Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi ensitreffeillä: mies kättelee vai halaa?

Vierailija
15.09.2020 |

Jos ette siis tunne entuudestaan ja treffeille on päädytty vaikka Tinderin kautta. Itse olen aika perinteinen ja asiallinen mies, joten kättely ja oman nimen sanominen on minulle luonnollisempaa. Olen kuitenkin lukenut netistä naisten itsensä sanomana, että tällainen voi olla asiallisuutensa takia jopa tunnelman latistaja

Kumpi on parempi ensitreffeillä: mies kättelee vai halaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kättely on liian virallinen"

Miten te sitten ylipäätään tervehditte uusia ihmisiä? Kyllä minä ainakin illanistujaisissa sun muissa riennoissa kättelen ihmisiä jos en heitä tunne entuudestaan. Ei tule mieleenkään mikään työhaastattelu.

Tapaat illanistujaisissa ihmisiä, joiden kanssa olet sinne sopinut tapaamisen, koska olet heistä romanttisesti/seksuaalisesti/parisuhdemielessä kiinnostunut?

Onhan nuo nyt kaksi ihan eri asiaa, olla treffeillä tai tavata ihmisiä muuten vaan.

Minun kanssani ei olisi ikinä tullut toista tapaamista ellei mies olisi osannut sen vertaa lukea kehonkieltäni ettei olisi halannut silloin, kun selvästi häntä pidin puoleensavetävänä.

Itse olen kyllä usein ollut illanistujaisissa joihin on voinut tulla ihmisiä joita en ole etukäteen tuntenut. Jotkut sinkkuja, jotkut parisuhteessa. Samalla tavalla kättelemällä minä heitä tervehdin.

Vierailija
62/63 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kättely on liian virallinen"

Miten te sitten ylipäätään tervehditte uusia ihmisiä? Kyllä minä ainakin illanistujaisissa sun muissa riennoissa kättelen ihmisiä jos en heitä tunne entuudestaan. Ei tule mieleenkään mikään työhaastattelu.

Tapaat illanistujaisissa ihmisiä, joiden kanssa olet sinne sopinut tapaamisen, koska olet heistä romanttisesti/seksuaalisesti/parisuhdemielessä kiinnostunut?

Onhan nuo nyt kaksi ihan eri asiaa, olla treffeillä tai tavata ihmisiä muuten vaan.

Minun kanssani ei olisi ikinä tullut toista tapaamista ellei mies olisi osannut sen vertaa lukea kehonkieltäni ettei olisi halannut silloin, kun selvästi häntä pidin puoleensavetävänä.

Itse olen kyllä usein ollut illanistujaisissa joihin on voinut tulla ihmisiä joita en ole etukäteen tuntenut. Jotkut sinkkuja, jotkut parisuhteessa. Samalla tavalla kättelemällä minä heitä tervehdin.

Voi luoja... tietysti! Sinä et ole heidän kanssaan treffeillä.

Mutta jokainen tekee tietysti kuten on toimivaksi havainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuudelma tai lähtee vaihtoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän