Olen niin rupsahtanut, etten kestä!
Näytän naamaastani ohuiden alaspäinkaartuvien huulien ja syvien nenä-suu -juonteiden takia reilusti yli 40-vuotiaalta, valokuvissa jopa yli 50 vuotiaalta, vaikka olen vasta 33! Mitä helvettiä pitäisi tehdä, kun naama näyttää jatkuvasti pahenevassa määrin valahtavan alas?! Olen bulldoggi!
Kommentit (53)
Minkälaiset elämäntavat teillä sitten on? Liikutteko? Muistatteko juoda paljon vettä? Tupakoitteko? Juotteko alkoholia runsaasti? Ruokavalio? Näilläkin on niin valitettavan paljon vaikutusta asiaan. Ja etenkin perintötekijöillä.
Stressi ja valvominen vaikuttaa myös todella paljon ulkonäköön ja ihoon, siksi kai pienten lasten vanhemmat näyttävän yleensä rekan alle jääneiltä kunnes pääsevät taas nukkumaan kunnolla.
Ap tässä taas.
Juon vettä vähintään tarpeeksi, vieläpä suodatettua. En ole koskaan tupakoinut. Syön erittäin terveellisesti, jopa hifistellen toisinaan, käytän myös paljon lisäravinteita. En jaksaisi alkaa panostaa meikkiin niin paljon, että käyttäisin valokyniä ja huultenrajausta jne., en usko että ero olisi niin suuri, että maksaisi vsivan ja ajan. Nukun niin paljon kuin voin, keväällä syntyvä vauva tosin sitten sotkee sen pakan ja nyt raskaanakin tulee heräiltyä öisin tavallista enemmän. Putkistoon voisin kyllä tutustua, mutta jotenkin senkin ajan käyttäisin ennemmin koko kropan treeniin. Ei bmi mulla ole ollut alle 20, vaan rasvaprosentti. Eikä rupsahtaminen johdu siitä. Hitto kun olis mies, niin vois kasvattaa viikset ja parran ja olla ihan hyvännäköinen! Mietin tänään jopa sellaista, että jos naamalleni tapahtuisi jotain, niin ei tarttis stressata rupsahtamista!
Ja edelleen: mulla ei ole ryppyjä, vaan syvät nenäjuonteet, jotka johtuvat ihon veltostumisesta. Varmaan jos nauraisin enemmän, suunpielet eivät olisi niin rajusti alaspäin ja kasvolihakset timmimmät. Mutta kun ei vain useinkaan naurata. Huulia en saa paksummaksi kuin täyteaineilla, joita kokeilen kyllä heti kun on rahaa.
Ap
Olen se joka on olevinaan nuoremman näköinen ja
ei enää niin nuori.
En polta, en juo. Ei dieettejä, laihdutuksia eikä kevyttuotteita.
En käytä ryppyvoiteita.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:23"]
Olen se joka on olevinaan nuoremman näköinen ja
ei enää niin nuori.
En polta, en juo. Ei dieettejä, laihdutuksia eikä kevyttuotteita.
En käytä ryppyvoiteita.
[/quote]
No aha, sulla on sitten varmaan hyvät geenit? En mäkään ole dieeteillä enkä käytä kevyttuotteita, eivät ne (kumpikaan) ole terveellisiä. Hyalyronihappo + Q10 voidetta käytän, koska se oikeasti auttaa hieman. Sitä happoa on vain saatava ihon alle ja raskauden jälkeen alan syödä sitä myös kapseleina.
Rypsahtaminen ei todellakaan aina johdu elintavoista. Ehkä mulla sitten vain on paskat geenit, vaikka vanhemmat eivät ole koskaan näyttäneet ikäistään vanhemmalta, vaan ennemmin päin vastoin...
ap
On muute helppoa olla mies ja vielä helpompi olla ruma mies. Ei ole ulkonäköpaineita eikä vieraat naiset vokottele. Saa elää onnellisesti ja olla yhren naisen mies.
Voi olla geeneissäkin. 60- vuotias tätini on tosi nuoren näköinen.
Kokeile Maria Putkiston kasvokoulu kirjaa, jossa luvataan veitsetön kasvojenkohotus.
MInusta noissa Daily Mailin vesivalokuvissa on vain otettu kuvat vähän erilaisessa valossa ja jälkimmäisessä on laitettu silmänalusiin meikkiä tai photoshopattu. Ei ihmeempää eroa ulkonäössä.
Se valaistushan merkkaa tosi paljon.
Sama. Enkä ole vielä edes pariutunut enkä varmaan pariudukaan tällä rupsahdustahdilla :(
Mä menin onneksi jo 24-vuotiaana naimisiin, olis kyllä tällä pärställä jäänyt menemättä, tai ainakin olis tullut hirvittävä hääkuva. Näytän nykyään ihan erilaiselta kuin hääkuvissa, vaikka painokin on lähes samoissa lukemissa. Lihominen ei tosiaankaan ole ainoa uhka ulkonäölle ikääntymisen myötä. Kyllä tämä rupsahdus on paljon kamottavampaa, kun ei tälle voi tehdä itse mitään, vaan pitäisi mennä leikkaukseen tai vähintäänkin piikkihoitoon. Mies sentään just sanoi, etten sentään oikeasti näytä niin kamalalta livenä kuin kuvissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:46"]
kasvojenkohotus?
[/quote]
Ei ole rahaa :(
ap
Sama täällä.. hiusmalli aiheuttaa kans pulmia, en tahtoisi lyhyttä, koska se ei sovi itselleni muutoin, toisaalta pidemmätkään eivät passaa tän roikkuvan naaman kanssa ja korostavat vain sitä.
Luultavasti vain luulet niin. Itse muistan, kun sain hepulit yhdestä passikuvasta aikoinani kun näytin siinä mukamas bulldoggilta ja ihan sikanaama pallinaama-hirviöltä, olin 29 v. Äskettäin katselin samaa kuvaa. Olin ihan nätti enkä tajua miksi skitsoilin silloin.
Nykyään, mulla on oikeasti ryppyjä ja voisinkin skitsota, mutten jaksa enkä viitsi enää. Kai mä lopultakin olen sopeutunut elämään omassa kropassani :D
T. 49 v
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:50"]
Sama täällä.. hiusmalli aiheuttaa kans pulmia, en tahtoisi lyhyttä, koska se ei sovi itselleni muutoin, toisaalta pidemmätkään eivät passaa tän roikkuvan naaman kanssa ja korostavat vain sitä.
[/quote]
Mä olen kasvattamassa lyhytä pitkäksi, jota tulen sitten pitämään useimmiten ylhäällä kiinni, millä on kohottava vaikutus. Lyhyt tukka tällä naamalla on auttamatta liian ruma kombinaatio! On pakko yrittää saada edes naisellisemmat ja kauniimmat hiukset viemään huomiota pois tästä alanaamasta. Silmissä mulla ei mielestäni näy (vielä) mitään ikääntymisen merkkejä ja otsassakin on ollut samat ilmejuonteet jo lapsena, muutos on tapahtunut vain suussa ja niissä pitkissä juonteissa nenästä suuhun.
Entä se yksi aine jota on apteekin voiteessa?
Olikohan retinoli?
Tupakointi vanhentaa. Eräs äiti, jolla pieni lapsi on
kuin 50v. Melkein pelästyin kun näin sen.