Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Windows 10:n kaupasta, maksoi yli 100 euroa ja netissä toiset sanoivat minua tyhmäksi

Vierailija
15.09.2020 |

Väittivät, että olisin muka voinut ostaa jonkun 5-10 euron Windows-lisenssin, ja sen vuoksi vain tyhmä maksaa tuollaisen hinnan. Jopa toiset suomalaiset myyvät eri foorumeilla sellaisia lisenssejä!

No, ei mahda olla toimivia saati laillisia ne 5-10 euron lisenssit? Tai jos toimiikin, niin ei mahda toimia kauan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen windowsin saa laillisesti ilmaiseksikin jos se on siitä kiinni.

Sori nyt vaan mut ei toi sun piratebay tms torrentsivulta ladattu kopio aktivaattorilla todellakaan ole laillinen.

Miksi yhtään kukaan lataisi Win 10:tä miltään piraattisivulta, kun sen voi ladata ilmaiseksi ihan virallisesta lähteestäkin, eli Windowsin sivulta? Sitä voi myös käyttää laillisesti ilmaiseksi. Aktivoimattomana.

Vierailija
22/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut kirjoittaa että windowin saa ilmaiseksi ladattua. tuo on tavallaan totta. asennusmedian saa ladattua  virallisilta sivuilta. kun johonkin valmiskoneeseen asentaa puhtaan asennuksen usb-tikulta, niin lisenssikoodi varmaan katsotaan biosista. itse en ole koskaan tuollaista kokeillut. kun kokoaa itse koneen, niin tietenkään tuollaisessa tilanteessa on jostakin lisenssi hankittava.

Ei mitään koodia edes tarvi. Windowsia voi ajella ilmankin aktivointia, mutta näytön oikeassa alareaunassa on vesileima missä lukee: Aktivoi windows. Jos toi leima ei haittaa niin muuten käyttö on about normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mut ei toi sun piratebay tms torrentsivulta ladattu kopio aktivaattorilla todellakaan ole laillinen.

Mä otin ilmaisen kympin Windowsin sivuilta kaksi kuukautta sitten. Se ei tosin puhu suomea.

Voi ladata language packit siihen.

Oliko entinen windows versio piraatti vai aito? Jos toimi piraatilla niin sitten se todellakin oli ilmainen. Varmaan semilaillistakin kun mikkisoftan omat serverit ovat aktivoineet sen.

Vierailija
24/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotkut kirjoittaa että windowin saa ilmaiseksi ladattua. tuo on tavallaan totta. asennusmedian saa ladattua  virallisilta sivuilta. kun johonkin valmiskoneeseen asentaa puhtaan asennuksen usb-tikulta, niin lisenssikoodi varmaan katsotaan biosista. itse en ole koskaan tuollaista kokeillut. kun kokoaa itse koneen, niin tietenkään tuollaisessa tilanteessa on jostakin lisenssi hankittava.

Ei mitään koodia edes tarvi. Windowsia voi ajella ilmankin aktivointia, mutta näytön oikeassa alareaunassa on vesileima missä lukee: Aktivoi windows. Jos toi leima ei haittaa niin muuten käyttö on about normaalia.

Entäs ne päivitykset? Eikö se mene niin että saa vain muutamat tietoturva päivitykset silloin.

Vierailija
25/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin ilmaisen kympin Windowsin sivuilta kaksi kuukautta sitten. Se ei tosin puhu suomea.

Oliko entinen windows versio piraatti vai aito? Jos toimi piraatilla niin sitten se todellakin oli ilmainen. Varmaan semilaillistakin kun mikkisoftan omat serverit ovat aktivoineet sen.

Toimivuus ei ole välttämättä yhtä kuin laillisuus. Jos sitä käyttöjärjestelmää on menty peukaloimaan tai se ei ole muuten aito Windows tai sitä ei ole myyty tai jaeltu laillisesti, niin silloin se ei ole laillista.

Vierailija
27/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen windowsin saa aktivoitua laillisestikin ilmaiseksikin jos se on siitä kiinni.

Vierailija
28/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämä nyt kaikille öyhöttäjille vääntää rautalangasta? Jos sinä haluat Windowsia käyttää, niin vaihtoehtosi ovat seuraavat: jos et halua maksaa, niin lataat sen laillisesta lähteestä ja käytät sen jälkeen aktivoimattomana. Jos haluat käyttää sitä aktivoituna, niin ostat siihen sitten versioon kuuluvan laillisen lisenssin. Muussa tapauksessa olet sitten käyttämättä tai käytät jotain toista käyttöjärjestelmää. Niitä ilmaisiakin löytyy vaikka kuinka.

Vierailija
29/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä nyt kaikille öyhöttäjille vääntää rautalangasta? Jos sinä haluat Windowsia käyttää, niin vaihtoehtosi ovat seuraavat: jos et halua maksaa, niin lataat sen laillisesta lähteestä ja käytät sen jälkeen aktivoimattomana. Jos haluat käyttää sitä aktivoituna, niin ostat siihen sitten versioon kuuluvan laillisen lisenssin. Muussa tapauksessa olet sitten käyttämättä tai käytät jotain toista käyttöjärjestelmää. Niitä ilmaisiakin löytyy vaikka kuinka.

Se on tuollaista kun ei osaa. Osaavat saa sen windowsinkin aktivoitua ihan ilmaiseksi ja ihan laillisesti. Ei tarvitse turvautua sekundaan.

Vierailija
30/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitää.

Ei ole selvinnyt mitä noissa 5e lisensseissä olisi laitonta .

Tai se miten laillisen aktivoidun windowsin saa ilmaiseksi..

Vierailija
31/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan naurettavia ne kielipaketit. Haluan suomenkielisen näppiksen ja englanninkielisen Windowsin, eipä onnistu oikein mitenkään kunnolla, tulee molempia kieliä jatkuvasti sekaisin. On laillinen versio, Pro.

Vierailija
32/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan naurettavia ne kielipaketit. Haluan suomenkielisen näppiksen ja englanninkielisen Windowsin, eipä onnistu oikein mitenkään kunnolla, tulee molempia kieliä jatkuvasti sekaisin. On laillinen versio, Pro.

Eipä ole minulle tuottanut mitään ongelmia tuo.

Vierailija
33/33 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minulle tuottanut mitään ongelmia tuo.

Asenna saksankielinen versio alun perin, niin jopa alkaa tökkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä