Kohtaaminen pullonpalatusautomaatillađ
Palatin tölkkejÀ. Oikein kunnon lastin! Tomra R1 epÀkunnossa, ei muuta kuin latomaan yksitellen.
ViereisellÀ automaatilla vanhempi mies hymyilee, toteaa omia latoessaan: "NÀiden jÀlkeen hakemaan tÀysiÀ tilalle". Naurahdan ja sanon: "Harmi kun ei saa vaihdossa yhtÀ paljon." HÀnkin naureskelee. HÀn saa omansa palautettua ja suuntaa kohti Alkoa.
Surettaa. Ei mene hyvin meillÀ kummallakaan. MinÀ, nuorempi nainen, ja hÀn, tuo vanhempi mies. Silti me olimme ihmisiÀ toisillemme.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin aloitus.
Niin on, enkÀ sitÀ mielestÀni mitenkÀÀn salannut.
No vaikka olet alkoholisti, osaat kuitenkin kirjoittaa kauniisti.đ
Tuosta ei ole pitkÀ matka siihen tunteeseen kun sulkijalihaksesi sykkii miehen elimen ympÀrillÀ ja ohikiitÀvÀn hetken te kaksi olette yhtÀ.
Vain Suomessa noin mitÀtön small talk ylittÀÀ av:n aloituskynnyksen
On noloa palauttaa tölkkejÀ ja pulloja, vaikka en oo juoppo. Tuntuu aina ettÀ kaikki luulee ettÀ olen kun vien niitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei ahdistellut sinua?
Ei ahdistellut ollenkaan.
Onkohan aloittaja se "vanhempi mies" joka vakuuttelee ettÀ nuorempien naisten pitÀÀ huomioida heidÀt - olla ihmisiÀ ihmiselle ettei vaan paheksu? Ja luodaan treffikontakti melkein ja aina hymyillÀÀn pepsodentilla. Hmm. Ei aloitusta oikein tajua mistÀ se tulee ja mikÀ sen tarkoitus on.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka olet alkoholisti, osaat kuitenkin kirjoittaa kauniisti.đ
No eikö alkkikset usein ookin taiteellisia, hyviÀ kirjoittamaan ja maalaamaan ym.. Ne on luovia, kun eivÀt kestÀ elÀmÀÀ selvinpÀin.
Vierailija kirjoitti:
On noloa palauttaa tölkkejÀ ja pulloja, vaikka en oo juoppo. Tuntuu aina ettÀ kaikki luulee ettÀ olen kun vien niitÀ.
Niin, on se vaan kamalaa. Voithan toki istua siellÀ kotona rÀplÀÀmÀssÀ puhelimella vauva sivuja, niin et ainakaan hÀpÀise itseÀsi ihmisten ilmoilla missÀÀn asiassa.
"Ota viini ja juo se on elÀmÀ mun
Anna ruumiisi tuo niin mÀ rauhoitun
Luodut emme me olleet toisillemme,
me kaiken loimme, loimme elÀmÀÀ"
PyhÀtoimitus / Juice Leskinen