Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummityttö suuttui synttärilahjastaan..

Vierailija
08.11.2013 |

19 vuotta täyttänyt kummityttöni on muuttanut syksyn aikana ensimmäiseen omaan asuntoon, ja toivoi minulta nyt syntymäpäivälahjaksi tarpeeseen Hackmanin Artik-aterimia. Samalla hinnalla, millä olisin saanut yhden haarukan, ostin Ikeasta 24-osaisen aterinsetin. Äskettäin tytöltä tuli tekstiviesti: "Haista v*ttu! Mä en tollasilla halpa p*skoilla syö, lahjas lenti suoraan roskiin. Paljoa en pyytänyt, kiitti v*tusti!!" Olen työtön, ja olisin toivonut kummitytön ymmärtävän rahatilanteeni. Eipä pahemmin huvita ostaa joululahjoja... Mitä voin vastata kummitytölleni?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestiä että kiitos kiitoksista, seuraavan lahjan saat sitten kun olen päässyt töihin ja sinä osaat käyttäytyä.

Vierailija
42/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympillä Ikeasta kokonainen aterinsetti? Ja Ikea ei edes myy aterimia. Kannattais ehkä yrittää vähän enemmän...

Minulla on käytössä ihan ikeasta ostetut aterimet. En tiedä missä ikeassa sinä olet käynyt, mutta täälläpäin siellä kyllä on mynnissä jos jonkinnäköistä aterinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap-kummikin olisi voinut osallistua lapsen luterilaiseen kasvatukseen esimerkiksi kertomalla hiukan kiitollisuudesta ja kiittämättömyydestä sekä ihan peruskäytöstavoista? 

Vierailija
44/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin provo, mutta siis mikäli toivotaan jotain tiettyä, niin sitten hankitaan sitä tiettyä vaikka se yksi kappale, eikä mitään muuta.

Vierailija
45/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kummityttöni mielestä kerran lahjaksi saamansa lahjakortin arvo oli liian vähäinen. Sai sen verran monelta taholta ripitykset että muistanut jatkossa kiittää kauniisti saamistaan lahjoista ja pitänyt mielipiteet itsellään. Lahjakortinkin piti lopulta, vaikka olisin takaisin ottanut ja äidillensäkin olisi kelvannut 😉 Kyseessä kuitenkin vielä keskenkasvuinen teini.

Vierailija
46/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm. Ok, no tässä haisi keksitty juttu kilometrien päähän.

On mullakin kummilapsi osoittanut mieltä, kun sai syntymäpäivälahjaksi kirjan. Kamalalla, narisevalla äänellä: ääääää, tää oli joku kirja, ihan tyhmäää... Siskonsa sen sijaan innostui kirjasta kovastikin, se oli lasten kuvitettu tietoteos luonnonilmiöistä.

Nyt on sitten tullut lahjatoiveita: 100 euron osa johonkin legoon, iPhone tai muu kalliimman puoleinen älypuhelin, jne. Huippuna tässä se, että vanhempansa välittävät mulle nämä lahjatoiveet, ei lapsi suoraan.

Olin jo ostanut 35 euron rakennussarjan, mutta se taitaa vaihtua 15 euron pyyhkeeseen. On alkanut tosissaan jurppia tuo rahastaminen!

Minkälainen on 100 euron osa johonkin legoon?