En voisi ikinä harrastaa seksiä ympärileikatun
miehen kanssa. Enkä ikinä antaisi ympärileikata lapsiani. Mitä vikaa muka luonnollisessa peniksessä on? Mun miehelle on aina hyvän makuinen ja puhdas, hän pesee sen usein.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:36"]
Ihan olen seksiä hänen kanssaan harrastanut. Nyt ollaan kavereita vaan, mutta tunto-ongelma on pahentunut pahentumistaan. Hänellä on todella hankalaa laueta ja on yrittänyt venyttää nahkaa terskan päälle takaisin, mutta ei ole onnistunut. Hän kärsii todella!
Naisen kannalta on aika rasittaa myös, jos miehen laukeaminen on hidasta...
[/quote]
Sulla on vain löysä messuhalli eikä kukaan laukea suhun...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:36"]
Ihan olen seksiä hänen kanssaan harrastanut. Nyt ollaan kavereita vaan, mutta tunto-ongelma on pahentunut pahentumistaan. Hänellä on todella hankalaa laueta ja on yrittänyt venyttää nahkaa terskan päälle takaisin, mutta ei ole onnistunut. Hän kärsii todella!
Naisen kannalta on aika rasittaa myös, jos miehen laukeaminen on hidasta...
[/quote]
Sulla on vain löysä messuhalli eikä kukaan laukea suhun...
[/quote]
Niin, no sitä ongelmaa ei ole minulla, vaan hänellä. Hänellä ollut muita suhteita minun jälkeen ja minulla hänen jälkeen. On todella epätoivoinen. Runkkaaminenkin on kuulemma haastavaa. :(
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 03:02"]
Niin, no sitä ongelmaa ei ole minulla, vaan hänellä. Hänellä ollut muita suhteita minun jälkeen ja minulla hänen jälkeen. On todella epätoivoinen. Runkkaaminenkin on kuulemma haastavaa. :(
[/quote]
Suomalaisia rumia naisia? Seksiä tihkuva thaikku luultavasti poistaisi ongelman.
Menetin neitsyyteni ympärileikatulle ja sen jälkeenkin on ollut muutama ympärileikattu, vaikkakin enimmäkseen olen puuhaillut leikkaamattomien kanssa. Jos saisin valita, ottaisin kuitenkin ympärileikkaamattoman, vaikka ympärileikattu on mielestäni esteettisempi.
Sinänsä esinahan määrä ei kuitenkaan ole minulle mikään kysymys siinä vaiheessa, jos pidän ihmisestä muuten. Ei se ahdista tai pelota tai ällötä, jos mies on leikattu.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:56"]
miehen kanssa. Enkä ikinä antaisi ympärileikata lapsiani. Mitä vikaa muka luonnollisessa peniksessä on? Mun miehelle on aina hyvän makuinen ja puhdas, hän pesee sen usein.
[/quote]
Hys hys, miten uskallat sohia muurahaispesää :)
Tämä on aihe, mikä saa mammat aivan raivoihinsa :D
tyttö raukka - luulisi, että ympärileikattukin osaa pestä itsensä. Mutta nyt ainakin tiedämme, että sinä nautit miehesi esinahan jyystämisestä. No, onhan se tietenkin oma asiasi, mutta sinänsä peseytymisellä ei ole osaa eikä arpaa aiheen ympärileikattu kontra ympärileikkaamattomuus kanssa.
Minä omalta osaltani en koskaan pystyisi naimaan pikähiuksisen miehen kanssa. Tai sellaisen, jolla on perunanenä. Ei silti, bodattu kroppa on niin epämiehekäs, että sellaisenkin kundin kanssa jäisi sekstaamatta. Muun muassa.
[/quote]
Eikös ympärileikatut muslimit myös suosi ympärileikattuja naisia. Eivät suostu mielellään nussimaan naisten kanssa, joilla roikkuu härpäkkeitä tiellä ja aukko on iso.
Olen ollut ympärileikatun miehen (lapsena leikattu esinahan ongelmien vuoksi) naimisissa 14 vuotta ja seksi on ollut ja on edelleen aivan mahtavaa. Ei todellakaan laukeamis-tai herkkyysongelmia. Itse tykkään mieheni kalusta aivan hulluna enkä voisi kuvitellakaan, että se olisi toisenlainen. Suihihnotto on mun lempipuuhaa :)
Jos kalusta puuttuu tuntoherkkyys, ei siitä kannata yleistää koskemaan kaikkia leikattuja kaluja. Kaikki ovat yksilöitä. Voihan olla, että ongelmia olisi yhtälailla esinahan kanssakin, kuka siitä tietää.
Yhdysvalloissa suuri osa miehistä on leikattu eikä siellä vouhoteta asiasta kuten täällä meillä. Erittäin harvalla miehehellä on leikkauksesta johtuvia ongelmia sukupuolielämässä tai muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 01:11"]
[/quote] Voi sinuakin rajoittunutta ihmisparkaa.
[/quote]
Mitä rajoittunutta siinä on jos haluaa nauttia ei-silvotusta peniksestä?
[/quote]
Entä jos mies ei halua nauttia lyhythiuksisesta naisesta? Tai syövän tms. vuoksi rinnan menettäneestä? Tai vaikka aknen vuoksi arpeutuneesta? Onnettomuudessa kolhun saaneesta?
Harva meistä on täydellinen.
[/quote]
mutta kai sitä nyt saa kuitenkin olla omat kriteerit? Mua vaan alkaa kuvottaan ympärileikattu penis, ei voi mitään.
[/quote]
Valot pois ja peittoa päälle niin et huomaa eroa.
[/quote]
No mä en ala nussiin pimeässä sen takia voisin naida ympärileikattua. Sori.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:05"]
Toivo ettei kukaan ympärileikattu raiskaa sua.
[/quote]
Miten se liittyy tähän asiaan? Raiskaus ei ole seksiä vaan väkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:11"]
Miltä sinusta tuntuisi, jos olisit ympärileikattu nainen ja kaikki sanoisivat, etteivät voisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa?
[/quote]
Ymmärtäisin asian enkä itsekään haluais harrastaa seksiä. Se tuskin olisi edes nautinnollista. Pitäisin sairaana miestä, joka haluaa ympärileikattua naista.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 07:41"]
[/quote]
Hys hys, miten uskallat sohia muurahaispesää :)
Tämä on aihe, mikä saa mammat aivan raivoihinsa :D
[/quote]
Tämä on aihe, joka taitaa saada ne ympärileikatut miesparat puolustamaan kikkeliään raivoisasti...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:13"]
Mut entä jos sut on huumattu tai sidottu niin et kyllä kysele otatko juutalaista munaa venttiileihisi.
[/quote]
Raiskaus ei ole seksiä. Vapaaehtoisesti en tule koskaan ottamaan.
Mies on ympärileikattu ja ei siinä kyllä mittään ongelmaa. Mielestäni parempi ;)
Semmonen muna on ällönen näkönen mikä on ympärileikattu.Ja sitä paitsi ne jyystävät pitkään laukeamatta kun herkkyys on mennyt terskasta.Ja siksi näitä leikattuja on paljon raiskaajina.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:30"]
[/quote]
Ei sulta tavallaan kysellä, vaikka hyvinvointivaltiossa eletäänkin. Munaa tulee vaikka et haluaisi. Riippuu ajasta ja paikasta. Munaa nimittäin tulee väkisinkin, joka tuutista.
[/quote]
No eipä ole koskaan väkisin tullut.
Hahaa, kaikki ympärileikatut lassukat on aivan raivoissaan kun joku nainen kehtaa sanoa ettei kelpuutaa heidän kyrpäänsä. Sori, mutta mulla on taso! Nussin vain esinahallisia.
Kyllähän sillä esinahalla munassa on oma tehtävänsä. Sitten kun se leikataan pois, niin ongelmia voi ilmetä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 02:34"]
Ympärileikatulla katoaa helpommin tunto terskasta, kun esinahka ei ole suojaamassa sitä, vaan alushousut hankaa. :/
[/quote] Buahahaa!