Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Mies on tuntee naisen työpaikkansa kautta ja on ollut ilmeisesti myös ainakin muutaman kerran häneen yhteydessä vapaa-ajalla (syömässä, illanvietossa tms). Mies ei ole peitellyt naista varsinaisesti vaan puhuu hänestä työkaverina, mutta on kuitenkin jättänyt asioita kertomatta. Lisäksi mies ei kohtele muita työkavereitaan samoin. Viestittelyä on jatkunut kuukausia.
Kommentit (103)
Viestittely vitsein ja meemein on pettämisen esiaste. Sen voi vielä olevinaan selitellä "kaverisuhteilla" mutta se on selkeä ensimmäinen askel. Viestittely kiihtyy, muuttuu rohkeammaksi, käydään kahvilla, tapaillaan, seksi alkaa näkyä enemmän viesteissä - ja sitten ollaankin jo toisen asunnolla.
"vaimo ei ymmärrä ja kyttää ja nalkuttaa"
Koettu on. Puutuin asiaan varhaisessa vaiheessa ja väänsin miehelle rautalangasta, että jos hän jatkaa "viatonta" juttelua, minäkin teen niin. Ei se sitten ollutkaan kivaa enää miehen mielestä, kun minä tein sitä.
Mitä hemmetin rajattomia kontrollifriikkejä lähisuhderiippuvaisia epävakaita tämäkin provo taas on kerännyt?
Jokainen joka on paatoksella julistanut sen olevan pettämistä kun mies viestittelee työkaverinaiselle vitsien muodossa, voisi nyt selventää tavan pulliaiselle, mikä tuossa on pettämistä.
Jokainen aikuinen kai ymmärtää että esim. seksiaiheinen vitsi on eri asia kuin seksiviesti. On eri asia vitsailla pistonostoravistus-tasolla kuin ilmaista haluavansa toista itse. Ero on samaa luokkaa kuin yleinen toteamus ”apua, kuolen” häpeään tai nauruun liittyen kuin ilmaista haluavansa tehdä itsari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin rajattomia kontrollifriikkejä lähisuhderiippuvaisia epävakaita tämäkin provo taas on kerännyt?
Jokainen joka on paatoksella julistanut sen olevan pettämistä kun mies viestittelee työkaverinaiselle vitsien muodossa, voisi nyt selventää tavan pulliaiselle, mikä tuossa on pettämistä.
Jokainen aikuinen kai ymmärtää että esim. seksiaiheinen vitsi on eri asia kuin seksiviesti. On eri asia vitsailla pistonostoravistus-tasolla kuin ilmaista haluavansa toista itse. Ero on samaa luokkaa kuin yleinen toteamus ”apua, kuolen” häpeään tai nauruun liittyen kuin ilmaista haluavansa tehdä itsari.
Se olikin tosi hauskaa, kun se vaimon täysin samanlainen seksiaiheinen viestittely miespuoliselle ystävälle/työkaverille olikin pettämistä...
Muu, mikä:
Alan itse harrastaa samaa kuin mieskin. On todellakin kiikarissa yksi seksikäs mies, jonka kanssa haluaisin säpinää. Olen vain pidättäytynyt tähän asti, kun olen luullut omaa suhdettani yksiavioiseksi. Mutta jos mieheni kerran harrastaa tuollaista, niin sitten voin minäkin...
Kerro, ap, miten se kiinnijääminen tapahtui. Minua oikeasti ihmetyttää, koska en minä ainakaan tiedä, mitä ja kenen kanssa puolisoni viestittelee. Mistä tietäisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viedtittelee toiselle naiselle niin on oettämistä mutta vitsejä? Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Kukaan ei lähetä vitsejä työkavereilleen pääasiallisena aiheena. Joko mies on outo tai vitsit cain osa viestittelyö
Koko viestittelyä en tietenkään voi tietää, pitäisi varmaan ratsata miehen puhelin saadakseni kaikki selville, mutta näkemäni viestit olivat kyllä pääasiassa juuri noita meemejä yms. ja jotain työjuttuja välissä.
ap
Mies on ihastunut tähän naiseen ja koettaa kömpelösti lähestyä. Otan osaa, hirvittävän noloa ja inhottavaa sinulle. Vaikea kuvitella, että nainen olisi mitenkään ihastunut moisesta viestittelystä, joten tuskin varsinaista pettämistä on tapahtnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Miksi mies lähettelee urpoja viestejä toiselle naiselle? Vastaako nainen näihin viesteihin? Ja jos vastaa niin miten? Onko naisen mielestä viestit hauskaa läppää? Noloja, eikä hän tiedä kuinka ne saisi loppumaan? Miehesi kuulostaa kertomuksesi mukaan todella urpolta ja nololta. Laita miehesi vastaamaan kysymyksiisi kunnollaTähän kun tietäisi vastauksen!
Järkytys oli melkoinen, kun sain tietää, että rakas aviomieheni ja lasteni isä lähettelee setämies-tason viestejä huomattavasti nuoremmalle naiselle. En voi oikeasti uskoa, että ne viestit tulivat mieheni numerosta. Olemme joskus aiemmin puhuneet hieman vastaavasta aiheesta ja silloin hänkin oli ihmeissään, miten alas kaverinsa voi käytöksessä vajota. Ja nyt sitten itse täysin samalla tasolla.
En tiedä millä mielellä nainen on viesteistä ollut, mutta ainakaan mitään selkeää torjuntaa ei ole ollut, enemmänkin naureskelua ja muutama oma vitsi väliin (ei kuitenkaan mitään mieheni viestien tasoa). Ja hän on tosiaan näiden viestien jälkeenkin suostunut lähtemään syömään, illanviettoon jne. mieheni kanssa, tosin nämä voivat kai kaikki johtua myös työpaikasta.
ap
Tämä on vielä pahempaa kuin luulin aloituksen huolimattomasti lukien.
Pidin vastavuoroista viestitteluäkin pettämisenä, mutta tuo setämiestasoinen nuoremmalle yksipuoleinen viestittely on lisäksi ahdistelua.
Olisi kyllä erittäin iso turn off ja menettäisin luottamuksen lisäksi kunnioituksen miestä kohtaan. Olisi vaikea auhtautua häneen enää seksuaalisen kanssakäymisen merkeissä itse. Vaihtoehto olisi ehkä keskenään platoninen ja muuten avoin suhde, jos haluaisin olla eroamatta.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin keskusteluun näköjään yksi seksivitsailija. Huomaat olevasi mielipiteesi kanssa selvässä vähemmistössä, joten tavan pulliainen ei välttämättä sinua parhaiten ainakaan tässä yhteydessä kuvaa.
Ehkä 15-kesäiseltä pojalta ymmärtää tuollaiset vitsailut, aikuiselta mieheltä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viedtittelee toiselle naiselle niin on oettämistä mutta vitsejä? Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Kukaan ei lähetä vitsejä työkavereilleen pääasiallisena aiheena. Joko mies on outo tai vitsit cain osa viestittelyö
Koko viestittelyä en tietenkään voi tietää, pitäisi varmaan ratsata miehen puhelin saadakseni kaikki selville, mutta näkemäni viestit olivat kyllä pääasiassa juuri noita meemejä yms. ja jotain työjuttuja välissä.
ap
Mies on ihastunut tähän naiseen ja koettaa kömpelösti lähestyä. Otan osaa, hirvittävän noloa ja inhottavaa sinulle. Vaikea kuvitella, että nainen olisi mitenkään ihastunut moisesta viestittelystä, joten tuskin varsinaista pettämistä on tapahtnut.
Tätä mieltä minäkin olen. Mies on kiinnostunut, mutta ei osaa/uskalla tehdä vielä selkeitä lähestymisyrityksiä, joten tunnustelee vitsailun varjolla. Vaikka ei olisikaan pettämistä, niin ainakin osoittaa miehen halukkuuden pettämiseen.
No jo on tarkkaa.
Minä juuri laitoin 16-vuotta nuoremmalle naiselle puujalkaa piirakoista.
