Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan Ikean Expedit hyllyjä etenkin näin aseteltuna!

Vierailija
08.11.2013 |

siis ensinnäkin ne expedit hyllyt ovat jotain niin ikeamaisen ikeaa että en voi kuvitella että joku sitä hyllyä oikeasti  edes kotiinsa haluaa, ehkä opiskelijat joiden on pakko saada kirjat mahtumaan jonnekin ja se nyt on usein Ikeassa jossain alennuksessa ja tosi halpa muutenkin.

Mutta ihan kauhein keksintö on nostaa se seinään tähän tyyliin ->

http://1.bp.blogspot.com/-7V1UQo1QS5Q/Unysw6uJfOI/AAAAAAAAPT8/esDwvRkCD6Y/s1600/idBeFunky_0711_0720.jpg
toi hylly ei millään ilveellä näytä kauniilta seinässä, kauhean massiivinen ja no ei siis tuo mitään postiiivsta ajatusta mieleeni kun sen tuolla tapaa näen.

Toivottavasti teistä kukaan ei ole langennut tÄhän SYNTIIN!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:14"]

Minä inhoan kategorisesti Ikeaa. Saa niitä tavaroita muilla olla, ei aiheuta reaktiota, mutta minun kotiini ei tule enää yhtään. Olen empiirisesti todennut, että ne ovat paskaa. Ja yhtään kaunista esinettä niillä ei ole koskaan ollut myynnissä. Mieluummin asun tyhjässä huoneessa yhden kauniin eisneen kanssa kuin Ikean tavaroitten ympäröimä.

[/quote]

Oli niillä ihan nättejä  esineitä 80/90-luvuilla mutta sen jälkeen ei...

Vierailija
62/66 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen hyllyn valmistus lopetettu kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole mitään parempaa tekemistä, kuin haukkua toisen mielipidettä netissä. Jokaisella on omansa, joten ja käyttäkää tämä ylimääräinen aika vaikka sulkemalla internet ja olemalla sen jälkikasvun kanssa, ihan livenä, vaikka leikkien.

Vierailija
64/66 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavaa sairautta sairastavana mulla on tavallaan jotenkin hyvä ja levollinen olo että joillain on tällaisiakin ongelmia. Ja ne pitää oikein ottaa asiaksi nettipalstoille vuodattaa. :D

Vierailija
65/66 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kiva hylly muuten, mutta oudolta kyllä näyttää tuossa kuvassa seinällä

Aivan liian raskatekoinen seinähyllyksi.

Vierailija
66/66 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään expedit-hyllyistä. Sopivan simppeli ulkonäöltään ilman mitään ylimääräistä.