Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?
Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?
Kommentit (457)
Kyllä väitän, että suurimmalle osalle miehistä käy ihan kummin vain. Kunhan on edes joku!
On mukavampi nuolla pil lua ja ja saada myös paljaalla häpykummulla iho vasten ihoa-kosketusta mm. klitorikseen naidessa. Ei haise eritteet, vanha hiki ja sylki myöskään karvoissa. jne. Ihan siis seksuaaliteknisesti fiksua ajella ne. Ellei ole karvafetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.
Olen itse posliini, mutta puhuimme karvoituksesta muuten vaan.
Ovatko nuo asiat totta? Osaako joku vastata?
Toki välillä jää karvoja suuhun, mutta eivät karva haise, mikäli nainen osaa pitää huolta hygieniastaan.
Riittääkö siihen hajunpoistoon se, että käy suihkussa kerran päivässä?
Vai pitääkö alapää pestä aina pissan jälkeen?
Harkitsen nimittäin antamista karvoituksen kasvaa, koska ihoni on alkanut herkistyä sheivaamiselle.
- sama
Karvoihin jää pissan haju, jos et pese joka kerta. Kokemusta on. Nykyään en enää jaksa ajella, kun en harrasta seksiäkään. Mutta ihan selvästi se pissahan niihin karvoihin tarttuu, joten myös haisee, jos et pese. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.
Olen itse posliini, mutta puhuimme karvoituksesta muuten vaan.
Ovatko nuo asiat totta? Osaako joku vastata?
Toki välillä jää karvoja suuhun, mutta eivät karva haise, mikäli nainen osaa pitää huolta hygieniastaan.
Riittääkö siihen hajunpoistoon se, että käy suihkussa kerran päivässä?
Vai pitääkö alapää pestä aina pissan jälkeen?
Harkitsen nimittäin antamista karvoituksen kasvaa, koska ihoni on alkanut herkistyä sheivaamiselle.
- sama
Karvoihin jää pissan haju, jos et pese joka kerta. Kokemusta on. Nykyään en enää jaksa ajella, kun en harrasta seksiäkään. Mutta ihan selvästi se pissahan niihin karvoihin tarttuu, joten myös haisee, jos et pese. Kokeile vaikka.
Ei se pissa karvattomastakaan alapäästä maagisesti mihinkään katoa, ellei pese. Pelkän vessapaperin kanssa ei puhdistu kunnolla.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että karvojen poistaminen ei puhdista millään tavalla, vain pesu puhdistaa!
On rehottavat karvat melko törkyisen näköisiäkin, sekin päälle. Niin miehellä kuin naisellakin. En keksi niille kyllä ainakaan itse mitään lisäarvoa, päin vastoin. Ellei sitten ole se kuuluisa turrifetissi. Ja tietysti toisille voi olla myös se karvoissa oleva hajukin vahva kiihoittava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle en kelpaa karvoitukseni vuoksi, niin good riddance ja väistin luodin. Jalkovälissäni on välillä sileä posliini, välillä sänki kuin piikkisialla, välillä kunnon karvakolmio. Miestäni ei kiinnosta pätkääkään, millaiset ne karvat siellä on, eivät ne tosimiehen tielle tule.
En muista kuulleeni ikinä puhuttavan "tosinaisesta".
Sama kysymys oli ilmoilla kun minä olin nuori eli 25 vuotta sitten. Asiahan on oikeasti niin, että jos miehelle ei sellainen alapää kelpaa kun naisella on, voi se mies painua johonkin muualle tumputtamaan.
Eläkää niin kuin haluatte ja lopettakaa se yletön miesten miellyttäminen niin elämänne on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen tunne että vain kasikymppisillä on karvat? 😂 eikö siinä iässä ala jo karvat lähtemään 😆
Mä olen vasta viisikymppinen ja mulla on pöheikössä vähän niin kuin pälvikalju. Sellainen pyöreä alue häpykummulla missä karvat ei kasva. Gyne sanoi että on ihan tavallista, että tästä kohtaa se karvojen kasvu lakkaa ensimmäisenä. Pitkään luulin että ne on jotenkin kuluneet, mutta ihan normihomma kuulemma o_O
Vierailija kirjoitti:
On rehottavat karvat melko törkyisen näköisiäkin, sekin päälle. Niin miehellä kuin naisellakin. En keksi niille kyllä ainakaan itse mitään lisäarvoa, päin vastoin. Ellei sitten ole se kuuluisa turrifetissi. Ja tietysti toisille voi olla myös se karvoissa oleva hajukin vahva kiihoittava tekijä.
Karvattomuuden ihannointi on fetissi, karvaisuus ja siitä pitäminen on normaalitilanne.
Lisäarvoon voit tutustua täällä:
https://www.healthline.com/health/purpose-of-pubic-hair
Brasilialainen kirkkovene, tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa mun miehelle. Vähän siistin sitä. En suostuisi olemaan ilman karvoja. Olen aikuinen nainen.
Et sitten varmaan ajele sääriä tai kainaloitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?
Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.
Sä ihan selvästi vihaat pilluja.
Kyllä, karvaisia pilluja.
Sitä ”vittumätää” ja pissaa tulee kaikista pilluista. Broilerinnahaksi ajelu ei poista niitä.
Ajelu kertoo naisen huolehtivan hygieniasta ja kun ei ole karvoja ei hajut tartu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naisilta saa vaatia nykyään enää mitään. Ei karvojen ajeluakaan.
Mikä laki sinua kieltää vaatimasta karvojen ajelua? Senkus vaadit vain. Tietenkään kenenkään ei tarvitse suostua vaatimuksiisi, mutta tuskin karvattomuuden toivominen nykyaikana niin ennenkuulumatonta on, että sen takia jäisi kumppani saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?
Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.
Sä ihan selvästi vihaat pilluja.
Kyllä, karvaisia pilluja.
Sitä ”vittumätää” ja pissaa tulee kaikista pilluista. Broilerinnahaksi ajelu ei poista niitä.
Ajelu kertoo naisen huolehtivan hygieniasta ja kun ei ole karvoja ei hajut tartu.
Justhan tuossa edellä ilmeni, että jotkut naiset kuvittelevat ajelun korvaavan hygienian hoidon. Karvatonta ei muka tarvitse pestä yhtä usein. Nuole sinä sitten niitä pissaisia pesemättömiä nahkalompsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että minun pitäisi ajella itseni ylisuuren pikkutytön näköiseksi, kärsiä ajelun jälkeen kirvelystä ja sängen kutinasta siksi että kelpaisi jollekin miehelle?! Dream on.
Uimahallissa näkee, ja mulla kyllä tulee mieleen pikkutytöt. Ei voi mitään.
Annat varmaan säärikarvojenkin kasvaa?
En ole hän mutta mä en ajale säärikarvojakaan. Ajelen vain kainalot hienhajun takia.
Okei. Ja kainalossa kasvaa ihan eri sortin karvaa kuin pimpsassa? Kainalokarvat kerää hajua, mutta pimppikarvat ovat teflonoituja, joten pissa, emätinnesteet, valkovuoto, nivushiki eikä mikään muukaan siellä huudeilla leviävä tuoksu ei niihin tartu?
Makuasioitahan nämä. Ja jos joku ei halua periaatteestakaan miellyttää miestään(tai naistaan), niin siinäpä ei niin sitten tee. Ei ajele karvoja, ei kainaloita, ei käytä hajusteita, ei meikkaa. Sitä on jokainen vapaa tekemään itselleen mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvattomuuden ihannointi on fetissi, karvaisuus ja siitä pitäminen on normaalitilanne.
Lisäarvoon voit tutustua täällä:
https://www.healthline.com/health/purpose-of-pubic-hair
No miten sen nyt ottaa. Onhan hiusten kampaamattomuus, hoitamattomuus ja leikkaamattomuuskin normaalitilanne, tai se ettei peseydy tai käytä hajusteita. Niin luontaista ettei mitään rajaa. Partakin saa rehottaa, säärikarvat tursuta... normaalia ja luonnollista. Treenaamattomuuskin on luonnollista.
Suosittelen huolehtimaan hygieniasta ja oikeanlaisesta ruokavaliosta niin hajut eivät haittaa. Terve, pesty alapää karvoilla ei haise pahalle. Toki jos karvoja on runsaasti niitä kannattaa siistiä.
Vierailija kirjoitti:
On mukavampi nuolla pil lua ja ja saada myös paljaalla häpykummulla iho vasten ihoa-kosketusta mm. klitorikseen naidessa. Ei haise eritteet, vanha hiki ja sylki myöskään karvoissa. jne. Ihan siis seksuaaliteknisesti fiksua ajella ne. Ellei ole karvafetissi.
Muut haistavat kainalon hajut ja mua häiritsee se paha haju.
Ennen seksiä voi käydä pesulla. Myös mies oli posliini tai ei.
https://bit.ly/3bZnnUS