Sain kuvan siitä ainoasta piirakasta, joka nyt sattui löytymään.
Jääkaapista, nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
No jo on tarkkaa.
Minä juuri laitoin 16-vuotta nuoremmalle naiselle puujalkaa piirakoista.
Sain kuvan siitä ainoasta piirakasta, joka nyt sattui löytymään.
Jääkaapista, nimittäin.
hah hah
Hei!
Samassa tilanteessa.
Mies on kuukausia viestitellyt työkaverinsa kanssa.
Käry kävi,ja nyt selittelee että työkaverin kanssa läpän heittoa vaan.
Viesteissä on ollut tapaamisehdotuksia,pusuhymiöitä,haleja ym.
Lomakuvia hänestä itsestään.
Pikkutuhmia juttuja mm.miks tuut mun uniin.
Kuka mies viestittelee työkaverille kuukausitolkulla huvikseen tämmösiä viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Samassa tilanteessa.
Mies on kuukausia viestitellyt työkaverinsa kanssa.
Käry kävi,ja nyt selittelee että työkaverin kanssa läpän heittoa vaan.
Viesteissä on ollut tapaamisehdotuksia,pusuhymiöitä,haleja ym.
Lomakuvia hänestä itsestään.
Pikkutuhmia juttuja mm.miks tuut mun uniin.
Kuka mies viestittelee työkaverille kuukausitolkulla huvikseen tämmösiä viestejä?
Miten käry kävi?
Se ei luultavasti tarkoita miehelle mitään, mutta sitä se tarkoittaa, että sinä et ole prioriteetti, eikä sinua rakasteta.
Kaikki tarvittava tieto tuli jo siinä, että "ei kohtele muita työkavereita samoin". Viestien aiheet lisäksi liian yksityisiä siihen etttä kyseessä olisi pelkkä työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Muu, mikä:
Alan itse harrastaa samaa kuin mieskin. On todellakin kiikarissa yksi seksikäs mies, jonka kanssa haluaisin säpinää. Olen vain pidättäytynyt tähän asti, kun olen luullut omaa suhdettani yksiavioiseksi. Mutta jos mieheni kerran harrastaa tuollaista, niin sitten voin minäkin...
Miten mies voi olla seksikäs? Ymmärrän että mies voi olla kiihottava, mutta että seksikäs. Ei kuulosta kovin miehekkäältä.
Kyl määki kerra Turuus.
Mää sit sanossi sil akal siel meirä kaffehuones, et: Tieräksää likka mimmonnes se peeenis mahta olla?
No tää Lapist kotossi oleva likka sanoos, et: Emmää tierä, ku oon tämmönen maalaislikka vaan.
Mää sit vetässi oman peeeeniksen siihen pöyräl sen likan ettee lautasel ja likka siihen sanos, et:
JAA tommonen se peeeenis on! Sehän näyttäs aivan kyrvält, mutta on helevetinpaljon pienempi!
Tutkin puhelimen.
Menin viereen kun oli watsap auki nii käänti
puhelimen niin etten näe näyttöä.
Alko vähän ihmetyttää mitä ei halua mun näkevän.
En ole koskaan puhelintaan tutkinut,ei ole ollut mitään syytä.Järkytys oli melkonen
Mies ei viestittele eikä soittele jos ei ole asiaa.
Tälle työkaverille laitellu illalla ja viikonloppunakin viestiä.
Pusuhymiöitä ym.
Valehdellut vaan kun asia selvisi.
Ja sit vielä haukkuu vaan mulle tätä naista
Mikä tässä siis on logiikka?
Tapaamista ehdotellut 4 kertaa puolen vuoden sisään.
Sano että ois ollu vaan kiva nähdä,.
Jos nainen on tosissaan ärsyttävä ja omituinen niin miksi ryhtyä ollenkaan moiseen touhuun.
Sitä ei ole osannut selittää.
Sanoo vaan että mitään
ei ole tapahtunut.???.
Mies ei voi jäädä kiinni, koska meillä ei kajota toisen laitteisiin.