Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rupsahtanut, etten kestä!

Vierailija
08.11.2013 |

Näytän naamaastani ohuiden alaspäinkaartuvien huulien ja syvien nenä-suu -juonteiden takia reilusti yli 40-vuotiaalta, valokuvissa jopa yli 50 vuotiaalta, vaikka olen vasta 33! Mitä helvettiä pitäisi tehdä, kun naama näyttää jatkuvasti pahenevassa määrin valahtavan alas?! Olen bulldoggi!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYN ITSE OTTAMASSA  KERRAN VUODESSA NÄIHIN NENÄN VIERUKSIIN HYALYRONI PIIKIT, 240€ JA KAS KUMMASTI ULKONÄKÖ KOHENEE NIIN ETTÄ NÄYTÄN 25 VUOTIAALTA,VAIKKA OLEN JO 36.LISÄKSI KÄYTÄN AVITCID RASVAA JOKA ON AINOA OIKEASTI RYPPYIHIN TEHOAVA:)

Vierailija
2/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nukut öisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele meikkaamaan!

Vaaleaa, kiiltävää huulipunaa/huulikiillettä, ja vaalealla rajauskynällä tai valokynällä huulien ulkopuolelle hyvin häivytetty rajaus = saavat huulet näyttämään paksummilta.

Valokynää juonteiden pohjalle! = juonteet madaltuvat.

Opettele kaunis silmämeikki, ja nypitytä kulmat hyvään malliin, ja meikkaa nekin kulmavärillä/kynällä, mikäli ovat valjut. Ne vievät huomiota ylöspäin kasvoihisi.

Vierailija
4/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luonnonmukaisempina vaihtoehtoina:
1. Method putkisto, kasvojen kohotus kasvojumpalla. (Kuulostaa höpöhöpöltä, mutta onhan se selvää että mikäli kasvojen lihaksia ei ole, ei naamakaan kovin kimmoinen voi olla.)

2. Ottamatta kantaa kokeen todenperäisyyteen, on Daily Mailin (muistaakseni tässä lehdessä) kuvat naisesta, joka joi kuukauden ajan vettä aika vakuuttavat veden juonnin tärkeydestä. Vertaa viikkoja 1 ja 4 niin ero kyllä melkoinen.

Vierailija
5/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaino todella vanhentaa, juonteet pääsevät syntymään lihattomaan naamaan todella paljon helpommin kuin pyöreämpään. Jos ap on ollut koko aikuisikänsä bmi alle 20, uskon että voi olla yllättävän voimakkaat rypyt. Olen huomannut saman laihoissa kavereissani - näin lähempänä neljääkymppiä heillä on todella paljon enemmän ryppyjä kuin minulla, joka olen sitten taas aina ollut siellä bmi-taulukon toisessa päässä. Heillä kyllä kaukaa katsottuna olemus on todella paljon nuorekkaampi kuin minulla, joka näytän nykyään lähinnä muumimammalta. Eli voit lohduttautua sillä, ettei se rypytön naama paljon lohduta siinä vaiheessa, kun olemus on muuten kuin virtahevolla, jolla on essu päällä :/

Vierailija
6/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti alipainoinen eikä kukaan ole koskaan uskoa, että olen jo 33v, kuten ap:kin. Veikkaavat aina alle 30-vuotiaaksi.

Että ei se nyt siitä painosta aina kiinni ole.

Vierailija
7/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ilme tekee kasvoille enemmän kuin piirteet. Eli valokuvassa jenkkipoliisin pidätyskuvalta näyttävä naama voi olla todella viehättävä luonnossa, kun ihminen hymyilee ja nauraa. 

Totuustestaan tämän päivittäin, lähden kotoa suht säädyllisen näköisenä, mutta 20 min taivallusta töihin tuulessa ja tuiskussa ei lisää viehättävyyttäni (vaan saa kiroamaan miellen iskostuneen mainoken "Tuulitukka tyttö...)

Duunin vessan peilissä on kalpea, punoittava suttuinen hirviö. Sitten se hirviö ryhdistäytyy, pyyhkii roippeet pois, ottaa hymyn naamalle ja näyttää itse asiassa ihan siedettävältä. 

Hyvä ryhti, hymy, positiivinen asenne, huumori. Ne ovat minun aseeni pitämään yllä kuvaa itsestäni viehättävänä naisena, riippumatta siitä miten kroppa kuihtuu vuosien varrella. 

43v

Vierailija
8/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aseena ruokavalio. Voisin ikäni puolesta olla todella

ikäihmisen näköinen.Joskus kun näkee naisia joilla ikä näkyy kilometrin

päähän.

Veljentyttö sanoi kesällä kuvatessaan mua kännykällä

että näytän 20v. nuoremmalta. Siis kuvassa.

En käytä ryppyvoiteita.

Vierailija
9/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:44"]

1. Method putkisto, kasvojen kohotus kasvojumpalla. (Kuulostaa höpöhöpöltä, mutta onhan se selvää että mikäli kasvojen lihaksia ei ole, ei naamakaan kovin kimmoinen voi olla.)

2. Ottamatta kantaa kokeen todenperäisyyteen, on Daily Mailin (muistaakseni tässä lehdessä) kuvat naisesta, joka joi kuukauden ajan vettä aika vakuuttavat veden juonnin tärkeydestä. Vertaa viikkoja 1 ja 4 niin ero kyllä melkoinen.

