Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Mies on tuntee naisen työpaikkansa kautta ja on ollut ilmeisesti myös ainakin muutaman kerran häneen yhteydessä vapaa-ajalla (syömässä, illanvietossa tms). Mies ei ole peitellyt naista varsinaisesti vaan puhuu hänestä työkaverina, mutta on kuitenkin jättänyt asioita kertomatta. Lisäksi mies ei kohtele muita työkavereitaan samoin. Viestittelyä on jatkunut kuukausia.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Miksi mies lähettelee urpoja viestejä toiselle naiselle? Vastaako nainen näihin viesteihin? Ja jos vastaa niin miten? Onko naisen mielestä viestit hauskaa läppää? Noloja, eikä hän tiedä kuinka ne saisi loppumaan? Miehesi kuulostaa kertomuksesi mukaan todella urpolta ja nololta. Laita miehesi vastaamaan kysymyksiisi kunnollaEn tiedä millä mielellä nainen on viesteistä ollut, mutta ainakaan mitään selkeää torjuntaa ei ole ollut, enemmänkin naureskelua ja muutama oma vitsi väliin (ei kuitenkaan mitään mieheni viestien tasoa). Ja hän on tosiaan näiden viestien jälkeenkin suostunut lähtemään syömään, illanviettoon jne. mieheni kanssa, tosin nämä voivat kai kaikki johtua myös työpaikasta.
ap
Siis täh? Heillähän on jo suhde. Etkö tajua? Mies selkeästi viestittää että on kiinnostunut tämän ”työkaverin” seurasta ihan muutenkin kuin vain ”kaverisuhteessa”. Mitä muuta todistetta kaipaat!? Luultavasti mies kieltäisi koko jutun vaikka jäisi housut kintuissa kiinni itse teosta. Usko nyt hyvä ihminen että miehellä on jo suhde meneillään (tai jos ei vielä ole fyysinen niin se johtuu siitä ettei nainen ole vielä lämmennyt) ja että mies on jo pettänyt sinua.
Itse en hyväksy edes flirtti viestejä, eli jos miehellä on tarve viestitellä muiden naisten kanssa flirttaillen niin avot, se suhde ei jatkuisi.
Sitä tässä itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää tavata sellaista ihmistä mitä mulle vaan
haukkuu.
Olivat aiemmin työpari kunnes nainen siirrettiin eri yksikköön.
Mies oli silloin niin tyytyväinen
kun pääsi eroon.
Viestittely alkanut sen jälkeen.
Laittanut esim.pieni ikävä sua..😢
Ei oo osannu sanoa siis muuta kun että olisi vaan ollut kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny.
Vaikka kuinka oon tavannut että MIKSI??
Ni eipä tuu selvää vastausta.
Terapeutilla käytiin..kerran.
Ei suostu lähtemään enää.
Ja vielä ,tän naisen mies on mun miehen työkaveri.
Eli nainen on suhteessa työkaverinsa kanssa ja viestittelee salaa toisen työkaverin kanssa.
Että ei paljon järki päätä
pakota,kummallakaan.
Tää ei ollu siis aloittajan viesti..
Vaan kun näitä tuntuu olevan pilvinpimein
samankaltaisia juttuja
niin kirjoitan omasta kokemuksestani ja
on pakko purkaa näitä tuntoja sekä saada järkeviä mielipiteitä asiaan.
Nii,jos ihan kaverimielessä..niin miksi asia pitää salata.
Ei voi kertoa kotona että työkaverilla ongelmia ja tarvii juttuseuraa.
Että käydään kahvilla tai parilla oluella!!
No itse tässä mietin että miksi pitää yhteyttä ihmiseen jonka on kuvaillut ärsyttäväksi.
Onko mies ihastunut naiseen kuitenkin?
En tiedä mitä ajatella tästä kaikesta..
Jos puolenvuoden aikana 4 kertaa ehdottanut tapaamista niin miten ärsyttävä tää nainen on??
Oon vissii tyhmä,hyväuskoinen idiootti
Tosin mies laitto viestin tälle naiselle että heidän viestittely on paljastunut,lopetetaan yhteydenpito.
Tapaavat kuitenkin kun samassa firmassa töissä...
No näinhän se menee..
Tämä ei ole siis aloittajalta
Joitain kommentteja tänne olen jo laittanutkin
Tän oman mieheni viestit on sisältäny paljon just noita meemejä ja emojeita.
Yli viisikymppinen mies. Ja useaan kertaan
mm.haleja ja hymiö. Siis MITÄ??Haleja..
Ei ikinä mulle laittanu.
Viesteissä on ollu kaksmielisiä juttuja.
Nainen laittanu ett on laihtunu kun kova kiire ollu,nii mies että toivottavasti et liikaa takaapäin.
Nainen pyytäny piristystä kun on tylsää nii mies vastannu ett laita puhelin taskuun ja värinälle nii soitan sulle.
Tai meneillään olevasta työstä että himoittaisko osallistua.
Nainen vastaa ett kyl ois lystiä😉
Tai että mies on laittanu aamulla heti että Miks tuut mun uniin?
Ajankohdatki tosiaan kertoo että ajatuksissa ovat olleet jos ensimmäinen viesti lähtee 5.50 aamulla.
Ja ihan läpän heittona nää siis on kuitattu.
Ja sit ne tapaamisehdotukset mieheltä,
jotka ei siis toteutunu.
Mies lopetti viestittelyn ja sano ettei menetä mitään vaikka ei koskaan olis yhteydessä.
Epäilen silti..
Ei kai kukaan mies laita tollasia viestejä
ja jatkuvasti kysele kuulumisia jos mitään kiinnostusta ei ole.Kuten väittää.
Eikä muka siis tiennyt miten oli puhelimessa puhelutiedot salattu ja nainen merkitty suosikkeihin.
Itsestään???
Mitään ei voi myöntää..paska tilanne.
Tosiaan tän naisen mies tekee siis samassa paikassa töitä,kun mieheni.
Mieheltä kysyin että miten
voi katsoa silmiin tätä työkaverisa
kun vaimonsa kanssa pitää tämmöstä peliä?
Mies tuumaa vaan ettei oo vaimo,eikä vastannu kysymykseen.Ym,ym,paskajauhantaa..
Kyllä on vaikee olla tän asian kanssa,luottamusta ei oo pätkän vertaa.
En tiedä miten tästä eteenpäin.
.
Tekijän vaihtoehdot vastaukset ovat aivan typeriä! Nämäkö ovat vaihtoehdot? Etkö parempaan pysty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies lähettelee urpoja viestejä toiselle naiselle? Vastaako nainen näihin viesteihin? Ja jos vastaa niin miten? Onko naisen mielestä viestit hauskaa läppää? Noloja, eikä hän tiedä kuinka ne saisi loppumaan? Miehesi kuulostaa kertomuksesi mukaan todella urpolta ja nololta. Laita miehesi vastaamaan kysymyksiisi kunnollaEn tiedä millä mielellä nainen on viesteistä ollut, mutta ainakaan mitään selkeää torjuntaa ei ole ollut, enemmänkin naureskelua ja muutama oma vitsi väliin (ei kuitenkaan mitään mieheni viestien tasoa). Ja hän on tosiaan näiden viestien jälkeenkin suostunut lähtemään syömään, illanviettoon jne. mieheni kanssa, tosin nämä voivat kai kaikki johtua myös työpaikasta.
ap
Siis täh? Heillähän on jo suhde. Etkö tajua? Mies selkeästi viestittää että on kiinnostunut tämän ”työkaverin” seurasta ihan muutenkin kuin vain ”kaverisuhteessa”. Mitä muuta todistetta kaipaat!? Luultavasti mies kieltäisi koko jutun vaikka jäisi housut kintuissa kiinni itse teosta. Usko nyt hyvä ihminen että miehellä on jo suhde meneillään (tai jos ei vielä ole fyysinen niin se johtuu siitä ettei nainen ole vielä lämmennyt) ja että mies on jo pettänyt sinua.
Itse en hyväksy edes flirtti viestejä, eli jos miehellä on tarve viestitellä muiden naisten kanssa flirttaillen niin avot, se suhde ei jatkuisi.
Mistä sinä tietäisit miehesi flirttiviesteistä?
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se menee..
Tämä ei ole siis aloittajalta
Joitain kommentteja tänne olen jo laittanutkin
Tän oman mieheni viestit on sisältäny paljon just noita meemejä ja emojeita.
Yli viisikymppinen mies. Ja useaan kertaan
mm.haleja ja hymiö. Siis MITÄ??Haleja..
Ei ikinä mulle laittanu.
Viesteissä on ollu kaksmielisiä juttuja.
Nainen laittanu ett on laihtunu kun kova kiire ollu,nii mies että toivottavasti et liikaa takaapäin.
Nainen pyytäny piristystä kun on tylsää nii mies vastannu ett laita puhelin taskuun ja värinälle nii soitan sulle.
Tai meneillään olevasta työstä että himoittaisko osallistua.
Nainen vastaa ett kyl ois lystiä😉
Tai että mies on laittanu aamulla heti että Miks tuut mun uniin?
Ajankohdatki tosiaan kertoo että ajatuksissa ovat olleet jos ensimmäinen viesti lähtee 5.50 aamulla.
Ja ihan läpän heittona nää siis on kuitattu.
Ja sit ne tapaamisehdotukset mieheltä,
jotka ei siis toteutunu.
Mies lopetti viestittelyn ja sano ettei menetä mitään vaikka ei koskaan olis yhteydessä.
Epäilen silti..
Ei kai kukaan mies laita tollasia viestejä
ja jatkuvasti kysele kuulumisia jos mitään kiinnostusta ei ole.Kuten väittää.
Eikä muka siis tiennyt miten oli puhelimessa puhelutiedot salattu ja nainen merkitty suosikkeihin.
Itsestään???
Mitään ei voi myöntää..paska tilanne.
Tosiaan tän naisen mies tekee siis samassa paikassa töitä,kun mieheni.
Mieheltä kysyin että miten
voi katsoa silmiin tätä työkaverisa
kun vaimonsa kanssa pitää tämmöstä peliä?
Mies tuumaa vaan ettei oo vaimo,eikä vastannu kysymykseen.Ym,ym,paskajauhantaa..
Kyllä on vaikee olla tän asian kanssa,luottamusta ei oo pätkän vertaa.
En tiedä miten tästä eteenpäin.
.
Jännä runo. Huonolla tavalla. Miksi ihmeessä lyöt rivinvaihdon joka lauseen jälkeen ja jopa kesken lauseen?
Vaihtoehdot??
Miten niin parempaan??
Eikö toi nyt oo naimisissa olevalta mieheltä
aika kyseenalaista läpän heittoa?
Voit olla varma, että naitu on jo, ja kohta saattaa olla naisella jo pulla uunissa miehellesi. Varmaan jo mielessään sisustaa kotianne uusiksi ja verhokankaat on katsottu.
Näitä työkaveruuksia on nähty.
Sepä se kun ei voi olla varma mitä heidän välillä on.Ja molemmat on yli viiskymppisiä joten tuskin kuitenkaan mitään pullia on uunissa. Ei oo muuta ku nää viestit ja mies kieltää kaiken. Mulla vaan on päässä vikaa hänen mielestään.
Läksin "radalle"..yöllä kun mies oli jo menny nukkumaan. Tuumas vaa seuraavana päivänä että läksit sitte baariin.Ei muuta.Mitään ei kyselly eikä kommentoinu sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin pitäisin mahdottomana, että päätyisin tuollaisen "miehen" kanssa yhteen. Mutta jos niin jostain tuntemattomasta syystä olisi päässyt käymään, eroaisin välittömästi enkä edes miettisi muita vaihtoehtoja.
Vaikea minunkin sitä on uskoa, mutta nyt olen kuitenkin itseni tästä tilanteesta löytänyt.
Tilannetta mutkistaa lapset. Itseni takia tuntuu, että ero on ainut ratkaisu, mutta lasten takia taas tuntuu, että luovuttaisin liian helposti jos nyt tämän takia eroaisin.
ap
Mun mies viestitteli useamman vuoden eksänsä kanssa tälläisiä, toiselle naiselle (kummatkin työkavereita) avautui meidän sillä hetkellä hankalasta parisuhteesta (neljä lasta joista nuorin silloin yksivuotias) ja muista meidän henkilökohtaisista asioista! Olin ihan raivona ja olen edelleenkin. Ei ainakaan parantanut meidän suhdetta ja mies ei omasta mielestään ole tehnyt mitäääääään väärää. Tuon asian takia en yksinään halunnut erota, mutta kyllä se ihan vakavan keskustelun paikka oli, että kannattaisko tällänen viestittely lopettaa jos ja kun se ei mitään hyvää kuitenkaan kenellekään tuonut.
Lähetellään miespuolisen kaverin kanssa toisillemme paskoja meemejä, videoita yms. Monesti menee navan alle. Olisi outoa jos joku kokisi sen pettämisenä. Sattuu vain kummallakin olemaan surkea huumorintaju.
Olisiko miehen mielestä ihan normaalia että puoliso viestittelee työkaverimiehen kanssa puhelimessa jatkuvasti, käy tapailemassa ja iltamenoissa työajan ulkopuolella - siis sellaisissa joissa ei ole muita työkavereita vaan ovat kahdestaan?
Harvassa taitais olla ne miehet joille heidän vaimonsa kaveeraaminen yhden tietyn miespuolisen työkaverin kanssa intensiivisesti kahdestaan olisi ihan OK.
Kysyisin, että mistä on kyse ja kertoisin, että loukkaa ja herättää epäluottamusta, että ei ole kertonut kaikkea.
Pierasta porrautan ja elämä jatkuu.
Jäisi jätkä kuin nalli kalliolle.
Tuo on pettämistä ja rikottua luottamusta ei saa ehjäksi.
Ööö... ..neljä ihmistä ja vain yksi ihminen jonka syytä kaikki, eli exsäsi? Onkos teillä naisilla jokin sisarillinen sopimus että aina kaikki on miesten vika?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-