Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Power Park ei vaivaudu vastaamaan palautteeseen

Vierailija
05.11.2013 |

Olen lähettänyt asiallisen plautteen ja muutaman kysymyksen, joihin toivoin vastausta.  Elokuussa 2012 ensimmäisen kerran.  Ei vastausta.

Toisen kerran samasta asiasta elokuussa 2013. Ei vastausta.  ja uudelleen lokakuussa 2013. Ei vastausta

Olen tottunut siihen, että aina yrityksen vastaavat kirjalliseen palautteessen, monet vastaavat saman päivän aikana ja 99 % parin päivän sisällä

Power park on ilmeisesti niin ylimielinen, että vastausta ei saa 1,5 vuodenkaan jälkeen ?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne.

Vierailija
2/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kanssa oikea supervalittaja ja todella usein lähettelen palautetta. Voisin sanoa vuosien kokemuksesta, että kaikki vastaavat VIIMEISTÄÄn viikon sisällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä tsekannut roskapostikansion? Joskus s-posti ohjaa yrityksien viestit sinne (ainakin mulla).

Vierailija
4/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:29"]

minä olen kanssa oikea supervalittaja ja todella usein lähettelen palautetta. Voisin sanoa vuosien kokemuksesta, että kaikki vastaavat VIIMEISTÄÄn viikon sisällä

[/quote]

Mikä teitä ammattivalittajia oikein motivoi?

Vierailija
5/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit palautetta?

Vierailija
6/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua soittaa, haluan kirjallisen vastauksen

Vierailija
7/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kysymyksiä Power Parkille laitoit? Pyysitkö johtajaa treffeille?

Vierailija
8/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka valitti niistä kaupoista?

Vierailija
9/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko power park enää auki ?

Ehkä valituksesi tuli niin myöhään ettei kenelläkään ollut enää aikaa vastaa siihen ( tai sitten se oli niin huuhaata täynnä ettei kukaan viitsinyt vastaa siihen ).

Kun uusi kausi alkaa, alkaa uudet ongelmat, uudet työntekijät. Ehkä nyt siellä ei ole ketään joka vastaisi tai niitä joita asia koskee kiinnostaisi asia

Kerro tänne mistä valitit, katsotaan yhdessä onko valitus edes aiheellinen. Ja vinkki ! jos olet tehnyt 2 eri kertaa sinne valitusta, älä mene enää paikalle. selvästikään ei ole sinua varten.

Vierailija
10/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 05.11.2013

Aukioloajat
Sää
Uutiset

HUVIPUISTO

Suljettu

power park on suljettu. siksi eivät vastaa.

kannattaa vähän lukea niitä sivuja ennen kuin jotain sinne lähettää

Vierailija
11/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR ei myöskään vaivaudu vastaamaan. Asiani ei edes koskenut mitään aikataulu-myöhästely -jupinaa vaan yhtä oikeasti matkustajien ja etenkin lasten turvallisuuteen vaikuttavaa asiaa. 

Vierailija
12/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:34"]

[/quote]

kaupoista?

Vierailija
13/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:34"]

[/quote]

kaupoista?

[/quote]

Jonkun mielestä siellä on vääränlaisia kauppoja :)

Vierailija
14/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:38"] Tänään 05.11.2013 Aukioloajat Sää UutisetHUVIPUISTO Suljettu

[/quote]

Kannattaisi vähän tutkia asiaa ennenkuin suoltaa tänne PASKAA.  PowerParkiin kuuluuu myös sisäcartingrata ja hotelli JOTKA OVAT YMPÄRI VUODEN AUKI

Ja luuletko sinä idiootti, että johto ja toimihenkilöt olisivat vain kesän töissä whuhahaa. Tyhmä

Vierailija
15/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Huono palvelu, hintahuijaukset, pilalliset tuotteet

Ja sinäkö annat aina asian vain olla?  En ymmärrä

Vierailija
16/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalaiset. Jääräpäisiä typeryksiä! Tarvitseeko enempää sanoa.

Vierailija
17/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Kysymys ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan kuitenkin. Yrittäjänä ymmärrän palautteen merkityksen ja annan siksi ahkerasti sekä myönteistä että kielteistä palautetta. Annan palautteen ehdottomasti asiallisella tavalla enkä nillitä turhista.

Yrittäjän leipä riippuu asiakkaiden tyytyväisyydestä. Lisäksi ainakin minun alallani puskaradio on paljon tehokkaampi markkinointitapa kuin mitkään maksetut mainokset - mutta se toimii vain siinä tapauksessa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Asiakkaiden antama palaute on ainoa keino saada tietää, mitä he palvelusta ja tuotteista ajattelevat ja mitä muutoksia pitäisi mahdollisesti tehdä. Siksi toivon hartaasti, että jos asiakas on tyytymätön, niin hän ottaa yhteyttä ja antaa mahdollisuuden korjata tilanteen ja antaa jotain hyvitystä.

Kaikkein turhauttavinta on, jos asiakas antaa ymmärtää olevansa tyytyväinen mutta kuitenkin raivoaa netissä. Tai jos asiakas päättää yksinkertaisesti jättää laskunsa maksamatta ja olettaa, että yrittäjä lukee hänen ajatuksensa ja ymmärtää, että laskun maksamatta jättäminen johtuu nimenomaan siitä, ettei ostettu tuote toimi.

Vierailija
18/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:38"] Tänään 05.11.2013 Aukioloajat Sää UutisetHUVIPUISTO Suljettu

[/quote]

Kannattaisi vähän tutkia asiaa ennenkuin suoltaa tänne PASKAA.  PowerParkiin kuuluuu myös sisäcartingrata ja hotelli JOTKA OVAT YMPÄRI VUODEN AUKI

Ja luuletko sinä idiootti, että johto ja toimihenkilöt olisivat vain kesän töissä whuhahaa. Tyhmä

[/quote]

jos jotain tollaista kirjoitat on ihan selvä ettei sinulle kukaan vastaa. Ja kyllä, uskon ettei siellä ole kuin kourallinen ihmisiä töissä tähän aikaan vuodesta. Jos valitus koskee huvipuistoa, tuskin he niihin asioihin enää syksyllä puuttuu.

Vierailija
19/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 lisää vielä, että nimenomaan meille pienyrittäjille tuo asiakkaan tyytyväisyys/tyytymättömyys on hyvin konkreettinen asia, kun yrittäjä itse näkee, paljonko asiakkaita kunakin päivänä tulee ja paljonko rahaa tilille tipahtaa. Isommissa ketjuissa asia epäilemättä hämärtyy, kun johto ei ole tekemisissä asiakkaiden kanssa ja asiakaspalvelijat puolestaan saavat samaa palkkaa riippumatta siitä, paljonko asiakkaita tulee ja miten heitä palvellaan.

Vierailija
20/35 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:39"]

VR ei myöskään vaivaudu vastaamaan. Asiani ei edes koskenut mitään aikataulu-myöhästely -jupinaa vaan yhtä oikeasti matkustajien ja etenkin lasten turvallisuuteen vaikuttavaa asiaa. 

[/quote]

olen 5 v asunut alueella, jonka junat peruuntuvat säännöllisesti. Korvaavia ei tule.

Olen tehnyt joka ikinen kerta asiasta valituksen, kun näin on kohdalleni käynyt ja kertaakaan VR ei ole yhteenkään valitukseen vastannut.

Viime talvena kun oli tämä myrsky, jolloin junat eivät päässeet Helsinkiin asti vaan jäivät Pasilaan odotin 2 h Pasilassa. Koko ajan lupasivat kohta juna tulee eikä tullut. Lopulta otettiin porukalla kimppataksi. Tällöin VR vastasi ja kertoi asian olleen toisen firman syy. Luultavasti meidän juna oli juuri silloin ulkoistettu kilpailijalle, mitään muuta syytä en keksi miksi poissaoleva juna olisi jonkun toisen syy.

Posteja olen lähettänyt toistakymmentä vuosien aikana ja ei yhtään vastausta, tätä yhtä jossa ei vastattu mitä kysyin.