Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Mies on tuntee naisen työpaikkansa kautta ja on ollut ilmeisesti myös ainakin muutaman kerran häneen yhteydessä vapaa-ajalla (syömässä, illanvietossa tms). Mies ei ole peitellyt naista varsinaisesti vaan puhuu hänestä työkaverina, mutta on kuitenkin jättänyt asioita kertomatta. Lisäksi mies ei kohtele muita työkavereitaan samoin. Viestittelyä on jatkunut kuukausia.
Kommentit (103)
Jos "täytyy pitää viestit salassa" jos et voisi näyttää puolisolle viestejä mitä laitat tai tulee mieleen että poistan ettei kukaan nää, se on jo pettämistä.
En tarkoita, että konkreettisesti pitää viestit näyttää. Vaan se tunne, "kukaan ei saa nöhdä näitä"
Olen oppinut sellaisen sanonnan joka pitää hyvin paikkansa; "Jos et pysty tekemään jotain toista sukupuolta olevan kanssa kumppanisi silmien edessä se on pettämistä"
Tästä tuli mieleen yksi tapaus parin vuoden takaa, kun naimisissa oleva naispuolinen työkaveri lähetteli kaksimielisiä viestejä, joihin en lopulta reagoinut juuri mitenkään kun en ollut kiinnostunut... seuraavana päivänä oli puhelin yllättäen hajonnut ja uusi puhelin hankittuna... muutenkin kova sellitelijä...
Aivan varmasti oli puhelin oikeasti rikki ;)
Hyi yök. Miten kukaan nainen endes jaksaa vaivautua viestittelemään jotain väsyneitä vitsejä varatun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää tavata sellaista ihmistä mitä mulle vaan
haukkuu.
Olivat aiemmin työpari kunnes nainen siirrettiin eri yksikköön.
Mies oli silloin niin tyytyväinen
kun pääsi eroon.
Viestittely alkanut sen jälkeen.
Laittanut esim.pieni ikävä sua..😢
Ei oo osannu sanoa siis muuta kun että olisi vaan ollut kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny.
Vaikka kuinka oon tavannut että MIKSI??
Ni eipä tuu selvää vastausta.
Terapeutilla käytiin..kerran.
Ei suostu lähtemään enää.
Ja vielä ,tän naisen mies on mun miehen työkaveri.
Eli nainen on suhteessa työkaverinsa kanssa ja viestittelee salaa toisen työkaverin kanssa.
Että ei paljon järki päätä
pakota,kummallakaan.
Kuinka tyhmä pitää olla? Tuo haukkuminen on ihan vaan savuverho. Kuka mies muutenkaan haukkuu jotain työpaikan naista kotona?
Jos luit viestit niin mitä se nainen vastailee niihin vai vastaako mitäön?
Teot puhuvat aina enemmän kuin sanat.
Toisaalta sanat voivat olla todella törkeitä ja se riittäisi minulla eroon, että minä en ole ansainnut kivoja viestejä omalta puolisoltani. Ja samalla joku työkaveri on ansainnut eli suhtautuu omaan puolisoonsa todella paskamaisesti ja välinpitämättömästi.
Vaatisin saada nähdä ne viestit ja tekisin päätelmäni siitä. Jos ei näyttäisi, lähtisin. Miespuoliset työkaverit ei ilmeisesti miehesi hurtista huumorista saa nauttia? Kertomasi perusteella olettaisin kyllä, että mies kokeilee kepillä jäätä ja yrittää iskeä, mutta voihan se olla jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä itsekin olen ihmetellyt, että miksi pitää tavata sellaista ihmistä mitä mulle vaan
haukkuu.
Olivat aiemmin työpari kunnes nainen siirrettiin eri yksikköön.
Mies oli silloin niin tyytyväinen
kun pääsi eroon.
Viestittely alkanut sen jälkeen.
Laittanut esim.pieni ikävä sua..😢
Ei oo osannu sanoa siis muuta kun että olisi vaan ollut kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny.
Vaikka kuinka oon tavannut että MIKSI??
Ni eipä tuu selvää vastausta.
Terapeutilla käytiin..kerran.
Ei suostu lähtemään enää.
Ja vielä ,tän naisen mies on mun miehen työkaveri.
Eli nainen on suhteessa työkaverinsa kanssa ja viestittelee salaa toisen työkaverin kanssa.
Että ei paljon järki päätä
pakota,kummallakaan.Kuinka tyhmä pitää olla? Tuo haukkuminen on ihan vaan savuverho. Kuka mies muutenkaan haukkuu jotain työpaikan naista kotona?
Jos luit viestit niin mitä se nainen vastailee niihin vai vastaako mitäön?
Joo vastaileehan se,esim. lomareissussa kun oltii nii mies laitto kuvia ittestään. Mitkä piti laittaa miespuoliselle työkaverille. Mies oli laittanu Terkkuja 😚.Nainen siihen että tuu äkkiä takas. Naisen viestit on ollu neutraalimpia kun mieheni viestit .On kuitenkin ollu myös että ikävä sua ja meidän läpän heittoa. Valitellu toistuvasti omaa suhdettaan ja miten on kotiasiat päin vittua.Maininnut mm.maisemanvaihdosta,mistä mieheni oli kysynyt mitä tarkoittaa?Nainen vastannu että tajuut kyllä. Näihin miehen tapaamisehdotuksiin ei oo lähteny mutta ei oo kieltäny etteikö voisi jossain vaiheessa.Eli on vastannu ett katsellaan toisen kerran tms.Viiminen sovittu tapaaminen baarissa siirty tän koronan takia ja sopivat että siirretään näkemisiä. Aikaisin viesti tullut 5.50 aamulla ja myöhäisin 23.30 illalla.
Ootteko jutelleet tästä nyt lisää? Mitä mies sanoo? Minähän varmaan ihan pokkana soottaisin naiselle ja ottaisin sen paskan sieltä vastaan kun jotain selittelee. Mutta tekisin kummankin olon epämiellyttäväksi. Jos sitten edelleen jatkavat tätä niin pakkaa miehen kamat ja laita se pariksi viikoksi ulos elämästäsi miettimään valitseeko mielummin nää viestit vai perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen yksi tapaus parin vuoden takaa, kun naimisissa oleva naispuolinen työkaveri lähetteli kaksimielisiä viestejä, joihin en lopulta reagoinut juuri mitenkään kun en ollut kiinnostunut... seuraavana päivänä oli puhelin yllättäen hajonnut ja uusi puhelin hankittuna... muutenkin kova sellitelijä...
Aivan varmasti oli puhelin oikeasti rikki ;)
Siis mitä? Väittikö hän, että rikkinäinen puhelin lähetteli itsekseen viestejä?
Voisin muuttaa ihanaan uuteen asuntoon, jos ilmenisi, että mies onkin i-di-ootti.
Olisin puulla päähän lyöty. Mies on ollut aina niin sulkeutunut ja lähes mykkä oman ikäistensä naisten kanssa, että on hyvin vaikea kuvitella hänen virittelevän minkäänlaista suhdetta toiseen naiseen. Olisi jäänyt ikuisesti sinkuksi ellen minä olisi määrätietoisesti häntä napannut. Tietysti voihan joku muukin nainen ajatella hänet nappaavansa, mutta ei. :D Täysin absurdi ajatus.
Ajattelisin, että hän toteuttaa sen fantasian josta puhuimme.
Jonkin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jutelleet tästä nyt lisää? Mitä mies sanoo? Minähän varmaan ihan pokkana soottaisin naiselle ja ottaisin sen paskan sieltä vastaan kun jotain selittelee. Mutta tekisin kummankin olon epämiellyttäväksi. Jos sitten edelleen jatkavat tätä niin pakkaa miehen kamat ja laita se pariksi viikoksi ulos elämästäsi miettimään valitseeko mielummin nää viestit vai perheensä.
