Mitä seuraavista eduista työnantajasi tarjoaa?
Kahvi, keksit, hedelmät, kalenteri, liikuntasetelit, lounassetelit, ammattilehden tilaus työpaikalle, pikkujoulut, joululahja, kesäjuhla?
Kommentit (26)
Ei mitään. Tai hetkinen, taitaa tuo ammattilehti olla sellainen mikä on tullut kaikkiin päiväkoteihin..
Miehellä sen sijaan toteutuu nuo kaikki (tosin en tiedä mikä tuo kesäjuhla on joten se jätetään pois) ja lisänä joululahja jonka voi itse valita 3-4 vaihtoehdosta tyyliin kalakori, juustosalkku, lahjakori ja vuosittainen 2vrk pikkujoulu/virkistäytymisreissu johonkin ulkomaille.
Nämä: ammattilehden tilaus työpaikalle, pikkujoulut, joululahja, kesäjuhla
Kahvi -- automaattikahvia joo
keksit -- ei
hedelmät -- kerran viikossa saadaan hedelmiä (joissain muissa konttoreissa päivittäin)
kalenteri -- ei
liikuntasetelit -- ei, on suoria sopimuksia eri liikuntapaikkojen kanssa (en tykkää, käyttäisin itse seteleitä)
lounassetelit -- ei on suoria sopimuksia eri ruokaloiden kanssa
ammattilehden tilaus työpaikalle -- enpäs tiedä
pikkujoulut -- joo
joululahja -- ei
kesäjuhla -- yksikkökohtaisesti saatetaan järjestää jos on rahaa
Kahvit, liikuntasetelit, lounasseteleitä saa ostaa itse, ammattilehti yhteiseksi (meillä on monta eri toimipistettä),
Kalenterinkin hankkii, mutta toisaalta se on mitä tärkein työväline. Ilman sitä ei tulisi yöstä mitään. Joten mielestäni sitä ei voi tässä työssä laskea eduksi.
Vuodessa on virkistyspäivä tai kaksi. Joskus on lähes ilmaiset kustannukset (leirintäalueella makkaranpaistoa) ja kävelyä, joskus taas mennään teatteriin yms.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 08:48"]
Kahvi -- automaattikahvia joo
keksit -- ei
hedelmät -- kerran viikossa saadaan hedelmiä (joissain muissa konttoreissa päivittäin)
kalenteri -- ei
liikuntasetelit -- ei, on suoria sopimuksia eri liikuntapaikkojen kanssa (en tykkää, käyttäisin itse seteleitä)
lounassetelit -- ei on suoria sopimuksia eri ruokaloiden kanssa
ammattilehden tilaus työpaikalle -- enpäs tiedä
pikkujoulut -- joo
joululahja -- ei
kesäjuhla -- yksikkökohtaisesti saatetaan järjestää jos on rahaa
[/quote]
tähän pitää vielä kommentoida, että meillä ei tarjota kalenteria, koska kukaan ei enää käytännössä tarvitse paperikalenteria. Kaikilla on käytössä sähköpostin kalenteri, joka vielä tarvittaessa synkronoidaan puhelimeen. Ja yleensä ammattiliitolta tulee sitten paperikalenteri postissa.
Kalenterin jos hyvin käy :D Työnantajana kunta.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 08:37"]
Kahvi, keksit, hedelmät, kalenteri, liikuntasetelit, lounassetelit, ammattilehden tilaus työpaikalle, pikkujoulut, joululahja, kesäjuhla?
[/quote]
Kaikki muut paitsi keksejä, ja niitäkin saa, jos on kokouksia :)
Kahvi
Hedelmät kerran viikossa
kalenteri
liikuntasetelit
lounassetelit
ammattilehti
kesäjuhla
Olisi kiva saada myös joululahja. Jos ei muuta niin punkkupullo. Mutta ei niin ei. Tuttavan firma lähtee joka kesä yhteiselle ulkomaanmatkalle. Pieni yritys, mutta aika hyvä etu.
Kahvi
kalenteri
liikuntasetelit
lounassetelit
ammattilehden tilaus työpaikalle
pikkujoulut
joululahja
kesäjuhla
hieronta kerran kk
bonus kerran vuodessa (1-2 kk palkka)
[/quote]
Kalenterin osalle väestä, mutta vain osalle.
Kahvia ja pullaa/sänpylää saa joissain kokouksissa, muttei useimmissa. Normaalit aamukahvit ja iltapäiväkahvit ja muut kahvit jokainen työyhteisön osanen hankkii ja keittää ihan itse.
Liikuntasetelin, mutta sen on vain 10 euroa koko vuodelta joten se on ihan yksi ja sama vaikkei tarjoaisikaan.Sen sijaan meillä on talon halpa kuntosali/pallopelisali, jossa voi melko edullista vuosimaksua vastaan osallistua erilaisiin toimintoihin. Lisäksi on kulttuuriseteleitä muutaman kympin edestä.
Ammattilehtiä tulee useampiakin.
Pikkujoulut on, mutta en kyllä ole käynyt niissä.
Kahvi. 3 krapulaa vuodessa (yhdet on ne pikkujoulut). Kilpailukykyinen palkka. Mukavat työkaverit. Vaihteleva, haasteellinen työ. Vapaat työajat, kunhan hommat hoituu. Palkattomana pyytämistäni vapaapäivistä on aina maksettu palkka (1-2vko ylimääräistä lomaa vuodessa, siis). Mustaa huumoria.
Olen siis löytänyt unelmaduunini.
Kahvin, hedelmiä kerran viikossa, välipalaa kokouksissa, kalenterin saa kai tilata mutta itse käytän liiton kalenteria, kulttuurisetelit, konttorin ravintolassa tarjotaan edullinen ja hyvä lounas, työpaikalle tilataan muutamia alan lehtiä, pikkujoulut ja joululahja
Kahvi - kyllä
keksit - ei vakituisesti mutta usein kyllä
hedelmät - kyllä viikottain tulee muutama laatikollinen hedelmiä joista riittää kaikille
kalenteri - kyllä (mutta ei kukaan sitä halua)
liikuntasetelit - kyllä (kortti minne ladataan arvoa)
lounassetelit - kyllä (kortti minne ladataan arvoa)
ammattilehden tilaus työpaikalle - kyllä
pikkujoulut - kyllä
joululahja - kyllä
kesäjuhla - joinain vuosina on ollut, ei joka vuosi
Tarjoaa pikkujoulut ja toimistoon tulee 2 kpl hesareita joka päivä.. liikuntasetelit otettiin vähän aikaa sitten pois käytöstä ja kalenterit saa vain osa väestä, kahvit yms. pullat ja keksit pitää itse ostaa. Minkään näköisiä lahjoja ei ole tullut, paitsi omalta esimieheltä hänen itsensä kustantamat pikkujoululahjat joka vuosi! Valtiolla töissä..
[/quote]
Kaikki mainitsemasi, paitsi kesäjuhla, mutta saadaan kyllä yleensä 2-3 pientä seminaari tms.matkaa vuodessa, joissa on myös omaa aikaa.
Mistä niitä saa ostaa ja saako ne halvemalla ku niiden arvo on? meillä sai töissä nimittäin vuodessa 1 nipun 5 euron liikuntaseteleitä niin maksettiin siitä 25e.. ei mikään super hyvä etu mutta etu silti.. nyt ei niitäkään tipu enään
Kyllä:
Kahvi
Hedelmät
Kalenteri
Liikuntasetelit
Lounassetelit
Ammattilehden tilaus työpaikalle
Pikkujoulut
Joululahja
Kesäjuhla
Ei:
Keksit
Keksejä oli ennen, mutta ne poistettiin ja vaihdettiin työntekijöiden toiveesta hedelmiin.
Kahvit joo, keksit ja hedelmät ei, kalenteri ei, liikuntasetelit joo, lounarit ei, ammattilehtiä joo, pikkujoulut joo, joululahja joo, kesäjuhla joo, aina joskus tilataan porukalla pitsat. Hyvä työnantaja!