Vihaan Ikean Expedit hyllyjä etenkin näin aseteltuna!
siis ensinnäkin ne expedit hyllyt ovat jotain niin ikeamaisen ikeaa että en voi kuvitella että joku sitä hyllyä oikeasti edes kotiinsa haluaa, ehkä opiskelijat joiden on pakko saada kirjat mahtumaan jonnekin ja se nyt on usein Ikeassa jossain alennuksessa ja tosi halpa muutenkin.
Mutta ihan kauhein keksintö on nostaa se seinään tähän tyyliin ->
http://1.bp.blogspot.com/-7V1UQo1QS5Q/Unysw6uJfOI/AAAAAAAAPT8/esDwvRkCD6Y/s1600/idBeFunky_0711_0720.jpg
toi hylly ei millään ilveellä näytä kauniilta seinässä, kauhean massiivinen ja no ei siis tuo mitään postiiivsta ajatusta mieleeni kun sen tuolla tapaa näen.
Toivottavasti teistä kukaan ei ole langennut tÄhän SYNTIIN!
Kommentit (66)
Jokaisella toki mielipiteensä, ei siinä mitään vikaa ole. Itse pidän henkilökohtaisesti expedit/kallax setistä! Toisaalta olen vielä nuorehko maan tallaaja, joten ei ihmekkään? Tässä pari esimerkkikuvaa kuinka itse käyttäisin hyllyä muuna kuin huoneen jakajana:
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/b0/b2/27/b0b2278e463cb9719ec827d2e7c26aa1.jpg
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/93/0b/ed/930bede9566cf78536ce784d58b999ed.jpg
Itselläni tosiaan on Kallax hylly jakamassa tilan kahdeksi ja tässä hyllyssä pidän taulua, kahta kynttiläjalkaa ja yhdessä lokerrossa on vanhoja tarinakirjoja! Ja tosiaan olen laittanut metallijalat hyllykköön jotta oisi vähän ilmavampi (itse en yhtään pidä jos hyllyn pohja on maassa kiinni)
No joo, koko eteinen (?) näyttää vähän sillisalaatilta. Onkohan tuossa remontti menossa tai jotain?
^ Meillä on tytöllä Ikean puinen kirjoituspöytä, todella tukeva ja nätti. Ollut ainakin 3 vuotta, eikä mitään käytön jälkeä.
Voi harmi. Minä niin ajattelin, että voisimme olla ystäviä, ap. Minulla on valkoinen Ikean hylly, täynnä laatikoita, kirjoja, kynttilöitä, you name it. Minusta tuo linkittämäsi kuvakin oli ihana, tykkään kuvan tunnelmasta, seinien rosoisuudesta, puulattiasta...
Tästäkö se johtuu, ettei minulla ole ystäviä? Oi, Ikea-hyllyni, Ikea-hyllyni, minkä menit tekemään???
Meidän n. 5500 vinyylilevyä viihtyvät paremmin Expeditissä kuin lattialla. Sorry.
Onko tuo navetta, jossa tuo hylly on?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:51"]Miksi Ikean Expedit aiheuttaa sinulle näin voimakkaita tuntemuksia? Vihaa? Oikeasti?
Onko lapsuudessasi joku traumaattinen Ikea-tapaus? Jäit Tukholman risteilyltä vahingossa pois ja sinut vietiin Ikeaan odottamaan vanhempiasi?
[/quote]
Se joku pikkupoikahan asui Ikeassa pari päivää, tuli vain mieleen XD
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:54"]ihan kiva hylly muuten, mutta oudolta kyllä näyttää tuossa kuvassa seinällä
[/quote]
Jep. Meillä noita kolme, apee ajattele oikein kolme kappaletta!
En mäkään pidä noista hyllyistä, mutta tarvittiin lastenhuoneeseen kirjahylly sekä säilytystilaa ja ainoa budjettiin sopiva oli expedit. Ei auta
Liian raskaan näköinen, ei tyylikäs
AI että nyt kyllä naurattaa ääneen :D Siis tähän mun aloittamaan ketjuun näin pitkän ajan jälkeen, olinkin ihan jo unohtanut tän...
Nyt on kyllä pakko kertoa teille kaikille mielensäpahoittajalle, että ap on itse päätynyt ostamaan valkoisen expeditin tv-tasoksi, väliaikaiseksi tasoksi, mutta tykkäänkin siitä ihan oikeesti :)
Edelleenkään en tykkää siitä et expedit laitettu seinälle mut muuten oon kyl rahoittunut mielipiteeni kanssa.
t. ap
Mun mielestä hieno noin, pelkäisin vaan että rojahtaa niskaan
Kivannäköinen hylly, mutta lattialla, ei seinälle nostettuna turvallisuussyistä.
Vanha ketju ja en lukenut edes loppuun, mutta pakko kommentoida että ainakin omasta mielestsäni expeditit nyk. kallaxit on ihan pirun hyvännäkösiä hyllyjä!!! :D
Onpa sullakin elämässä ongelmat jos pitää VIHATA jotain ruotsalaista hyllykköä.
Olen nahnyt Ekspedit hyllyn USAlaisessa miljoonakodissa, rahaa olisi ollut vaikka mita ostaa mutta sen valitsivat ja hyvalta naytti.
Ennemmin Ikeaa kuin jotain kaiverreltua massiivipuu jaljitelmaa. Pthui!