Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?

Vierailija
14.09.2020 |

Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?

Kommentit (457)

Vierailija
221/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.

Sä ihan selvästi vihaat pilluja.

Kyllä, karvaisia pilluja.

Sitä ”vittumätää” ja pissaa tulee kaikista pilluista. Broilerinnahaksi ajelu ei poista niitä.

Ajelu kertoo naisen huolehtivan hygieniasta ja kun ei ole karvoja ei hajut tartu.

Justhan tuossa edellä ilmeni, että jotkut naiset kuvittelevat ajelun korvaavan hygienian hoidon. Karvatonta ei muka tarvitse pestä yhtä usein. Nuole sinä sitten niitä pissaisia pesemättömiä nahkalompsia.

Niin nuolenkin. Karvaturrit jää nuolematta.

Vierailija
222/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kaikki muut paikat pitää siivota ja laittaa siistiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.

Sä ihan selvästi vihaat pilluja.

Kyllä, karvaisia pilluja.

Sitä ”vittumätää” ja pissaa tulee kaikista pilluista. Broilerinnahaksi ajelu ei poista niitä.

Ajelu kertoo naisen huolehtivan hygieniasta ja kun ei ole karvoja ei hajut tartu.

Justhan tuossa edellä ilmeni, että jotkut naiset kuvittelevat ajelun korvaavan hygienian hoidon. Karvatonta ei muka tarvitse pestä yhtä usein. Nuole sinä sitten niitä pissaisia pesemättömiä nahkalompsia.

Niin nuolenkin. Karvaturrit jää nuolematta.

Selvä homma. Älä kuitenkaan kuvittele, että ajeltu nainen on puhtaampi.

Vierailija
224/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun ajatukset pyörivätkin koko ajan sen ympärillä "kelpaako" mun alapää miehille.

Vierailija
225/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä ketjuissa pitää aina päätyä haukkumaan niitä, jotka valitsevat ajella tai muuten poistaa karvansa? Mielestäni aika tekopyhää julistaa, että kukaanhan ei minun karvoistani määrää, ja sitten samalla haukkua niitä, joilla on erilaiset karvat. En ymmärrä, miksi omia valintoja pitää jotenkin pönkittää haukkumalla muita.

Antaa jokaisen pitää juuri sellaiset karvat tai karvattomuuden kuin haluaa. Kyllä jokainen pimppi maailmaan mahtuu.

Vierailija
226/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla sinulle järkytys, mutta jokainen maailman 3,5 miljardista miehestä ei hoida karvoitustaan samalla tavalla.

Itse sheivaan ja trimmaan. En kohdista vaatimuksia kenenkään muun karvoitukseen.

Vierailija
227/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos petipuuhissa käy ilmi että naisella on ajelematon epäsiisti karvoitus alhaalla, niin koitan hammasta purren suorittaa loppuun mutta 99% varmuudella uutta kertaa ei kyseisen naisen kanssa tule.

Olen niin tottunut posliiniin tai landing strip -tyyliin että semmonen puska on suoraan sanottuna oksettava.

Tulee tunne, että tälle tyypille riittäisi muovinen naisenkorvike. Siis ei mitään väliä sillä onko nainen mielenkiintoinen tai tunnetko vetoa häneen. Pääasia, että on karvaton tavara johon itsensä tyydyttää.

Vierailija
228/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin posliinia, ei tykätty kumpikaan oikein siitä, en minä eikä mies. Mies on itse toivonut jopa että ei enää kokonaan pois :D. Aina olen siistinyt karvoitusta vähän koska silloin itsellä mukavampi olo ja se onkin se merkitsevien tekijä. Olen aika vähäkarvainen kyllä muuten, mutta kyllä mulla selvästi karvat on alapäässä siistimisestä huolimatta, ei mitään pelkkää kiitotietä. Mies nuolee kyllä mielellään niistä huolimatta, pussaanhan minä sitäkin jatkuvasti oli sillä partaa tai ei. Mutta täytyy kyllä sanoa että todella inhottavasti se parransänki välissä pistelee, luulisin että se ainakin ois inhottava naisellakin alapäässä.

Vierailija
229/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KELPAA. Tulee mieleen joku 80-luvulle jumahtanut epähygieeninen tantta. Todella iso turn off jos ei edes lyhyeksi ajeltu

Vierailija
230/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mukavampi nuolla pil lua ja ja saada myös paljaalla häpykummulla iho vasten ihoa-kosketusta mm. klitorikseen naidessa. Ei haise eritteet, vanha hiki ja sylki myöskään karvoissa. jne. Ihan siis seksuaaliteknisesti fiksua ajella ne. Ellei ole karvafetissi.

Muut haistavat kainalon hajut ja mua häiritsee se paha haju.

Ennen seksiä voi käydä pesulla. Myös mies oli posliini tai ei.

Ilman muuta, ellei sitten pidä likaisesta seksistä.

Vierailija
231/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt viidakkopyypyytä huolisi?

Vierailija
232/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfamies35v kirjoitti:

EI KELPAA. Tulee mieleen joku 80-luvulle jumahtanut epähygieeninen tantta. Todella iso turn off jos ei edes lyhyeksi ajeltu

Melko "alfa"... Ylä-asteelaisten keskuudessako?

Vierailija
233/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen? 

Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.

Itse en parisuhteeseen menisi karvaisen naisen kanssa. Tai sitten naisen ei tarvisi odottaa saavansa suuseksiä.

Ajelethan itsekin alapään jos odotat saavasi suuseksiä?

Vierailija
234/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa ainakin vielä näkyy näitä karvallisia enemmän kuin karvattomia... Ehkä tärkeintä että itse on tyytyväinen, ei kannata kumppanikseen ottaa sellaista jolle ei kelpaa sellaisenaan. Jos jollekin tällainen asia on kynnyskysymys niin tuskin siinä menettää mitään sen isompaa kuin yhden merkityksettömän panon. Ei suhteessa pitäisi olla merkitystä onko toisella pillukarvoja vai ei sama kuin valitsisi kumppaninsa hiusten pituuden perusteella.

Vierailija
235/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä ketjuissa pitää aina päätyä haukkumaan niitä, jotka valitsevat ajella tai muuten poistaa karvansa? Mielestäni aika tekopyhää julistaa, että kukaanhan ei minun karvoistani määrää, ja sitten samalla haukkua niitä, joilla on erilaiset karvat. En ymmärrä, miksi omia valintoja pitää jotenkin pönkittää haukkumalla muita.

Antaa jokaisen pitää juuri sellaiset karvat tai karvattomuuden kuin haluaa. Kyllä jokainen pimppi maailmaan mahtuu.

Onhan tuota haukkumista puolin ja toisin, ei vain karvattomia kohtaan. Ei karvattomuus sinänsä ärsytä vaan se, kun sitä puolustellaan perättömillä väitteillä. Esim. että karvaton on puhtaampi tai hygieenisempi. Ei ole. Mutta jos perustelu on se, että itse haluat olla karvaton, niin fine. Toiseksi ärsyttää se, miten jotkut "edellyttävät" tai "vaativat" kumppanilta karvattomuutta. (Ja aika rumasti haukkuvat siinä sivussa karvallisia.) Ei karvattomuus ole oma valinta, jos se on jonkun toisen ihmisen edellytyksen tai vaateen takia toteutettu.

Vierailija
236/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa kun käy, niin ajelemattomia alapäitä näkyy tosi harvoin. Ainakin niillä kerroilla mitä minä olen käynyt. Ja en ole kyylä, mutta ne pari kellä on ollut, niin ovat pompsahtaneet silmiin kyllä. Toki voi olla ettei kaikki kehtaa poslarina mennä sinne. Itse en enää jaksa olla poslari, pidän siistinä vain, se saa riittää!

Niinkö? Kun itse viimeksi kävin uimahallissa reilu 10v sitten, karvattomia tai selvästi ajellun näköisiä oli alle 10%:llä naisista.

Vierailija
237/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa - pää kuin pää.

Vierailija
238/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymyksee, niin varmasti kelpaa.

Vaikka monille miehille saattaa siistitty alapää olla preferenssi, niin tosiasia on, että monille miehille kelpaa minkälainen vaan naisen alapää minkä kanssa pääsisi intiimiin kanssakäymiseen.

Vierailija
239/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en haluais miestä joka on kynitty :D Ihan naurettava ajatuskin joku posliini muna. Trimmata voi, mutta ei nyt sentään pelkkä posliini ole kiihottavan näköinen. Enkä ottaisi miestä joka vonkuisi että minun pitää olla täysin posliini.

Vierailija
240/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi iskurepliikki: otatko alapäätä?