Ei oo puhuttu enää.Mies teki selväksi että asia on loppuunkäsitelty. Sano mulle että taidan halutakin että meille tulee ero.Halusi siis että lopetan asian kaivelemisen.On siis poistanut naisen yhteystiedot ja ilmoittanut että lopetetaan yhteydenpito. Ei tosin olisi sitä millään tehnyt .Ensimmäisellä kerralla kun asiasta puhuttiin niin sano että voi olla viestittelemättäkin.
Kysyin että mitä sit kun nainen laittaa viestiä sulle? Vastas että voihan se vähän ihmetellä kun en vastaa. Jatkuvasti oli sen jälkeen whatsapissa paikalla. Viestejä ei ollut mutta nainen kolmantena whatsapissa kun katoin n.kuukauden kuluttua.
Eikä nainen ole poistanut mieheni yhteystietoja..tarkistin. Miksei??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo puhuttu enää.Mies teki selväksi että asia on loppuunkäsitelty. Sano mulle että taidan halutakin että meille tulee ero.Halusi siis että lopetan asian kaivelemisen.On siis poistanut naisen yhteystiedot ja ilmoittanut että lopetetaan yhteydenpito. Ei tosin olisi sitä millään tehnyt .Ensimmäisellä kerralla kun asiasta puhuttiin niin sano että voi olla viestittelemättäkin.
Kysyin että mitä sit kun nainen laittaa viestiä sulle? Vastas että voihan se vähän ihmetellä kun en vastaa. Jatkuvasti oli sen jälkeen whatsapissa paikalla. Viestejä ei ollut mutta nainen kolmantena whatsapissa kun katoin n.kuukauden kuluttua.
Eikä nainen ole poistanut mieheni yhteystietoja..tarkistin. Miksei??
Rakstunut mieheesi.
Vähän ihmetyttää koska ei tuollaista tarvitsisi minulta salata. Homma ok niin kauan kun naisella ei ole tauteja eikä minun tarvitse alkaa hoitaa naisen lapsia. Jos mies tahtoisi minut jättää niin senkin sallisi, ei ketään voi omistaa. En tosin pelkää että niin kävisi, mutta olen valmis hyväksymään elämän käänteet.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta riitelyä on ollu asiasta.
Mies haluton puhumaan.
Väitti että mulla on päässä vikaa.
Ja jossain vaiheessa humalapäissään sano ku riideltiin asiasta että minä en ole ansainnut että hän mulle laittelis haleja tai pusuhymiöitä.
Mun viesteihin vastailee tyyliin jep,ok,selvä..
Jos vastaa ollenkaan.
Harmillista vaan että nää suunnitellut
tapaamiset ei toteudu.
Viestit ehkä olis muuttunu toisenlaisiksi jos muutakin olis ollu.
Nythän mulla ei ole ku epäilys että heidän välillä on ollut jotain kehittymässä.
Eli pattitilanne.
Niitten firman juhlien jälkeen mies oli laittanu 2.30 viestin naiselle että oon kohta kotona.
Siitäki mies sano että oli toisten kanssa sovittu
missä mennään??
Täh...? Onko sillä nyt väliä, toteutuuko ne tapaamiset vai ei? Luottamus on mennyt ja piste. Jos olet aiheetta mustasukkainen, miehellä ei ole syytä olla kanssasi (todella epätodennäköinen skenaario) jos taas miehesi haluaa vehdata työkaverinsa kanssa, ei sinulla ole syytä olla hänen kanssaan (todennäköisempää) Yhtä kaikki, yhteinen elämänne taitaa olla ohi...
Ihan sama. Kiva, että on löytänyt jotain aktiviteettia itselleen. Sama on sallittua mulle.