Nettihuutokauppa
Semmoinen nettihuutokauppa kuin Helander myy netissä nyt Sibeliuksen tekemän sävellyksen omakätistä käsikirjoitusta. Lähtöhintaan 50000 😂
Eikä siinä vielä kaikki. Myynnissä myös entisten presidenttien kirjeitä. Niilläkin hintaa nyt ihan satasia.
Olenko tyhmä tai jotain kun en ymmärrä?
Eivätkö nuo kuuluisi museoon, jos jonnekin. Mitä kukaan noilla kotonaan tekee?
Kommentit (9)
Tuo käsikirjoitus on ainakin museoviraston toimesta aidoksi todennettu, lisäksi sillä näyttää olevan maastavientikieltokin.
Kirjeet eivät käsittääkseni edes kovin harvinaisia ole. Kekkonen kun väsäsi kaudellaan aika monta kirjettä, silloin ei somea ollut.
Hyvämaineinen huutokauppa. Lähinnä kelloja ja huonekaluja tuolta me ollaan hankittu. Nyt kiikarissa 50-luvun rannekello.
Joo. Esineet mä ehkä ymmärrän ja hyväksyn. Joku homeinen kirje ja jonkun kuolleen säveltäjän sävellys on taas pröystäilyä johon lähtevät oikeistohallituksen lellikit. Noihin ei laita latiakaam tavallinen duunari. Sanoin jo ettei niillä tee yhtään mitään!
AP
Ei tämä kovinkaan monimutkaista ole.
Yksi ostaa viinaa, toinen liput konserttiin, kolmas vaatteita, neljäs vaikkapa presidenttien kirjeitä ja viides ei mitään.
Jokaisen oma asia mihin rahansa käyttää, tai on käyttämättä. En ymmärrä mikä asiassa hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Esineet mä ehkä ymmärrän ja hyväksyn. Joku homeinen kirje ja jonkun kuolleen säveltäjän sävellys on taas pröystäilyä johon lähtevät oikeistohallituksen lellikit. Noihin ei laita latiakaam tavallinen duunari. Sanoin jo ettei niillä tee yhtään mitään!
AP
Niin, ne ovat sinulle liian kalliita.
En ottaisi kotiin vaikka ilmatteiksi saisin! Noilla kun ei tee yhtään mitään. Kukaan ei pysty sanomaan mitä tavallinen tyyppi nillä tekisi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kovinkaan monimutkaista ole.
Yksi ostaa viinaa, toinen liput konserttiin, kolmas vaatteita, neljäs vaikkapa presidenttien kirjeitä ja viides ei mitään.
Jokaisen oma asia mihin rahansa käyttää, tai on käyttämättä. En ymmärrä mikä asiassa hiertää.
minä ostan osakkeita..
Vierailija kirjoitti:
AP
tavalliset duunarit laittavat rahansa kossuun ja norttiin... Niillä tekee paljon, saa pollansa sekaisin ja keuhkonsa tervattua.
Kyllä, oot tyhmä. Kyseessä maamme historiaa. Ne ostavat joilla pätäkkää ja historiantajua