Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Poskiontelot puhdistava" suihke?! (juuri mainostettiin jimillä)

Vierailija
05.11.2013 |

Tuollainen kuin Sinoclear. Mä nyt vähän hämmennyin tuosta mainoksesta.. Voiko tosiaan jokin suihke puhdistaa poskiontelot niin kuin tuossa mainoksessa väitetään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aine. Itse olen saanut sillä pitkät, vihreät möllit pois poskionteloista. Minulla on kyllä poskiontelot leikatut, joten on tilaa niistää se paska pois sieltä ontelosta

Vierailija
22/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 22:14"]

Hyvä aine. Itse olen saanut sillä pitkät, vihreät möllit pois poskionteloista. Minulla on kyllä poskiontelot leikatut, joten on tilaa niistää se paska pois sieltä ontelosta

[/quote]

No sitä just mietin, että ellei ole jotenkin operoidut ontelot niin voiko se suihke nyt sinne onteloihin suoraan vaikuttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on molemmista. Niin oli onteloissa kovaa tavaraa, ettei kannun (sarven) käyttökään auttanut, mutta Sinoglearin käyttö alkoi helpottaa vähitellen painetta ja muutenkin oloa.  Kolmen päivän jälkeen ontelot alkoivat puhdistua ihan urakalla ja painajainen loppui.

Vierailija
24/35 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelot leikattu ja huuhtelukannu ja allergia lääkkeet käytössä ja silti aina flunssan jälkeen menee pari viikkoa, että tokenee treenikuntoon. Nyt toista päivää Sinoclear käytössä ja röörit tuntuu aukeneva ja kannuhuuhtelukin onnistuu. Tosin on aika tuhtia ainetta, kun silmät ja nenä vuotaa muutama kymmenen minuttia aineen suikutuksen jälkeen. Mielenkiinnolla odotan toisiko tämä pysyvämpää helpotusta ongelmaan. Tuo maidon käytön totaalinen lopettaminen auttoi takavuosina, mutta nyt en ole malttanut pysyä erossa. 

Vierailija
25/35 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin heittämään nenäkannun roskiin kin jokainen flunssa päättyi sen kanssa korvatulehdukseen. Ei kertaakaan ennen sitä eikä kertaakaan sen jälkeen ole toistunut.

Vierailija
26/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen kaksi kolme kertaa ehtinyt käyttää Sinoclearilla. Kolmantena aamuna on flunssamainen olo. Kurkku karhea, turvonneen tuntoinen. Keltaista eritettä niistän. Minulle on tehty poskionteloleikkaus kolmisen vuotta sitten. Itseäni vaivaa ympärivuotinen sitkeä lima ylähengitysteissä, joka välillä klimppiintyy ja muuttuu tiiviiksi. Käytän hajusteettomia tuotteita, enkä tupakoi. Uudessa talossakin asun. Mutta onko teillä muilla tuote lisännyt flunssan oireita ja tehnyt aivan kuin uutta flunssaa? Mietin, että sopiiko tuote minulle? Kiitos vastauksista ja kaunista kevättä.

Vierailija
27/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tuota suihketta mutta itse käytän nenäkannua ja toimii todella hyvin. Myös allerginen astmalapseni käyttää ja toimii hienosti. 

Vierailija
28/35 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole flunssassa tullut nuhaa enää vuosiin. Menen silti ihan tukkoon ja usein lääkäri määrää antibiootin, kun onkin poskari tullut niin yllättäen. Sarvikuonokannun käyttöönoton jälkeen pokkarit ovat vähentyneet, mutta edelleen jokainen kunnon flunssa (ilman kunnon räkänuhaa) päättyy pari kertaa vuodessa antibioottikuurin.

Puoliso kokeili Sinoclearia. Seurasin vierestä, kun toinen aivastelee, silmät vuotaa ja räkä irtoaa aina sen ekan puolen tunnin ajan. Viikon kuuri teki tehtävänsä ja flunssa päättyi. Joskin sama kokemus kuin tuolla aiemmilla: flunssa tuntui pahentavan heti ekan käytön jälkeisenä aamuna. Ehkä se vain oli sitä rään irtoamista.

Päätin itsekin kokeilla pari kuukautta sitten, kun oli ollut poskarioireet muutaman viikon ja alkoi kuumeilu. Heti ekasta kerrasta kirkas neste muuttui paksummasta ja osin keltaiseksi. Etenkin toisesta poskiontelosta rähisi irti ekan tunnin aikana hirveä määrä räkää. Nukuin yön ilman että ainainen kurkkuun valuva räkä olisi herättänyt yskimään. Käytin viikon ajan ja kaikki poskarioireet ja kuumeilu loppui. Olen ollut paljon virkeämpi ja kestävyyttä töissä on ollut ihan toisella tasolla kuin vuosiin! Mieluimmin kärsin ne kirvely ym. Sinoclearin aikaansaamat vaivat ja sen kolmen kympin hinnan kuin ravaan lääkärissä ja syön antibiootteja. Suosittelen!

Vierailija
29/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, täytyypä kokeilla. Minulta myös on operoitu ontelot, mutta jos flunssa pitkittyy niin nykyään tulee tulehdus. Nasonexit ja Otrivin Menthol eikä duact ei sitä ehkäise, sarvikuono vaan pahentaa. Joten joku kikka olisi tervetullut tosiaan.

Vierailija
30/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota kokeillut mutta jonkun kerran kun vain jatku ja jatkui flunssa ja poskiontelot ihan tukossa laitoin nenaan tipoittain oliivioljya ja tuo olikin tehokas koska samana paivana alkoi tulla alyttoman paksua ja kovaa kamaa niistaessa ja kun oikein niisti niin tunsi miten lahti liikkeelle poskien paalta nenan vieresta.  Vahan sattui koska se maara oli oikeasti ihan alyton mutta kyllapa helpotti ja flunssainen olo loppui siihen.

Vierailija
31/35 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinoclear sisältää vain puhdistettua vettä ja parvekekasvia (syklaamia) jauheena.

Vesi ja jauhe sekoitetaan keskenään ja pumpataan nenään joka käynnistää ärsykereaktion ja lima alkaa valua ulos.

Tuossa ei ole siis mitään lääketieteellistä vaan nenäkannu ajaa saman asian.

Ihmisiä taas viilaataan linssiin pahemman kerran ja mihin hintaan, huh huh!

Saman asian ajaa vaikka se että niiskutat tabascoa tipan nenään ja alkaa ärsykereaktio :D

Juu voitkin sit survoa sitä parvekekasvia nenään ja kaataa vettä päälle, noin niinkun viisaampana. Tai niistää sitä tabascoa viikon. Säästät rahaa ja varmasti sama lopputulos.

*peukku*

Jotkut täällä näyttäis myös luulevan, että (otsa)ontelot on umpinaiset? :/

Tää eräskin naureskelee, että vahvaa ainetta jos ihan otsaonteloihin asti vaikuttaa.

Näin se vaan tekee ja kertookin tekevänsä. Ontelot on kuin onkin yhteydessä, mutta tuo luonnollinen yhteys menee senverran syvän ja ahtaan mutkan kautta, että onteloiden tyhjennystä varten täytyy kuin täytyykin tehdä reikä suorempaa tietä. Se ei silti tarkoita etteikö tälläisen aineen höyryt vois onteloihinkin asti vaikuttaa niitä noin viikon hengiteltyä.

Ehdottoman toimivaa ainetta, varsinkin kaikkiin muihin sumutteisiin verrattuna, joista harvoin on ollut paljoa iloa, mutta itsellä polttelee limakalvoja aika törkeästi ainakin 10min laittamisen jälkeen. Voi olla, että johtuu jo ennalta olevasta limakalvojen kuivuudesta, kun näillä pakkasilla nenä vuotanut verta muutenkin. (Pitäis kai ostaa joku ilmankostutin?)

Vierailija
32/35 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on leikattu poskiontelot, ei kannata nenäkannua käyttää. Vesi saattaa jäädä sinne onteloon ja tulee mieletön paineen tunne.

Itselläni on luonnostaan melkoisen suuret poskiontelot. Mutta niihin johtavat käytävät ovat todella ahtaat. Itselläni nenäkannuhuuhtelut alkoivat vuosikausien käytön jälkeen vaan pahentaa tulehdustilaa poskionteloissa, koska en saanut millään niistettyä ja "puhallettua kaikkea suolavettä pois nenäonteloistani. Tilanne meni niin pahaksi että leikkaus oli enää ainoa vaihtoehto. Kun lopetin nenäkannun käytön, jatkuvat poskiontelotulehdukset loppuivat.

Että varoituksen sana on paikallaan nenähuuhteluiden kanssa, ei ne sovi kaikille vaikka muuta väitetään!

Vierailija
33/35 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi, koska nenäsuihke on voimakkaasti addiktoiva. Se tekee jotain outoa nenälle ja saa olla todella tarkka ettei jää koukkuun.

Vierailija
34/35 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui aivan kamalalta. En tiedä, olisiko ollut jotenkin viallista ainetta. Nenäkannun ja suolaveden käyttäjät tietävät ehkä, miltä tuntuu kun nenään menee puhdasta suolatonta  vettä.

Perustuuko tuo aine nenän ärsytykseen? Minulla jäi ainakin käyttämättä.

Vierailija
35/35 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi, koska nenäsuihke on voimakkaasti addiktoiva. Se tekee jotain outoa nenälle ja saa olla todella tarkka ettei jää koukkuun.

Mä olen käyttänyt kerran tota yhden kuurin. Ei kyllä tullut mitään tuollaista addiktiota eikä koukutusta! Valitsin mieluummin kokeilla tota kuin antibiootteja ja punkteerausta. Ja toi auttoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä