Vihaan Ikean Expedit hyllyjä etenkin näin aseteltuna!
siis ensinnäkin ne expedit hyllyt ovat jotain niin ikeamaisen ikeaa että en voi kuvitella että joku sitä hyllyä oikeasti edes kotiinsa haluaa, ehkä opiskelijat joiden on pakko saada kirjat mahtumaan jonnekin ja se nyt on usein Ikeassa jossain alennuksessa ja tosi halpa muutenkin.
Mutta ihan kauhein keksintö on nostaa se seinään tähän tyyliin ->
http://1.bp.blogspot.com/-7V1UQo1QS5Q/Unysw6uJfOI/AAAAAAAAPT8/esDwvRkCD6Y/s1600/idBeFunky_0711_0720.jpg
toi hylly ei millään ilveellä näytä kauniilta seinässä, kauhean massiivinen ja no ei siis tuo mitään postiiivsta ajatusta mieleeni kun sen tuolla tapaa näen.
Toivottavasti teistä kukaan ei ole langennut tÄhän SYNTIIN!
Kommentit (66)
Heh. Jos menisin johonkin ja näkisin siellä hylly seinällä en todella osaisi edes yhdistää että kysessä on joku Ikean hylly. Kannattaisiko sinun ap hieman laajentaa kiinnostuksesi kohteita?
Joo aika kummallisia tuntemuksia herättää ap:ssa mokoma hylly.
Katsoin tuon kuvan ja okei, hylly aika massiivinen seinälle ja ensimmäinen ajatus olikin, etten missään nimessä uskaltaisi istua tuolla penkillä.... Ajatuskin siitä, että tuo lotko tippuisi niskaan.... jaiks.
Mielestäni kuitenkin kiva hylly, itsellänikin on korkeakiiltovalkoinen. Siihen saa mukavasti kirjat ja muut esineet järjestykseen. Myönnän, että kyseistä hyllyä näkee ehkä vähän liikaakin, mutta olen opiskelija ja raha ei kasva puussa. Se on simppeli ja ei hallitse liikaa tilaa, kun siitä näkee läpi. Sopii siis pieneenkin asuntoon kun ei ole liian massiivinen.
Ikean kaikista halvimmat tuotteet on massiivipuuta käsittelemättömänä.
enemmän mua tossa kuvassa häiritsi noi sähköjohdot. Ja häiritsee ihan oikeassa elämässäkin. Myös tuolla meidän lastenhuoneissa, jotka on täynnä expeditiä ja pelikonsoleita ja virtajohtoja. Aaaaargh.
niin, ja iha itse olen ne hyllyt sinne valinnut.
Siitä saa hienon nukkekodin. Meidän tytöllä on pystyssä valkoinen samantapainen, kylläkin Kodin1:n ja on laittanut sinne nukeille ja LPS:ille kodin. Itse askarrellut huonekaluja jne. Sitten kun ei enää leiki sillä, laitetaan kirjoja siihen tai myyntiin kirpparille.
Okei. Kannattaa ehkä liittyä Hyllynvihaajat ry-yhdistykseen, siellä on muita samanhenkiä ihmisiä, joten olosi varmaankin helpottuu. Neuroleptitkin vois olla ihan varteenotettava juttu ap:n tapauksessa. Tsemppiä sulle ap, kyllä hyllynvihaamisesta voi parantua! Terv: ex-hyllynvihaaja.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:49"]
siis ensinnäkin ne expedit hyllyt ovat jotain niin ikeamaisen ikeaa että en voi kuvitella että joku sitä hyllyä oikeasti edes kotiinsa haluaa, ehkä opiskelijat joiden on pakko saada kirjat mahtumaan jonnekin ja se nyt on usein Ikeassa jossain alennuksessa ja tosi halpa muutenkin.
Mutta ihan kauhein keksintö on nostaa se seinään tähän tyyliin ->
http://1.bp.blogspot.com/-7V1UQo1QS5Q/Unysw6uJfOI/AAAAAAAAPT8/esDwvRkCD6Y/s1600/idBeFunky_0711_0720.jpg
toi hylly ei millään ilveellä näytä kauniilta seinässä, kauhean massiivinen ja no ei siis tuo mitään postiiivsta ajatusta mieleeni kun sen tuolla tapaa näen.
Toivottavasti teistä kukaan ei ole langennut tÄhän SYNTIIN!
[/quote]
Nauratti niin, että olin pudota tuolilta, kun kuvittelin ap:n raivoamassa hylly-paralle! No, on se hyvä, että joillakin on sisältöä elämässä.
taitaa aika monelta av mammalta tama kultakimpale hyllyko loytya omasta takaa kun nain on kirvoittanut negatiivista kommenttia
Itse tykkään Boknässista ja antiikkihuonekaluista. Harvan kaverin kodit ovat sisustettu oman tyylini mukaan, mutta en tajua miksi pitäisi vihata jonkun toisen kotia. Eiköhän kaikki saa sisustaa kotinsa oman persoonansa mukaan. Jotkut IKEA-kodit ovat ihan sympaattisiakin.
Suosittelisin sinulle ap maailman tarkastelua hieman (paljon) objektiivisemmin.
Ikea on kyllä ainoa paikka Suomessa josta voi tehdä huonekaluostoksia. Jos ei kelpaa niin sitten on tilattava ulkomailta. Kumma kyllä että joka maassa Ikean tuotteet kelpaa mainiosti ja liikkeet täynnä väkeä jatkuvasti.:DD
Minulla on Expedit hylly lattialla ja jokaisessa "lokerossa" nätit punoskorit. Voi voi, tykkään kovastikin ja ostin kun halvalla piti ekaan kotiin jotain saada. :)
Miten huonekalut voi aiheuttaa näin suuria tunnekuohuja? Huh!
Meillä on kaksi valkoista Expeditiä rinnakkain, 4x4 ja 2x4. Niissä on meidän vinyylilevyt, CD:t, DVD:t, Blu Rayt ja parikymmentä musiikkiaiheista kirjaa. CD:itä varten on hankittu niitä lokeron sisään meneviä CD-lisäosia. Ainoa paha puoli on, että DVD:itä on jo liikaa, joten niitä täytyy laittaa jo kahteen tasoon, toiset etummaisten taakse. Seinätilaa ei enää ole hankkia lisää Expeditejä. :(
Tuossa tarkoituksessa ainakin Expedit on mainio, vinyylitkin mahtuvat kivasti lokeroihin. :)
Minusta tuo on ihan ok. Hanki elämä niin ei tarvii seota toisten hyllyistä. Maailman enten myyty kirjahylly ja kukin laittaa sen vaikka kattoonsa jos haluaa. Mitä se sulle kuuluu?
Meillä on kaikissa kolmessa lastenhuoneissa Ikean yhden rivin hylly (5 koloa) juuri noin, kaikki on pultattu kiviseinään ylimääräisillä kulmaraudoilla ja pysyvät seinässä taatusti! Tyttären valkoisessa hyllyssä on kahdessa kolossa kaksi laatikkoa, kahdessa kaapin ovet ja yksi on oveton. Hyvin sopii ja on kivan näköinen kaikista kohdista. Ei ollut minulla pienenä noin kivoja huonekaluja. :)
Mun mielest"a valkoiset expedit joissa on paljon kirjoja hyllyssä on tosi kivan näköisiä.
Mun parturikampaaja on laittanut mustan expeditin just tollee seinälle ja en myöskään tykkää siitä.
Expedithyllyt vai kallaxia ne nykyään kai on, ovat jotenkin mauttomia jos niissä säilyttää viinapulloja, mukahienoja koriste-esineitä ulkomaanmatkoilta tai vaikka valokuvia ja tuikkukippoja. Mun mielestä expedit pitää olla täytetty kirjoilla tai sitten niillä lp-levyillä, jotka tohon kokoon mahtuukin täydellisesti.
Vai sellanen ongelma sulla. Voi voi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:14"]yhtään kaunista esinettä niillä ei ole koskaan ollut myynnissä.
[/quote]
Ei hyvänen aika :). Hyvin sinä ilmeisesti jaksat vuodesta toiseen heidän kataloginsa lukea läpi ja/tai nettisivuilla käydä, kun noin tarkkaan tiedät, ettei siellä yhtäkään kaunista esinettä ole ollut.
Koko ikea on muutenkin kaikkien huonekalukauppojen persereikä. Maailma ei menettäisi mitään jos joku tuikkaisi kaikki Ikeat tuleen paskoine rihkamakalusteineen. Vihaan kaikkia Ikean tuotteita, paitsi lihapullat ja patterit ok.
Mitäpä tuo sulle kuuluu jos Ikean hyllyn kiinnitän seinälle? Et asu minun kodissani, etkä edes täällä tule koskaan käymään.
Joten mun koti, mun tyylini sisustuksessa. Ei ole sulta tai muiltakaan pois
Myykö Ikea muuten ollenkaan mitään massiivipuista? Vai onko kaikki lastulevyä tai sitä ihme kuitupuristetta vai mitä se onkaan?