aikastelailla samalla tavalla! Jos tuomitset miehen niin samalla kyllä tuomitset naisetkin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
57/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin heti

Vierailija
58/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies yrittää lämmitellä naista, mutta se ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. On siis ihastunut tähän naiseen.

Juttelisin ammattilaisen kanssa tilanteesta siis pariterapiassa. Mies on halukas pettämään ja luultavasti vielä valehtelee siitä, mitä kaikkea oikeasti on tapahtunut. Olennaista ei ole se mitä on tapahtunut, vaan että et enää voi mieheen luottaa. Lasten takia ero pitäisi hoitaa hyvin, jos siihen päädytte. Siksi terapia olisi paras vaihtoehto. Rakastatteko enää toisianne ja kannattaako yrittää selvittää tilannetta vielä:

Vierailija
59/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies yrittää lämmitellä naista, mutta se ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. On siis ihastunut tähän naiseen.

Juttelisin ammattilaisen kanssa tilanteesta siis pariterapiassa. Mies on halukas pettämään ja luultavasti vielä valehtelee siitä, mitä kaikkea oikeasti on tapahtunut. Olennaista ei ole se mitä on tapahtunut, vaan että et enää voi mieheen luottaa. Lasten takia ero pitäisi hoitaa hyvin, jos siihen päädytte. Siksi terapia olisi paras vaihtoehto. Rakastatteko enää toisianne ja kannattaako yrittää selvittää tilannetta vielä:

No mies ei ainakaan enää rakasta; teot puhuu. On täysin yhdentekevää ”selvittää tilannetta”.

Vierailija
60/103 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta: oma mies oli touhunnut vastaavaa yli vuoden, ja kun käry kävi toista kautta niin kas kummaa, eihän se todellakaan pelkkään viestittelyyn ollut jäänyt..

Tapaamisia pitkin kyliä ja hiljaisia parkkialueita missä touhuta, hotelleissa, työmatkoilla, jopa toisen naisen kotona kun tämän oma mies reissussa jne.

Siihen loppui yli 20.v liitto.

Molemmilta.

Ei se hauskuus ollutkaan sitten enää hauskaa kun jäivät kiinni.

Nyt on 4 ihmistä jokainen omissa kodeissaan, kaikilla särkynyt sydän ja lapset ravaa kahden kodin välillä, yhtä särkyneinä.

Että kannattiko?

Joka tulella leikkii.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä