Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan Ikean Expedit hyllyjä etenkin näin aseteltuna!

Vierailija
08.11.2013 |

siis ensinnäkin ne expedit hyllyt ovat jotain niin ikeamaisen ikeaa että en voi kuvitella että joku sitä hyllyä oikeasti  edes kotiinsa haluaa, ehkä opiskelijat joiden on pakko saada kirjat mahtumaan jonnekin ja se nyt on usein Ikeassa jossain alennuksessa ja tosi halpa muutenkin.

Mutta ihan kauhein keksintö on nostaa se seinään tähän tyyliin ->

http://1.bp.blogspot.com/-7V1UQo1QS5Q/Unysw6uJfOI/AAAAAAAAPT8/esDwvRkCD6Y/s1600/idBeFunky_0711_0720.jpg
toi hylly ei millään ilveellä näytä kauniilta seinässä, kauhean massiivinen ja no ei siis tuo mitään postiiivsta ajatusta mieleeni kun sen tuolla tapaa näen.

Toivottavasti teistä kukaan ei ole langennut tÄhän SYNTIIN!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ikean Expedit aiheuttaa sinulle näin voimakkaita tuntemuksia? Vihaa? Oikeasti?

Onko lapsuudessasi joku traumaattinen Ikea-tapaus? Jäit Tukholman risteilyltä vahingossa pois ja sinut vietiin Ikeaan odottamaan vanhempiasi? 

Vierailija
22/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista ap tykkää? MIllaiseen hyllyyn rakastuit ja ostit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsinpimpulat. Kyllä meidän kaikkien täytyy nyt sitten aina ensin tsekata ap:ltä miten kotimme sisustamme.

Vierailija
24/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva hylly muuten, mutta oudolta kyllä näyttää tuossa kuvassa seinällä

Vierailija
25/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaan kateellinen, kun muiden kodeissa näyttää ihan kivalta, vaikka onkin Expedit-hyllykköä ym.. Älä osta itselles, jos noin inhoat.

Vierailija
26/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se kyllä vaikea elämä jos toiset tekee nuin. Kyllä sinun elämä on nyt kokenut kolauksen. Kamalaa, miten toiset voi tehdä jotain NOIN kamalaa.

Pienet murheet.

Vierailija
27/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:51"]

Onpa sullakin elämässä ongelmat jos pitää VIHATA jotain ruotsalaista hyllykköä.

[/quote]

Mietin samaa. Kuulostaa siltä, että mielenterveys on pahin järkkynyt...

Vierailija
28/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä mitä ihmisen aivoissa tapahtuu verrattuna normaalitilaan kun hän oikein vihaa jotain huonekalua ja sen asettelua...

Aloittajalle, varo nyt kuitenkin ettei verisuoni päästä repeä kun noin voimakkaasti tunnet.

Vierailija
29/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:52"]

[/quote]

En ole AP, mutta haluan silti vastata tähän. En nyt varsinaisesti "vihaa" expedit hyllykköä, mutta mielestäni se on nykyään kirjahylly opiskelijan ensiasuntoon tai kotona asuvan teinin huoneeseen, mutta aikuisen ihmisen kotiin se ei mun mielestä oikein sovi. Jos näen expedit hyllyn ihanasti sisustetussa talossa tai sitten vaikka ihan kamalasti sisustetussa, niin tulos on sama, kirjahylly aiheuttaa sellaiset vibat,että henkilöllä joka se asuntoonsa hankki ei todennäköisesti ole kauheasti mielikuvitusta.

Jos on ihan pakko se expedit hylly olla kotona niin duunaisin ehkä sitä hiukan. Tämä siis vain minun mielipide, mutta sanoinpa ääneen :D

Vierailija
30/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN seinäalmanakkoja! Inhoan huomioteippiä! Bussiaikataulut saavat minut oksentamaan! Voisin kuristaa omin käsin sen, joka on keksinyt ikkunanavaajan! Perustan viharyhmän katuharjoille!

Vierailija
31/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain miten ketään voi häiritä se mikä ei ole OMASSA kodissa. Aika varmasti teilläkin on paljon mautonta kuraa jonkun mielestä, ehkäpä minunkin, mutta mitä sitten. Eipä ole minun kotia sotkemassa.

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:52"]

[/quote]

En ole AP, mutta haluan silti vastata tähän. En nyt varsinaisesti "vihaa" expedit hyllykköä, mutta mielestäni se on nykyään kirjahylly opiskelijan ensiasuntoon tai kotona asuvan teinin huoneeseen, mutta aikuisen ihmisen kotiin se ei mun mielestä oikein sovi. Jos näen expedit hyllyn ihanasti sisustetussa talossa tai sitten vaikka ihan kamalasti sisustetussa, niin tulos on sama, kirjahylly aiheuttaa sellaiset vibat,että henkilöllä joka se asuntoonsa hankki ei todennäköisesti ole kauheasti mielikuvitusta.

Jos on ihan pakko se expedit hylly olla kotona niin duunaisin ehkä sitä hiukan. Tämä siis vain minun mielipide, mutta sanoinpa ääneen :D

[/quote]

Vierailija
32/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo expedit-hyllyt ovat kivoja, käytännöllisiä ja halpoja. Meillä on kotona jopa kaksi sellaista, ajatteles sitä ap(!)

Mutta sen myönnän että itselleni ei tulisi kyllä mieleenkään nostaa niitä tuolla tavalla seinälle, hyh hyh.

Vierailija
33/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:59"]VIHAAN seinäalmanakkoja! Inhoan huomioteippiä! Bussiaikataulut saavat minut oksentamaan! Voisin kuristaa omin käsin sen, joka on keksinyt ikkunanavaajan! Perustan viharyhmän katuharjoille![/quote]

Niin. Mäkin ajattelin perustaa angstiyhteisön sinisiä vessaharjoja vastaan :o

Vierailija
34/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunata ≠ tuunata

Vierailija
35/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean ohjeiden mukaan niitä ei saa nostaa seinälle. Nehän on tosi painavia ja se on vaarallista. Tiedän, koska meilläkin on kaksi Expedit-hyllykköä. Ne on ihania ja monikäyttöisiä! :)

Vierailija
36/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haluaa klikkauksia blogilleen :D

Vierailija
37/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä feng shuin mukaista laittaa tollasta massiivista hyllyä penkin yläpuolelle. Muuten ihan kiva ja kätevä hylly muttei sovi seinälle!

Vierailija
38/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kategorisesti Ikeaa. Saa niitä tavaroita muilla olla, ei aiheuta reaktiota, mutta minun kotiini ei tule enää yhtään. Olen empiirisesti todennut, että ne ovat paskaa. Ja yhtään kaunista esinettä niillä ei ole koskaan ollut myynnissä. Mieluummin asun tyhjässä huoneessa yhden kauniin eisneen kanssa kuin Ikean tavaroitten ympäröimä.

Vierailija
39/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:14"]

Minä inhoan kategorisesti Ikeaa. Saa niitä tavaroita muilla olla, ei aiheuta reaktiota, mutta minun kotiini ei tule enää yhtään. Olen empiirisesti todennut, että ne ovat paskaa. Ja yhtään kaunista esinettä niillä ei ole koskaan ollut myynnissä. Mieluummin asun tyhjässä huoneessa yhden kauniin eisneen kanssa kuin Ikean tavaroitten ympäröimä.

[/quote]

Minusta Ikean huonekalut ovat useimmat todella kauniita. Ainakin hintaan suhteutettuna. Muista normihuonekaluliikkeistä saa vaan kamalaa tavaraa monta kertaa kalliimmalla. Saa mennä jonnekin Stockalle tai Vepsäläiselle, jos haluaa mitään nättiä muualta kun Ikeasta, ja ei oikein sovi kaikkien budjettiin.

Vierailija
40/66 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ou nou. Minusta ne on just parasta Ikeaa - simppeleitä, ajattomia ja edullisia. Ikeassa on paljon muuta roinaa jota voisinkin vihata, mutta nuo hyllyt on hienoja. Mutta tuolla lailla seinälle asetettuna näyttää kyllä huonolta ja vaaralliseltakin