Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ihmisiltä käytöstavat unohtuneet jouluostos-ruuhkassa

Vierailija
22.12.2024 |

Kävin nyt su iltapäivällä Prismassa kun ajattelin ettei niin paha olisi nyt, ajokelikin huono. Mutta ei auttanut, ihan hulluna taas tungetaan, tukitaan käytävät eikä huomioida muita. Sama juttu joka joulu.

Joutui aikuisillekin ihmisille huomauttamaan että ei nyt hlvetti 3 ihmistä voi kokonaan tukkia leveää käytävää. Siinä seisoskelivat kuin omistaisivat kaupan.

Miksi joka joulu aina sama juttu? Onko porukka niin stressaantunut vai miksi normaalit käytöstavat unohtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen vain tönimällä läpi, oppivathan huomioimaan muita.

Vierailija
2/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen aina ihmetellyt että 2-3 aikuista tukkii käytävän, varmasti huomaavat että joku tulossa mutta eivät silti liikahdakaan antaakseen tilaa. Tulkitsen tuon puhtaana vttuiluna näiltä käytävien tukkijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ymmärrä, hahmota, osaa, tajua, kykene. Moni ihminen on vähän yksinkertainen ja hoomoilanen. Sitten on niitäkin ketä ei kiinnosta, ja ketkä ei yhtään välitä.

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
4/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei koske edes pelkkiä Prisman käytäviä. Jo pari päivää ihmetellyt, kuinka törkeitä ja röyhkeitä ihmiset tuolla liikkeellä ja liikenteessä ovat. Kivaa joulutunnelmaa vaan heillekin. Näille ihmisille joulu on jotain, mitä ostetaan kaupasta eikä miten kohdellaan läheisiä ja kanssaihmisiä. 

Vierailija
5/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vihaan näitä tönijöitä ja kyynärpäät edellä kulkijoita kaupoissa ja julkisissa. Täysääliöitä, jotka eivät välitä mistään.

Vierailija
6/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa, oma napa. Mikään muu ei kiinnosta. Samat tyypit hamstraa hulluna vessapaperia, lääkeitä yms. heti kun joku klikkiotsikko iltapaskassa.

Vierailija
7/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa hetimiten se aukeaa, ei ole ruuhkaa. Miksi kaikki änkeää sinne samaan aikaan?

Vierailija
8/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vihaan näitä tönijöitä ja kyynärpäät edellä kulkijoita kaupoissa ja julkisissa. Täysääliöitä, jotka eivät välitä mistään.

Tuo minun kommentti nyt koski vain tilanteita missä varmasti huomataan mutta ei silti anneta muille tilaa. Silloin ansaitsevat kyllä tönimisen.

sama

Vierailija
9/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ensivuodelle: Tilatkaa kotiinkuljetuksella tai noutopalveluna kaupasta jouluostokset, niin vältätte sen ruuhkan. Ihan älyttömän kätevä palvelu, voi kotisohvalta käsin rauhassa miettiä ostoslistan ja laittaa tilauksen menemään. Eikä ole edes kallista.

Vierailija
10/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn isommat ostokset ensi yönä cittarista, joka auki 24h. Auttaa. Tuoretiskiherkut vasta aattona joulurauhan aikaan. Sen katson areenasta kaupan jälkeen. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän