Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan 2 vuotias poikani ihan terve? Hän koskee vieraiden naisten rintoihin

Vierailija
05.10.2013 |

Ei usko, vaikka olen jutellut, että vieraat ei tykkää, kun kosket. Äidin rintoja voi kokeilla.

Ei siis puristele mitenkään, vaan laittaa käden siihen rinnanpäälle ja pyörittää kättä, jos istuu sylissä tai vieressä.. Huoh! :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa vähän yliseksuaaliselta.

Vierailija
2/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niitä on kiva koskea. Moni pitää pehmeiden asioiden koskettamisesta. Varmasti pienet lapsetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuonikäinen tee tollasta seksuaalisessa mielessä todellakaan. Ei se miellä että hei tissit jeejee seksikästä kokeilenpa.

Vaan pikemminkin on huomannut että sillä saa herätettyä sekä vieraiden että äidin huomion ja siksi se on hänestä kivaa.

Olisin ehkä huomiomatta asiaa ja siirtäisin lapsen huomion vaan muualle pois rinnoista. EI niistä tarvi mitään jännää asiaa tehdä että ooo jännää rinta, ei saisi koskea mutta huomiota kummasti tulee kun vähän koskettaa...

Vierailija
4/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin pikkupoika teki aina noin. Paras saalis oli ruustinnarintainen vanha rouva, jonka rintoja poika taputti iloisesti, kun täti kumartui ihailemaan lasta. Kaveria hävetti, mutta täti suhtautui ymmärtäväisesti.

Pojasta kasvoi normaali ja mukava nuori mies.

Vierailija
5/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän noin pieni ymmärrä. Veljenpoikani on vaille 1,5 v. ja koskee mihin vaan, pidän todella herttaisena sitä pikku mussukkaa. Sinun poikasi on vanhempi, mutta jos tuosta joku loukkaantuu on kyllä itse hoidon tarpeessa.

Vierailija
6/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 4-vuotias poikani on vähän samanlainen. Suurin onnenhetki elämässä on päästä naisten alusvaateosastolle, jossa poika hymyilee leveästi: "paljon tissejä!". Tämä lapsi nyt vaan sattuu tykkäämään tisseistä. Niihin liittyy hyviä muistoja, kun on pitkään imetetty ja äitinsä tissien viereen muutaman sata kertaa nukahtanut.

Vierailija
7/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on silmää naiskauneudelle ,ei ole vielä estonen aikuinen joka vauhkoontui kaikesta eikä mihinkään saa koskea.. Ihan normaali poika!

Vierailija
8/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 20-vuotiaalla pojalla on ilmennyt samaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi