Anopilta puhjennut munasarjakysta ja on nyt sairaalassa
Iso munasarjakysta on puhjennut anopilta ja hän on nyt sairaalassa. Pitäisikö anoppi ottaa meille toipumaan saikkua saa kuitenkin kuukauden verran. Anoppi asuu yksin joten otona häntä ei kukaan ole auttamassa.
Minull on anoppiini hyvät välit joten tästä ei ole ongelmaa. Haluaisin ihan vilpittömästi auttaa häntä.
Kommentit (27)
Riippuu vähän siitäkin, onko anoppi 65- vai 85-vuotias. Ja mitä itse haluaa tehdä.
Osasta kommentteja näkee selvästi, miten niin monia tyhmiä mammoja ärsyttää, että jollakin on hyvät välit anoppiinsa.
Niin hyvät, että haluaa auttaa sairastinutta anoppiaan ja huolehtia hänestä.
Kommentit ovat niin ilkeitä ja piikikkäitä, että ihmetyttää.
Olen juuri saikulla moisesta, 5 vkoa. Kotona olen ollut ja pärjännyt. En voisi kuvitellakaan että niin kipeänä, kuin aluksi olin, olisin jossain muualla kuin kotona. Lapset teinejä käyvät kaupassa minulle. Mies on viikot työmatkoilla. Kaikki ymmärtää, et olen kipeä, enkä saa juuri mitään tehdä. Ei kyllä ole tarvettakaan.
Saman huomasin kuin 23, melkosta porukkaa tällä palstalla.
Varmaan noilla mammoilla on yhtä huonot äitiinsä kuin anoppiinsa.
Selvältä kateudelta maistuu nuo pilkalliset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Osasta kommentteja näkee selvästi, miten niin monia tyhmiä mammoja ärsyttää, että jollakin on hyvät välit anoppiinsa.
Niin hyvät, että haluaa auttaa sairastinutta anoppiaan ja huolehtia hänestä.
Kommentit ovat niin ilkeitä ja piikikkäitä, että ihmetyttää.
Minä olen tuon anopin ikäluokkaa ja katson asiaa hänen kannaltaan. Eläkkeellä olevalle ei anneta sairauslomaa, se on työikäisille tarkoitettu. Jos anopille ei tule komplikaatioita, niin hän pärjää kotonaan ja luultavasti siellä haluaa toipuakin. Kunhan kotona on ruokaa, niin siellä pärjää. Muutaman päivän pärjää mikroaterioillakin, sitten pystyy tekemään itse.
Entä sitten? Se on vaan anoppi. Jättäsin sairaalaan.
Jos anoppi saa sairauslomaa, niin hän on vielä työikäinen ja -kykyinen. Luultavasti kunnan kotihoito ei tee tuossa tapauksessa mitään, kotisairaanhoito saattaa käydä pyynnöstä katsomassa haavaa. Todennäköisesti anoppi ei tarvitse muuta kuin kassillisen ruokaa kotiin, jos kaapit on tyhjiä.