Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rupsahtanut, etten kestä!

Vierailija
08.11.2013 |

Näytän naamaastani ohuiden alaspäinkaartuvien huulien ja syvien nenä-suu -juonteiden takia reilusti yli 40-vuotiaalta, valokuvissa jopa yli 50 vuotiaalta, vaikka olen vasta 33! Mitä helvettiä pitäisi tehdä, kun naama näyttää jatkuvasti pahenevassa määrin valahtavan alas?! Olen bulldoggi!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma naama ottaa päähä suosittelen kyllä jotain pistoshoitoa plastiikkakirurgilla. ei maksa kuin noin 400 euroa ja mulla ainakin vaikutti positiivisesti olemukseen. jos menee plastiikkakirurgille, ne osaa ehdottaa mitä kannattaa tehdä. money well spent!

Vierailija
42/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed. siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37v ja olen huomannut Sibelius-ryppyjä sun muuta mukavaa naamassani. Olen luvannut itselleni restylane-pistokset 40v-lahjaksi, mulla on toisessa suupielessä vielä arpi joka tekee sen puolen juonteesta vielä syvemmän näköisen. Eihän tuo maksa kuin 200-300€, otan sen vaikka lomarahoista ja kyllä nelikymppisellä työssäkäyvällä ihmisellä pitää olla rahaa omaan itseensäkin. Ja joskus viisikymppisenä voin jopa mennä johonkin kasvojenkohotukseen jos silloin siltä tuntuu, kerranhan täällä vaan eletään.

Vierailija
44/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:53"]

Luultavasti vain luulet niin. Itse muistan, kun sain hepulit yhdestä passikuvasta aikoinani kun näytin siinä mukamas bulldoggilta ja ihan sikanaama pallinaama-hirviöltä, olin 29 v. Äskettäin katselin samaa kuvaa. Olin ihan nätti enkä tajua miksi skitsoilin silloin.

Nykyään, mulla on oikeasti ryppyjä ja voisinkin skitsota, mutten jaksa enkä viitsi enää. Kai  mä lopultakin olen sopeutunut  elämään omassa kropassani :D

T. 49 v

[/quote]

Kunpa luulisinkin, vaan en. Samaa mieltä on ollut moni, jolle olen tiettyjä kuvia itsestäni näyttänyt ja kyllä sen näkee peiliinkin katsomalla, ei vain niin karuna totuutena kuin kuvista. Eikä tässä ole kyse rypyistä, vaan ihon veltostumisesta.

ap

Vierailija
45/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen iho sulla on? Onko ohut? 

Älä nyt ainakaan laihduta.

Vierailija
46/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta valittaminen ja tilaa aika plastiikkakirurgille, joka psitää vähän täytettä.

ihmisen ilmeet muuten jäävät kasvoihin rypyiksi, jos siis on suupielet alaspäin mököttävä pessimista, tulee sen mukaiset rypyt.

olen kova nauramaan ja hymyilemään ja mulla on ollut jo aika nuoresta naurunryppyjä.

Vierailija
47/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kokeilla Juvedermia jossakin vaiheessa, nyt vain sitä neljääkään sataa ei ole sijoittaa ulkonäkööni ja olen raskaana... katsoo sitten, mikä on tilanne, kun palaan töihin. Mutta miten kestän siihen saakka? Rasittuneisuus ja valvominen pahentavat tilannetta entisestään ja jo nyt häpeän naamaani tosissani ja kammottaa ajatellakin, miltä näytän viiden, kymmenen saati kahdenkymmenen vuoden päästä :(

ap

Vierailija
48/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:02"]

Minkälainen iho sulla on? Onko ohut? 

Älä nyt ainakaan laihduta.

[/quote]

Iho on paksu ja rasvainen. Raskauden jälkeen aion kyllä mahdollisimman pian palauttaa rasvaprosentin takaisin alle kahteenkymmeneen, ei läski kerry mulla huuliin tai naamajuonteisiin, vaan lähinnä mahaan.

ap

Vierailija
49/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kirosin samaa,  kokeilin kesävaatteita, lomalle lähdössä. Vaikka paino ei ole muuttunut, kaikki paikat tursuaa, rinnat on kyynerpään kohdalla, vatsa roikkuu, jopa polvet roikkuu, saati sitten naama joka todella näyttää bulldogilta.

Masentaa.

Vierailija
50/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kornille kuin varmaan kuulostankin niin panostaisin pirteään kampaukseen ja hiusväriin, iloiseen ilmeeseen, hyvään kuntoon ja ryhtiin ja terveelliseen ruokaan. Kivat vaatteet vielä, väriä, eiköhän auta. Älä ole liian vaativa, kaikki tässä rupsahdetaan ;)

Vierailija
51/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:19"]

Niin kornille kuin varmaan kuulostankin niin panostaisin pirteään kampaukseen ja hiusväriin, iloiseen ilmeeseen, hyvään kuntoon ja ryhtiin ja terveelliseen ruokaan. Kivat vaatteet vielä, väriä, eiköhän auta. Älä ole liian vaativa, kaikki tässä rupsahdetaan ;)

[/quote]

No joo, vähän samaa mietin, joskin olen päättänyt olla värjäämättä hiuksia enää, ehkä raitoja vois ottaa kun ovat kasvaneet. Ulkonäköongelmani olisi huomattavasti pienempi, jos hiukset olisivat jo niin pitkät, että saisin ne kiinni. Syön yleensä erittäin terveellisesti ja huolehdin kunnostani ja painonhallinnasta ym. terveellisistä elintavoista normaalioloissa (eli kun en ole raskaana) erittäin huolella, enkä ole koskaan tupakoinut. Siksikin tämä rupsahdus ahdistaa, kun en mielestäni ole ansainnut elintapojeni puolesta tällaista! Mutta iloista ilmettä en voi pakottaa itseäni ottamaan, jos mieli on matalalla.

ap

Vierailija
52/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
53/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee kukin omaan tahtiinsa hyväksy se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi