En voisi ikinä harrastaa seksiä ympärileikatun
miehen kanssa. Enkä ikinä antaisi ympärileikata lapsiani. Mitä vikaa muka luonnollisessa peniksessä on? Mun miehelle on aina hyvän makuinen ja puhdas, hän pesee sen usein.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:49"]
Kyllähän sillä esinahalla munassa on oma tehtävänsä. Sitten kun se leikataan pois, niin ongelmia voi ilmetä.
[/quote] Ja osalla ongelmia ilmenee, jos ei leikata pois.
En hyväksy uskonnollisia ympärileikkauksia, mutta lääketieteellisin syin tehtävät kyllä.
Toisaalta ihan yhtä kuvottavia kuin uskonnolliset ympärileikkaukset, ovat ap:n kaltaiset fanaatikot.
Samaa sairautta, eri ilmenemismuodoissa...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:56"]
miehen kanssa. Enkä ikinä antaisi ympärileikata lapsiani. Mitä vikaa muka luonnollisessa peniksessä on? Mun miehelle on aina hyvän makuinen ja puhdas, hän pesee sen usein.
[/quote]
Säälittävää, että sellainenkin nainen, joka perustaa seksuaalisuutensa ja avioliittonsa ieneen palaan miehen esinahasta, on saanut lapsia.
[/quote]
Ei mulla ole lapsia! :) Mutta jos olisi niin ei ympärileikattaisi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:17"]
[/quote]
Hyvä. Toivottavasti ei koskaan tulekaan.
Olet liian tyhmä kasvattamaan lapsia.
Minä olen kyllä oikein tyytyväinen ympärileikattuun vehkeeseeni ja ei ole naisetkaan valittaneet.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:17"]
[/quote]
Hyvä. Toivottavasti ei koskaan tulekaan.
Olet liian tyhmä kasvattamaan lapsia.
[/quote]
ai kun en halua silpoa lapsiani?
Norjassa on tehty muutamia ympärileikkauksia vuodessa. Sitten tehtiin tutkimus ja havaittiin että nekin olivat turhia. Ympärileikkauksen sijaan lääkäreille pitäisi opettaa vähemmän rankkoja menetelmiä ja kehittää uusia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 01:55"]
Ympärileikattu ei ole yhtä herkkätuntoinen kuin ympärileikkaamaton. Harkitkaa ennen lastenne laittamista, tai itse lähtemistä tähän operaatioon! Muitakin vaihtoehtoja voi olla, kuten esinahan venyttäminen. Ystäväni kärsii kovasti ympärileikkauksensa seurauksista(joka tapahtunut noin 25 vuotta sitten).
[/quote]mieheni esinahka on niin lyhyt/pieni, ettei se yllä terskan päälle edes lepotilassa, saati peniksen jäykistyessä. mietin vain, että millainen mahtaisi miehen herkkyys olla esinahan kanssa, kun nykyäänkin ongelmana on joskus parin minuutin kesto. =D
Mun ensimmäinen miesystävä oli suomalainen, joka oli ympärileikattu nuorella aikuisiällä ihan terveydellisistä syistä. Hän kertoi, että oli paljon herkempi kun aikaisemmin, seksi tuntui paljon paremmalta jne. Ainoa haitta oli kuulemma se, että runkkaamiseen tarvitsi jotain liukastetta josei kiimatippoja tullut tarpeeksi. Seksi oli hänen kanssaan tosi hyvää. Hän puhui aina ympärileikkauksen puolesta, koska koki uuden munansa ja ympärileikkauksen jälkeisen seksin niin hyväksi. Ei voi siis yleistää.
Välissä oli muutama ihan ympärileikkaamaton suomimies. Nykyinen mies on ympärileikattu ihan vauvana, ei suomalainen. Meidän kaksi poikaa ympärileikattu myös. Mulla itsellä ei ole mitään vahvoja mielipiteitä suuntaan eikä toiseen, mun mielestä on ihan ok ympärileikata, kunhan se tehdään hygienisesti ja kipua aiheuttamatta (nukutus/puudutus) eikä missään savikylän keittiönpöydällä vanhalla partaveitsellä. Samoin on myös ihan ok olla ymärileikkaamatta, kunhan siitä ei aiheudu lapselle ylimääräistä haittaa (esim. kauheita kipuja liian ahtaasta esinahasta, seisokkiongelmia, jatkuvia tulehduksia jne)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:00"]
Mun ensimmäinen miesystävä oli suomalainen, joka oli ympärileikattu nuorella aikuisiällä ihan terveydellisistä syistä. Hän kertoi, että oli paljon herkempi kun aikaisemmin, seksi tuntui paljon paremmalta jne. Ainoa haitta oli kuulemma se, että runkkaamiseen tarvitsi jotain liukastetta josei kiimatippoja tullut tarpeeksi. Seksi oli hänen kanssaan tosi hyvää. Hän puhui aina ympärileikkauksen puolesta, koska koki uuden munansa ja ympärileikkauksen jälkeisen seksin niin hyväksi. Ei voi siis yleistää.
Välissä oli muutama ihan ympärileikkaamaton suomimies. Nykyinen mies on ympärileikattu ihan vauvana, ei suomalainen. Meidän kaksi poikaa ympärileikattu myös. Mulla itsellä ei ole mitään vahvoja mielipiteitä suuntaan eikä toiseen, mun mielestä on ihan ok ympärileikata, kunhan se tehdään hygienisesti ja kipua aiheuttamatta (nukutus/puudutus) eikä missään savikylän keittiönpöydällä vanhalla partaveitsellä. Samoin on myös ihan ok olla ymärileikkaamatta, kunhan siitä ei aiheudu lapselle ylimääräistä haittaa (esim. kauheita kipuja liian ahtaasta esinahasta, seisokkiongelmia, jatkuvia tulehduksia jne)
[/quote] Entä jos tytöltä poistetaan vaikka pienet häpyhuulet, tai sitten aikuiselta naiselta? Tai vaikka poistetaan isoista häpyhuulista puolet? Luvataan tainnuttaa nainen inhimillisesti ja tehdä leikkaus nukutuksen aikana?
Nainenhan saa suurimman nautinnon klitoriksesta eikä niissä ulkoisissa härpäkkeissä paljon tuntoa ole. Et varmaan vastusta sitten sitäkään?
Tosiasia on että myös huippusairaaloissa poikia kuolee joka vuosi ympärileikkaukseen ja paljon useammalle jää erilaisia vammoja. Puhumattakaan niistä jotka olisivat halunneet itse tuntea millaista on omata kokonainen sukuelin. Kukaan ei ole kuollut kokonaiseen vartaloon.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:00"]
[/quote] Entä jos tytöltä poistetaan vaikka pienet häpyhuulet, tai sitten aikuiselta naiselta? Tai vaikka poistetaan isoista häpyhuulista puolet? Luvataan tainnuttaa nainen inhimillisesti ja tehdä leikkaus nukutuksen aikana?
Nainenhan saa suurimman nautinnon klitoriksesta eikä niissä ulkoisissa härpäkkeissä paljon tuntoa ole. Et varmaan vastusta sitten sitäkään?
Tosiasia on että myös huippusairaaloissa poikia kuolee joka vuosi ympärileikkaukseen ja paljon useammalle jää erilaisia vammoja. Puhumattakaan niistä jotka olisivat halunneet itse tuntea millaista on omata kokonainen sukuelin. Kukaan ei ole kuollut kokonaiseen vartaloon.
[/quote] Sinun logiikkasi mukaan vain ymparileikatut kuolevat ja leikkaamattomat elavat ikuisesti.
Mun mies on ympärileikattu lapsena lääketieteellisistä syistä. Vaikuttaa olevan huomattavasti vähemmän tuntoherkkä, kuin ne leikkaamattomat miehet, joiden kanssa olen ollut. Otanta tosin on niin pieni, että sen perusteella ei mitään kovin kattavia johtopäätöksiä voine tehdä. :) Kädellä tyydyttäminen oli varsinkin alussa haastavaa, ei onnistu multa ilman liukkaria, en tiedä miten mies sooloillessaan toimii.
Alussa seksielämä vähän takkuili kun mies ei välillä meinannut tulla millään, mutta nyt kun suhde on vakiintunut ja turha jännitys karissut, sujuu hommat sängyssä (ja muualla) hienosti ja kesto on just sopiva. Mies laukeaa myös suulla ja kädellä hoideltaessa. :) Ja mut tyydyttää aivan loistavasti, eipä se esinahan puuttuminen siihen asiaan vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:50"]
Norjassa on tehty muutamia ympärileikkauksia vuodessa. Sitten tehtiin tutkimus ja havaittiin että nekin olivat turhia. Ympärileikkauksen sijaan lääkäreille pitäisi opettaa vähemmän rankkoja menetelmiä ja kehittää uusia.
[/quote]
Jos esinahka on niin tiukka että se ei mene taakse erektiossa on ympärileikattava mikäli mies haluaa nauttia seksistä. Lasten yrittäminenkin voi olla esinahka edessa vähän hankalaa:D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:56"]
[/quote]
Säälittävää, että sellainenkin nainen, joka perustaa seksuaalisuutensa ja avioliittonsa ieneen palaan miehen esinahasta, on saanut lapsia.