Millä korvaan herkuttelun?
Paino on noussut huikeisiin lukemiin. Mulla on hirveä makeanhimo. OLen 10pv syönyt Kromia, toistaiseksi ei vaikutusta. Jollen saa makeaa, niin syön vaikka leipää. Jotain pitää syödä.
Tiedän, että seksi olisi hyvä korvike, mutta sitä ei ole saatavilla.
Mitä muuta syöpöttelyn tilalle? Ei liikuntaa, sitä vihaan.
Kommentit (7)
Ja jatka sitä kromia. Niitäkin on muuten eri vahvuisia.
Et millään. Opettelet kestämään sen ikävän olon, joka alkuun tulee siitä ettet saa sokerihumalaasi.
Itselläni oli sama ongelma. Mutta kyllästyin läskeihini, kun enää normaalikauppojen koot eivät mahtuneet päälle. Päätin alkaa Leangains-tyyliselle pätkäpaastolle, eli päivässä syödään vain 8 tunnin aikana, 16 tuntia paastotaan. Koska olen iltaihmiinen, söin klo 13-21, paastosin muun ajan.
Toki alussa oli hiton kova nälkä paaston aikana. Tahdonvoimaa se vaati. Mutta 3-4 viikossa nälkä katosi, kun kroppa tottui uuteen rytmiin.
Tapoja laihtua on monia, mutta jokainen kyllä vaatii jotain epämukavuuden sietämistä ja tahdonvoimaa, sitä ettei etsi korvikkeita vaan päättää sietää sitä että on nälkä ja vittumainen olo välillä.
Kokeile naposteluun vihanneksia. Tee vaikka joku mahd. vähärasvainen dippi kaveriksi.
Pääsin tupakasta eroon, nyt syön... Tarttis siitä napostelusta päästä myös eroon, mutta vituttaa ajatus ettei saisi mitään paheita olla =D
Syö hedelmiä. Tee vaikka raakajäätelöä (googleta) pakkaseen valmiiksi.
Vaniljajugurtti marjoilla, maistuu makealle mutta ei ole. Ei ole kovin epäterveellistä mutta hyvää :)
Nettishoppailu. ;)
ei vaan, hanki pakkanen täyteen marjoja, osta vaniljan makuista proteiinijauhetta ja sekoita näitä rahkajogurttiin (esim Ehremann tai mikälie 0,9%), Lidlilläkin on omansa.
juo (epäterveellistä) light limua.