Isä hylkäsi lapset
Isä hylkäsi lapsensa noin neljä kuukautta sitten. Viisi vuotias on tehnyt tarhassa isälle kortin. Tottakai haluaa sen antaa isälleen.
Mitä kortille pitäisi tehdä? En tiedä miehen osoitetta. Että ei voi lähettää.
Kommentit (23)
Tajuatteko, että on ihan yhtä tyhjän kanssa lähetetäänkö sitä korttia, jos isä ei aio kiittää tai mitenkään reagoida korttiin. Sitähän se lapsi haluaa, nähdä tai kuulla ilahduttavansa isäänsä. Ei se ole se ainoa tarkoitus, että lapsi tietää isän saaneen kortin jonkun huskyvaljakon välittämänä erakkoleirilleen pohjoisnavalle.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:02"]
Tajuatteko, että on ihan yhtä tyhjän kanssa lähetetäänkö sitä korttia, jos isä ei aio kiittää tai mitenkään reagoida korttiin. Sitähän se lapsi haluaa, nähdä tai kuulla ilahduttavansa isäänsä. Ei se ole se ainoa tarkoitus, että lapsi tietää isän saaneen kortin jonkun huskyvaljakon välittämänä erakkoleirilleen pohjoisnavalle.
[/quote]
Mehän emme voi tietää, reagoiko isä korttiin. Minä varmaan tekisin niin, että sanoisin lapselle, että isä ei ole juuri nyt tavoitettavissa ja että jemmataan kortti, mutta yrittäisin silti toimittaa sen perille siinä toivossa, että isä reagoisi siihen. Silloin lapsi ei pety, jos mitään ei kuulu, mutta olen itse tehnyt parhaani ylläpitääkseni lapsen ja isän välejä.
Eikö sinulla ole edes isän sähköpostiosoitetta? Skannaa tai kuvaa kortti ja lähetä sähköpostilla.