[/quote]

Shocking:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2480491/How-drinking-litres-water-day-took-years-face.html

Vierailija
10/53 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ikää tosin on jo se 40+, mutta peiliin katsoessa meinaa itku päästä. Haluan kasvattaa parran. Miehenä vois vielä näyttää ihan ok:lta. Tekopartaakin olen miettinyt.

Vierailija
11/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan laihduta. Sanon taas tämän.

Iho paljastaa kaiken. Se lohkoontuu ja repeää

jolloin uurrepurot juoksevat poskia risteillen.

Ja variksetkin nauraa.

Vierailija
12/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olette, että ulkonäkö ja siihen liittyvä itsetunto on varsin todellinen asia - ja "rupsahtamisesta" tulee surun ja menetyksen tunteita; törmää ikääntymiseen ja alkaa miettimään, että miten voisin pitää terveyttä ja hyvinvointia yllä. Mutta ei unohdeta, että sisin tai "sydän" voi aina elpyä, kasvaa, muuttua ja voida hyvin: se ei ole kropan ikääntymisestä kiinni :) Ja HYVÄKSYTYKSI sekä RAKASTETUKSI tuleminen on varmasti kaikkein tärkeintä - olipa sitten kyse kehosta tai mielestä. Tässä lyhyessä videossa kuvataan koskettavasti rakkautta, joka hyväksyy ehdoitta http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
13/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:44"]

[/quote]

Mä olen tehnyt viikon ajan joka päivä sitä yhtä "liikettä", jossa painetaan sormenpäillä poskipäiden korkeudelta mutta pari senttiä siitä nenään päin ja nostetaan poskilihaksia ylöspäin. Samaan aikaan venytetään leukaa alaspäin. Tätä noin viisi-kymmenen pitkää toistoa.

Vierailija
14/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on koko elämänsä ollut ruma, niin ei joudu kokemaan kriisiä kauneuden kadotessa. :)

Vierailija
15/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:27"]

KÄYN ITSE OTTAMASSA  KERRAN VUODESSA NÄIHIN NENÄN VIERUKSIIN HYALYRONI PIIKIT, 240€ JA KAS KUMMASTI ULKONÄKÖ KOHENEE NIIN ETTÄ NÄYTÄN 25 VUOTIAALTA,VAIKKA OLEN JO 36.LISÄKSI KÄYTÄN AVITCID RASVAA JOKA ON AINOA OIKEASTI RYPPYIHIN TEHOAVA:)

[/quote]

Mistä saat reseptin Avitcidiin? Se on reseptilääke ja tuskin kirjoitetaan tautiin: ryppyjen hoito.

Vierailija
16/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hymyä huuleen mammat!

Vierailija
17/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 00:38"]

[/quote]

Mistä saat reseptin Avitcidiin? Se on reseptilääke ja tuskin kirjoitetaan tautiin: ryppyjen hoito.

[/quote]

En ole tuo edellinen, mutta olen saanut Avitcidia pyytämällä lääkäriä kirjoittamaan määräyksen. Ei hän mitään kysellyt. Samalla luettelin kaikki muutkin haluamani lääkkeet. Tosin Avitcid oli minulle liian vahvaa.

Vierailija
18/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:05"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo edellinen, mutta olen saanut Avitcidia pyytämällä lääkäriä kirjoittamaan määräyksen. Ei hän mitään kysellyt. Samalla luettelin kaikki muutkin haluamani lääkkeet. Tosin Avitcid oli minulle liian vahvaa.

[/quote]

"Luettelin kaikki muutkin haluamani lääkkeet"

Aha. Missäs tommonen lääkäri sijaitsee? Että sitä voi niin kuin mennä namikauppaan ja antaa ostoslistan lekurille. Reseptit tulee kuin apteekin hyllyltä? Ilman mitään tutkimuksia ja diagnooseja? Kerro heti. Valviraakin kiinnostaa.

Vierailija
19/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

"Luettelin kaikki muutkin haluamani lääkkeet"

Aha. Missäs tommonen lääkäri sijaitsee? Että sitä voi niin kuin mennä namikauppaan ja antaa ostoslistan lekurille. Reseptit tulee kuin apteekin hyllyltä? Ilman mitään tutkimuksia ja diagnooseja? Kerro heti. Valviraakin kiinnostaa.

[/quote]

Kaikki lääkärit haluavat tietää, mitä lääkkeitä käytän. Osa listasta tulee niistä. Lääkäri yleensä kysyy, ovatko toimineet ja jos ovat, uusii ne. Sitten hän kysyy, olisiko muuta. Sitten luettelen vaivani ja ehdotukseni lääkkeiksi (jos sellaisia on).

Tällaisia lääkäreitä on minun kohdallani ollut enemmistö. Kyllä he näkevät, että en ole mikään diileri tai väärinkäyttäjä, koska lääkkeet ovat ihan normitavaraa eivätkä jotain kolmiokamaa tms.

Vierailija
20/53 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se yksi aine jota on apteekin voiteessa?

Olikohan retinoli?

Tupakointi vanhentaa. Eräs äiti, jolla pieni lapsi on

kuin 50v. Melkein pelästyin kun näin sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän