Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Power Park ei vaivaudu vastaamaan palautteeseen

Vierailija
05.11.2013 |

Olen lähettänyt asiallisen plautteen ja muutaman kysymyksen, joihin toivoin vastausta.  Elokuussa 2012 ensimmäisen kerran.  Ei vastausta.

Toisen kerran samasta asiasta elokuussa 2013. Ei vastausta.  ja uudelleen lokakuussa 2013. Ei vastausta

Olen tottunut siihen, että aina yrityksen vastaavat kirjalliseen palautteessen, monet vastaavat saman päivän aikana ja 99 % parin päivän sisällä

Power park on ilmeisesti niin ylimielinen, että vastausta ei saa 1,5 vuodenkaan jälkeen ?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:29"]

minä olen kanssa oikea supervalittaja ja todella usein lähettelen palautetta. Voisin sanoa vuosien kokemuksesta, että kaikki vastaavat VIIMEISTÄÄn viikon sisällä

[/quote]

Mikä teitä ammattivalittajia oikein motivoi?

[/quote]

Kysymys ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan kuitenkin. Yrittäjänä ymmärrän palautteen merkityksen ja annan siksi ahkerasti sekä myönteistä että kielteistä palautetta. Annan palautteen ehdottomasti asiallisella tavalla enkä nillitä turhista.

Yrittäjän leipä riippuu asiakkaiden tyytyväisyydestä. Lisäksi ainakin minun alallani puskaradio on paljon tehokkaampi markkinointitapa kuin mitkään maksetut mainokset - mutta se toimii vain siinä tapauksessa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Asiakkaiden antama palaute on ainoa keino saada tietää, mitä he palvelusta ja tuotteista ajattelevat ja mitä muutoksia pitäisi mahdollisesti tehdä. Siksi toivon hartaasti, että jos asiakas on tyytymätön, niin hän ottaa yhteyttä ja antaa mahdollisuuden korjata tilanteen ja antaa jotain hyvitystä.

Kaikkein turhauttavinta on, jos asiakas antaa ymmärtää olevansa tyytyväinen mutta kuitenkin raivoaa netissä. Tai jos asiakas päättää yksinkertaisesti jättää laskunsa maksamatta ja olettaa, että yrittäjä lukee hänen ajatuksensa ja ymmärtää, että laskun maksamatta jättäminen johtuu nimenomaan siitä, ettei ostettu tuote toimi.

[/quote]

Yrittäjänä olet varmaan kuitenkin törmännyt tähän (onneksi harvinaiseen) asiakastyyppiin joka tulee sisään jo sillä mielialalla että kaikki on huonosti ja jos ei mitään muuta negatiivista keksi niin ainakin asiakaspalvelussa on vikaa. Mulla on eräs tuttava jonka kanssa en halua edes mennä kauppoja kiertelemään kun hävettää niin pirusti se käytös; liikkeeseen mennään jo valmiiksi naama norsuvitulla  ja voi sitä riemua ja vahingoniloa jos jotain huomautettavaa löytyy! Ja se valitus lähtee sitten aina raivon ja huutamisen kera. Ja mitkään hyvittelyt tai pahoittelut eivät tätä yrittäjää pelasta sen valittajan silmissä, se on vaan "paska huijarikauppa". Että sinällään ymmärrään ihmettelyn näistä "ammattivalittajista". Onneksi valtaosa ihmisistä osaa käyttäytyä.

Vierailija
22/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:38"] Tänään 05.11.2013 Aukioloajat Sää UutisetHUVIPUISTO Suljettu

power park on suljettu. siksi eivät vastaa.

kannattaa vähän lukea niitä sivuja ennen kuin jotain sinne lähettää

[/quote]

Kun huvipuisto on suljettu, niin koko organisaatio toimitusjohtajaa ja siivojia myöten vaipuu talvihorrokseen. Myös sähköt katkeavat palvelimilta ja päätteiltä, joten seuraavan kerran sähköpostiin voidaan vastata vasta keväällä, kun asiakaspalvelijat heräävät talviuniltaan, ja saavat sähköä tietokoneisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Filmtownistakaan saanut sähköpostiin mitään vastausta asiakaspalautteeseen. Ei heitäkään kiinnosta asiakkaat. 

Vierailija
24/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:47"]

minä olen kanssa oikea supervalittaja ja todella usein lähettelen palautetta. Voisin sanoa vuosien kokemuksesta, että kaikki vastaavat VIIMEISTÄÄn viikon sisällä

[/quote]

[/quote]

Kysymys ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan kuitenkin. Yrittäjänä ymmärrän palautteen merkityksen ja annan siksi ahkerasti sekä myönteistä että kielteistä palautetta. Annan palautteen ehdottomasti asiallisella tavalla enkä nillitä turhista.

Yrittäjän leipä riippuu asiakkaiden tyytyväisyydestä. Lisäksi ainakin minun alallani puskaradio on paljon tehokkaampi markkinointitapa kuin mitkään maksetut mainokset - mutta se toimii vain siinä tapauksessa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Asiakkaiden antama palaute on ainoa keino saada tietää, mitä he palvelusta ja tuotteista ajattelevat ja mitä muutoksia pitäisi mahdollisesti tehdä. Siksi toivon hartaasti, että jos asiakas on tyytymätön, niin hän ottaa yhteyttä ja antaa mahdollisuuden korjata tilanteen ja antaa jotain hyvitystä.

Kaikkein turhauttavinta on, jos asiakas antaa ymmärtää olevansa tyytyväinen mutta kuitenkin raivoaa netissä. Tai jos asiakas päättää yksinkertaisesti jättää laskunsa maksamatta ja olettaa, että yrittäjä lukee hänen ajatuksensa ja ymmärtää, että laskun maksamatta jättäminen johtuu nimenomaan siitä, ettei ostettu tuote toimi.

[/quote]

Yrittäjänä olet varmaan kuitenkin törmännyt tähän (onneksi harvinaiseen) asiakastyyppiin joka tulee sisään jo sillä mielialalla että kaikki on huonosti ja jos ei mitään muuta negatiivista keksi niin ainakin asiakaspalvelussa on vikaa. Mulla on eräs tuttava jonka kanssa en halua edes mennä kauppoja kiertelemään kun hävettää niin pirusti se käytös; liikkeeseen mennään jo valmiiksi naama norsuvitulla  ja voi sitä riemua ja vahingoniloa jos jotain huomautettavaa löytyy! Ja se valitus lähtee sitten aina raivon ja huutamisen kera. Ja mitkään hyvittelyt tai pahoittelut eivät tätä yrittäjää pelasta sen valittajan silmissä, se on vaan "paska huijarikauppa". Että sinällään ymmärrään ihmettelyn näistä "ammattivalittajista". Onneksi valtaosa ihmisistä osaa käyttäytyä.

[/quote]

Joo, nämä ovat sitten asia erikseen. Näiden kanssa on oltava asiallinen mutta tiukka. Monesti lähtevät ovet paukkuen ja vannovat, etteivät takaisin tule, kun eivät saa vaatimuksiaan läpi, mutta eipä yrittäjä kaipaakaan sellaisia asiakkaita, joista on paljon vaivaa muttei juurikaan tuloja. Joskus tulee mieleen, että mitähän palautetta nämä minusta syytävät tuttavapiirilleen, mutta sitten ajattelen, että todennäköisesti enemmistö heidän tuttavistaan on jo huomannut, ettei heidän juttujaan kannata ottaa aivan tosissaan.

-17

Vierailija
25/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tä? jos palaute lähetetty ELOKUUSSA niin kyllähän se puisto silloin on auki, samoin syyskuussa.

Satun tietämään myös että kaikki patsi kesätyöntekijät ovat ympärivuosisessa palvelussuhteessa. Ja kesätyöntekijät (laitteidenkäyttäjät) tuskin palautteisiin vastaavat!!!

Lähetä s-posti suoraan johtajalle, älä laita nettissivujen palautelinkin kautta

Vierailija
26/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:43"]

[/quote]

[/quote]

Huono palvelu, hintahuijaukset, pilalliset tuotteet

Ja sinäkö annat aina asian vain olla?  En ymmärrä

[/quote]

Tässä just se edellämainittu tyypillinen ammattivalittaja joka hakemalla hakee valittamisen ja kiukuttelun aihetta....

Vierailija
27/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita suoraan Lillbackalle ja kerro asiasi hänelle.

Vierailija
28/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä just se edellämainittu tyypillinen ammattivalittaja joka hakemalla hakee valittamisen ja kiukuttelun aihetta....

[/quote]

Jä tämä on tyypillinen suomalainen juntti, joka ei uskalla valittaa, vaikka saa viallisen tuotteen, huonoa palvelua, pihvinsä raakana vaikka tilasi kypsänä jne

"mitähän minusta ajatellaan jos valitan"   no sitä että taas yhtä tyhmää huijattiin

Vierailija
29/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:07"]

Soita suoraan Lillbackalle ja kerro asiasi hänelle.

[/quote]

Mietin jo samaa ;)   Sukulainen tuntee hänet jotenkuten, tai ainakin pystyy saamaan numeron selville. S-postiahan Jorma ei osaa edes käyttää

Vierailija
30/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa myöskään Fun park. Tosin tuohduksissani jätin palautteen kirjallisena palautelaatikkoon, joten varmaan vuorossa olleet työntekijät kävivät ne sieltä tuhoamassa... Jätin kaikki yhteystiedot, vaan ei mitään vastausta.

Vierailija
31/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP:n sivuilla lukee, että kaikkeen palautteeseen vastataan syksyn aikana. Mutta jos lähetin palautteen ensimmäisen kerran jo  2012, niin.....

Vierailija
32/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin palvelua myyvän yrityksen pitäisi ymmärtää asiakaspalautteen merkitys ja vaivautua vastaamaan siihen. Somessa leviävä negatiivinen julkisuus ei todellakaan tee hyvää liikevaihdolle.

Vain ylimielinen yritys ei vaivaudu vastaamaan

Vierailija
33/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jä tämä on tyypillinen suomalainen juntti, joka ei uskalla valittaa, vaikka saa viallisen tuotteen, huonoa palvelua, pihvinsä raakana vaikka tilasi kypsänä jne

"mitähän minusta ajatellaan jos valitan"   no sitä että taas yhtä tyhmää huijattiin

[/quote]

Asiasta saa ja pitääkin aina valittaa mutta jos tituleeraa itseänsä "supervalittajaksi" niin se kertoo kyllä jo omaa kieltään. Piste.

Vierailija
34/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi nyt tehdä jutustaan julkinen FB:ssä tai soittaa Ilta-Sanomiin, niin saanee oikeutta asialleen... :)

Vierailija
35/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:31"]

en halua soittaa, haluan kirjallisen vastauksen

[/quote]

Soita sinne, että voisivatko vastata kirjallisesti palautteeseesi.