Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoseksuaalit ja uskovat ovat samassa veneessä.

Vierailija
05.11.2013 |

Nimittäin samassa suvaitsemattomuuden veneessä. Tällä palstalla on nyt joku/jotkut ottaneet oikein asiakseen uskovien ihmisten mollaamisen. Se on yhtä lailla suvaitsemattomuutta sitä vakaumusta kohtaan jonka mukaan jotkut ovat valinneet elää.

Itse uskon Jumalaan ja siihen mitä Jeesus opetti. Sen vain sanon, että joka aidosti Jeesuksen opetukset itseensä ottaa, ei syrji, harrasta pedofiiliaa, haluaa lähimmäiselle hyvää jne. Monet jotka puhuvat uskovista ja kristinuskosta yhtä ja toista eivät ole ikinä edes avanneet raamattua. He eivät ole ikinä vaivautuneet edes ottamaan selvää mistä kristinuskossa on kysymys. Kuinka sellainen ihminen ylipäätään voi väitellä mistään tällaisesta aiheesta joka ei ole edes tutustunut ns lähdeaineistoon? Uusi testamentti on nimensä mukaisesti uusi testamentti. Suosittelisin kaikille, että lukisivat sen. Ihan yleissivistävässä mielessä. Silloin edes tietäisivät mistä puhuvat.

Todella todella moni pauhaa suvaitsemattomuudesta, mutta todellisuudessa moni näistä samoista ihmisistä pilkkaa ja syrjii niitä joilla on vakaumuksena kristilliseen oppiin nojautuva usko.

Todella moni puhuu tuputuksesta. Mitä se on jos saan kysyä? Sitäkö, että puhuu omasta vakaumuksestaan? Jos se on sitä, niin minä esim. ja monet muut uskovat joutuvat tuputuksen kohteeksi tuon tuostakin. Itse puhun uskostani mielelläni jos joku tulee kysymään tai osoittaa halua asiallisesti keskustella aiheesta. Usein se on kuitenkin nimen omaan tuputusta. Saa monessa paikassa melkein pelätä tunnustavansa kristinuskoa. Itse en piilottele sitä. En julista, mutta joka minut vähänkään tuntee, niin tietää kyllä, että uskon. Tiedän kuitenkin muutamia uskovia, jotka eivät uskalla (voittekeko kuvitella?) kertoa että uskovat. Esim työpaikalla, tai kavereille. Pelkäävät sitä samaa mitä homotkin. Pilkkaamista, tenttaamista, leimaamista..

Itsestäni kerron sen verran, kun kysytään kumminkin, että olen 26v, lähtöisin normi kotioloista joissa ei uskottu, värjään tukkaani, juon joskus alkoholia, pukeudun farkkuihin ja tennareihin, minulla on yksi tatuointi.. mitä vielä. Olen tehnyt syntiä. Pari lasta, aviomies... Lastemme kummeja on yksi homoseksuaalinen pariskunta. Toinen heistä on paras ystäväni lapsuudesta asti. Hyväksynkö siis homot? Hyväksyn ihmisinä ja Jumalan luomina, heidän välistä seksiä en. Mutta se asia ei onneksi kuulu minulle, mitä tekevät makuuhuoneessaan. Ystäväni tietää mielipiteeni ja vakaumukseni. Minä hänen. Se ei ole ystävyytemme välissä. Myös avioliitto on miehen ja naisen välinen instituutio joka Jumalan silmissä tarkoittaa "tulemista yhdeksi lihaksi".

Katsotaan pysyykö tämäkään ketju asiallisena vai täyttyykö tämäkin sillä satuolento, juuttisäkkihihhuli osastolla. Jos kysymyksiä, vastaan niihin. Mutta vain jos ovat asialliseen sävyyn esitettyjä. Epäasiallisiin en vaivaudu.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:21"]

Vai avioliitto on lähtöisin kristinuskosta. Ihan kuin ihmiset eivät olisi avioituneet koko ihmisen historian ajan. Oletteko ajatelleet rakkauttakin patentoida jos se Raamatussa mainitaan?

[/quote] Uskovat ihmisetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä. Ja sellainen ihminen joka todella ei usko Jumalaan voisi todennäköisesti ihan hyvin hylätä avioliitto nimikkeen ja elää rekisteröidyssä parisuhteessa. Mitä sellainen ihminen kristinuskosta lähtöisin olevalla nimikkeellä tekee joka ei usko? Luulisi ennemmin, että haluaisi vältellä, kuin ruttoa. Kertoa kaikille ylpeänä, että minä kun ei mitään avioliittoa solmi. Elän rekisteröidyssä parisuhteessa. Jumala itse on rakkaus. Suurin mitä kuvitella saattaa. -ap-

Vierailija
22/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on ollut Suomessa ihan kaikkien ihmisten nimike, myös niiden jotka eivät usko. Lisäksi kukaan ei ole yrittänyt estää murhaajia, raiskaajia ja tai pedofiilejä menemästä avioliittoon, ainoana porukasta on suljettu pois homot. Ja tämä homoasia nyt sitten tuhoaa perhearvot eikä suinkaa se, että heterot masturboi, harjoittaa esiaviollista seksiä, eroaa ja menee uudelleen naimisiin oikealla ja vasemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen pitäisi mennä niinpäin että uskovaiset kehittelee itselleen uuden termin jolla erottaa itsensä muista eikä toisinpäin. Vaikka 100% heteroliitto. Kun kerran oikeasti avioliitto on kuulunut koko kansalle, myös niille jotka on maistraatissa vihitty ilman mitään kirkollisia juttuja.

Vierailija
24/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:34"]

Avioliitto on ollut Suomessa ihan kaikkien ihmisten nimike, myös niiden jotka eivät usko. Lisäksi kukaan ei ole yrittänyt estää murhaajia, raiskaajia ja tai pedofiilejä menemästä avioliittoon, ainoana porukasta on suljettu pois homot. Ja tämä homoasia nyt sitten tuhoaa perhearvot eikä suinkaa se, että heterot masturboi, harjoittaa esiaviollista seksiä, eroaa ja menee uudelleen naimisiin oikealla ja vasemmalla.

[/quote] Tästäkin kuvastuu, että aiheesta ei kauheasti mitään syvällistä tiedetä. kunhan pauhataan. Mahdoitko lukea edes alkuperäistä viestiäni loppuun? Lähtökohtaisesti halusin tuoda esiin sen syrjinnän, mitä uskovat kokevat tänä päivänä. Sen, että se ei kauheasti poikkea siitä, mitä homotkin ovat saaneet kokea. Se on totta, että monet muutkin asiat kylvävät huonoa oloa.

Uskovia ja heidän mielipiteitään parjataan koska ei tiedetä mistä on kysymys. Esim tuon masturbointi väitteen kuulee todella usein, enkä ymmärrä miksi. Jeesus ei sitä kieltänyt, eikä Jumalakaan. Uskovia väitetään lauman mukana meneviksi hulluiksi. Itse kumminkin toistellaan yleisesti kuultuja fraaseja vailla tietoa pitävätkö ne paikkaansa.

Vierailija
25/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:37"]

Mun mielestä sen pitäisi mennä niinpäin että uskovaiset kehittelee itselleen uuden termin jolla erottaa itsensä muista eikä toisinpäin. Vaikka 100% heteroliitto. Kun kerran oikeasti avioliitto on kuulunut koko kansalle, myös niille jotka on maistraatissa vihitty ilman mitään kirkollisia juttuja.

[/quote] No jos olisi niin, että kristinuskon kannattajan keksisivät uuden oman nimikkeen, niin miten se poikkeaa tästä minun ehdottamastani? Eli siitä, että rekisteröity parisuhde olisi lain edessä nimikkeenä sekä homoilla että heteroilla, uskovilla ja ei uskovilla? Ei mitenkään. Olisin valmis siihenkin. Nimi voisi olla vaikka siunattu liitto tai vastaava.

Vierailija
26/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 10:56"]

Numero 6, minkä sorttista tuputusta tarkoitat? Esim sellaista, että "Jumala on kanssasi, älä pelkää." tai "Ole rohkea. Rukoile Jumalaa ja hän näkee sinut." Jne? -ap-

[/quote]

Ei vaan sellaista, että mm. lapsille järjestetään jotain kivaa vaikka pojille salibandyä, tytöille jotain muuta ja jotain iltajuhlia mm. näitä iltoja pyörii ainakin maaseudulla ja siihen sitten ympätään rukoilua ja Jeesus-tarinoita.

Monille sairaille sairoloissa, hoitokodeissa ym. käydään höpisemässä samoja juttuja vaikka he eivät ehkä haluaisikaan sellaista.

[/quote] Mutta jos tämä on seurakunnan toimesta järjestettyä aktiviteettia, niin minkä ihmeen takia siihen ei saisi kuulua rukoilua ja kertomuksia Jeesuksesta? Ja tietysti pitäisi esim sairaalta itseltään, tai läheisiltä selvittää haluaako hän kuulla uskosta ja Jeesuksesta jne. Usko ja se haluaako sitä kuunnella tulee olla täysin oma valinta. -ap-

[/quote]

Juu, mm. maaseudulla onkin tämä ongelma, että näitä aktiviteettejä on aika vähän ja usein jonkin seurakunnan järjestämä. Onneksi muutakin on ja on lapsille löydetty muuta kivaa tekemistä ja harrastusta.

Seurakuntien toiminta on siis tuputtamista eikä mitään pyyteetöntä kivaa lapsille.

Vierailija
27/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:37"]

[/quote] No jos olisi niin, että kristinuskon kannattajan keksisivät uuden oman nimikkeen, niin miten se poikkeaa tästä minun ehdottamastani? Eli siitä, että rekisteröity parisuhde olisi lain edessä nimikkeenä sekä homoilla että heteroilla, uskovilla ja ei uskovilla? Ei mitenkään. Olisin valmis siihenkin. Nimi voisi olla vaikka siunattu liitto tai vastaava.

[/quote]

Automaattisesti varasit itsellesi avioliiton ja rekisteröidyn oikeuden muille, mutta jos tämä käy myös toisinpäin niin hyvä.

Vierailija
28/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:57"]

Numero 6, minkä sorttista tuputusta tarkoitat? Esim sellaista, että "Jumala on kanssasi, älä pelkää." tai "Ole rohkea. Rukoile Jumalaa ja hän näkee sinut." Jne? -ap-

[/quote]

Ei vaan sellaista, että mm. lapsille järjestetään jotain kivaa vaikka pojille salibandyä, tytöille jotain muuta ja jotain iltajuhlia mm. näitä iltoja pyörii ainakin maaseudulla ja siihen sitten ympätään rukoilua ja Jeesus-tarinoita.

Monille sairaille sairoloissa, hoitokodeissa ym. käydään höpisemässä samoja juttuja vaikka he eivät ehkä haluaisikaan sellaista.

[/quote] Mutta jos tämä on seurakunnan toimesta järjestettyä aktiviteettia, niin minkä ihmeen takia siihen ei saisi kuulua rukoilua ja kertomuksia Jeesuksesta? Ja tietysti pitäisi esim sairaalta itseltään, tai läheisiltä selvittää haluaako hän kuulla uskosta ja Jeesuksesta jne. Usko ja se haluaako sitä kuunnella tulee olla täysin oma valinta. -ap-

[/quote]

Juu, mm. maaseudulla onkin tämä ongelma, että näitä aktiviteettejä on aika vähän ja usein jonkin seurakunnan järjestämä. Onneksi muutakin on ja on lapsille löydetty muuta kivaa tekemistä ja harrastusta.

Seurakuntien toiminta on siis tuputtamista eikä mitään pyyteetöntä kivaa lapsille.

[/quote] Jos joku pyyteettömästi jotakin jotakin tarjoaa, se tarkoittaa sitä että hän haluaa tarjota sitä toisella haluamatta itse hyötyä siitä. Kiittämättömyys on sitä, ettei arvosteta jotain toisen antamaa tai järjestämää sellaisenaan, vaan keksitään aina jotain napisemista tai marmattamista. Miten se vahingoittaa esimerkiksi lapsia, jos heille seurakunnan, eli kirkon, eli Jumalaa palvelevan tahon toimesta kerrotaan esimerkiksi Jeesuksesta? Ei kaikkea kertomista voida millään kutsua tuputukseksi. Tuputus on yhtä, kuin aivopesu. Jotkut itseään uskovaksi kutsutut tahot harrastavat Jumalan nimissä aivopesua. Sellaista mikä ei todellisuudessa ole lainkaan sitä, mitä Jeesus opetti. Aivopesu on sitä, ettei ihmiselle anneta tilaisuutta kuulla muualta muita mielipteitä ja mahdollisuutta muodostaa omaa kantaansa. Tai uhkaillaan, että jos et usko niin.. jne. Jotkut tekevät sitä, Jeesus ei tehnyt. Nämä lapset, jotka ovat kuulleet näitä puheita seurakunnassa saanevat kukin vanhemmiltaan sitten ohjeen uskoako tätä vai ei?

Voisitko muuten vastata minulle kumpi näistä olisi mielestäsi aivopesua? Tuollaisen seurakunnan tilaisuuden jälkeen joku joka ei itse usko sanoisi lapselleen: "Muistathan että nuo jutut ovat sitten satua? Eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Jeesus ei ole ikinä elänyt, ja Jumala on sellainen aikuisten satu." tai tämä, jonka itse olen sanonut lapselleni: "Mitä mieltä olet tuosta jota kuulit kerhossa? Äitikin uskoo Jumalaan ja Jeesukseen. Se on auttanut äitiä monessa paikassa elämän varrella." Nämä ovat tosielämästä poimittuja esimerkkejä.

Nyt täytyy hetkeksi poistua kokkaamaan. :) -ap-

Vierailija
29/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Jos joku pyyteettömästi jotakin jotakin tarjoaa, se tarkoittaa sitä että hän haluaa tarjota sitä toisella haluamatta itse hyötyä siitä. Kiittämättömyys on sitä, ettei arvosteta jotain toisen antamaa tai järjestämää sellaisenaan, vaan keksitään aina jotain napisemista tai marmattamista. Miten se vahingoittaa esimerkiksi lapsia, jos heille seurakunnan, eli kirkon, eli Jumalaa palvelevan tahon toimesta kerrotaan esimerkiksi Jeesuksesta? Ei kaikkea kertomista voida millään kutsua tuputukseksi. Tuputus on yhtä, kuin aivopesu. Jotkut itseään uskovaksi kutsutut tahot harrastavat Jumalan nimissä aivopesua. Sellaista mikä ei todellisuudessa ole lainkaan sitä, mitä Jeesus opetti. Aivopesu on sitä, ettei ihmiselle anneta tilaisuutta kuulla muualta muita mielipteitä ja mahdollisuutta muodostaa omaa kantaansa. Tai uhkaillaan, että jos et usko niin.. jne. Jotkut tekevät sitä, Jeesus ei tehnyt. Nämä lapset, jotka ovat kuulleet näitä puheita seurakunnassa saanevat kukin vanhemmiltaan sitten ohjeen uskoako tätä vai ei?

Voisitko muuten vastata minulle kumpi näistä olisi mielestäsi aivopesua? Tuollaisen seurakunnan tilaisuuden jälkeen joku joka ei itse usko sanoisi lapselleen: "Muistathan että nuo jutut ovat sitten satua? Eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Jeesus ei ole ikinä elänyt, ja Jumala on sellainen aikuisten satu." tai tämä, jonka itse olen sanonut lapselleni: "Mitä mieltä olet tuosta jota kuulit kerhossa? Äitikin uskoo Jumalaan ja Jeesukseen. Se on auttanut äitiä monessa paikassa elämän varrella." Nämä ovat tosielämästä poimittuja esimerkkejä.

[/quote]

Joo, olet osittain oikeassa. Siksi sanommekin lapsille, että ne alku- ja loppulöpinät onkin höpöhöpöä ja niistä ei kannata välittää; pitäkää hauskaa ja unohtakaa ne messuamiset.

Vierailija
30/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jotkut Jeesusjutut ei haittaisikaan mutta kun siinä sivussa tulee sitten kyseenalaista arvomaailmaa. Juuri niin että seksuaalisuudesta puhutaan syyllistäen ja asenne homoja kohtaan voi olla yksi asia ja pakanat ei ole yhtä arvokkaita kuin kristityt (Raamatun teksteissä erittäin selvästi havaittava piirre) ja niin edelleen.

Vierailija
31/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, olet osittain oikeassa. Siksi sanommekin lapsille, että ne alku- ja loppulöpinät onkin höpöhöpöä ja niistä ei kannata välittää; pitäkää hauskaa ja unohtakaa ne messuamiset.

[/quote] Et vastannut kysymykseeni. -ap-

Vierailija
32/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Et vastannut kysymykseeni. -ap-

[/quote]

Minun mielestä kumpikin.

Vierailija
33/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat on usein myös jotenkin sokeutuneita omille jutuilleen. Tuttu ope kertoi kuinka hänen tekisi joskus mieli mennä kysymään uskonnollisen aamunavauksen järjestäjiltä - koululun ulkopuolisilta - että oletteko koskaan miettineet että mikä on tämän teidän tarinan perimmäinen opetus? Esimerkiksi hillitön ja täysin kohtuuton KOSTO.

Vierailija
34/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on osallistunut seurakunnan toimintaan jonkin verran. Me ollaan hoidettu se uskonto-osuus siten, että ollaan kerrottu joidenkin ihmisten uskovan Jumalaan ja Jeesuksen messiaanisuuteen, mutta että kaikki ei siihen usko. Seurakunnan toiminta on sellaisten ihmisten järjestmää, jotka uskoo ja siksi siellä välillä jutellaan niistä asioista. Ollaan tehty selväksi, että lapsen ei tarvitse esittää uskovansa tai ei tarvitse uskoa, eikä tarvitse pelätä, että sille tapahtuu jotain pahaa siksi että ei usko. Ollaan kerrottu, että sitten isompana niitä asioita voi miettiä enemmän, mutta ihan pienenä ei vielä tarvitse, vaan sinne kerhoon voi mennä leikkimään kavereiden kanssa.

Tässä ei uskoakseni tapahdu aivopesua kumpaankaan suuntaan. Jätetään tilaa lapsen omalle uskolle, jos sellainen on kehittyäkseen, mutta ei väitetä uskontoa absoluuttiseksi totuudeksi ja tehdään selväksi, että mitään helvetin lieskoja ei tarvitse pelätä. Meillä toinen vanhemista uskoo, mutta ei ole mikään kirkossakäyvä tyyppi ja uskovaisuudestaan avautuva tapaus. Minä en usko. Hyvin ollaan pärjätty.

Vierailija
35/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, me emme ole samassa veneessä. Uskovaisilla on oppirakennelmia, jotka väittävät, että minun perheeni, minun rakkauteni, minun seksin harjoittamiseni on väärin. Homous ei ole mikään oppi, se on ihmisen ominaisuus.

Parempi vertaus olisi, että keskenään torailevat uskonryhmät ovat samassa veneessä. Muslimit ja kristityt, muslimit ja juutalaiset tms.

Vierailija
36/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:39"]

Ei, me emme ole samassa veneessä. Uskovaisilla on oppirakennelmia, jotka väittävät, että minun perheeni, minun rakkauteni, minun seksin harjoittamiseni on väärin. Homous ei ole mikään oppi, se on ihmisen ominaisuus.

Parempi vertaus olisi, että keskenään torailevat uskonryhmät ovat samassa veneessä. Muslimit ja kristityt, muslimit ja juutalaiset tms.

[/quote] Puhuin suvaitsemattomuudesta. Siitä, että minun tai muiden kristilliseen oppiin nojautuvaa uskoa ei suvaita. Siitä saa kuulla ivaa, pilkkaa ja kaikenlaista pommittamista. Homotkin kokevat sitä. Enkä kristittynä, uskovana ihmisenä hyväksy, että homoseksuaalia ihmistä kohdellaan alentavasti, syrjitään työelämässä tai muutenkaan. Minä katson, hyvä 36 tätä asiaa siltä näkökulmalta, että Jumala on TOTTA ja Jeesus on TOTTA.

Homous on vain yksia asia. On monia muitakin, joihin kristinoppi esittää oman kantansa. Myöskään siskon ja veljen, äidin ja pojan, isän ja tyttären ja niin edelleen ei sovi olla keskenänsä. Mutta kysymys kuuluukin seuraavaksi, että miksi näitäkin ei suvaittaisi, kun kerran homouskin suvaitaan? Ei siihen ole mitään pätevää argumenttia. Jos edellä mainitut ovat aikuisia ihmisiä niin mikä estää? Niin vain on että monessa maassa tästäkin häkki heilahtaa vaikka ei luulisi olevan keltään pois. -ap-

Vierailija
37/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:35"]

Uskovat on usein myös jotenkin sokeutuneita omille jutuilleen. Tuttu ope kertoi kuinka hänen tekisi joskus mieli mennä kysymään uskonnollisen aamunavauksen järjestäjiltä - koululun ulkopuolisilta - että oletteko koskaan miettineet että mikä on tämän teidän tarinan perimmäinen opetus? Esimerkiksi hillitön ja täysin kohtuuton KOSTO.

[/quote] Kehoita ihmeessä opea menemään kysymään. Avoimelle keskustelulle on aina tilaa ja aidot uskovaiset keskustelevat aiheesta mielellään. -ap-

Vierailija
38/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:05"]

Myöskään siskon ja veljen, äidin ja pojan, isän ja tyttären ja niin edelleen ei sovi olla keskenänsä. Mutta kysymys kuuluukin seuraavaksi, että miksi näitäkin ei suvaittaisi, kun kerran homouskin suvaitaan? Ei siihen ole mitään pätevää argumenttia. Jos edellä mainitut ovat aikuisia ihmisiä niin mikä estää?

[/quote]

Kyllä siihen on pätevä argumentti ja se on se, ettei tällaisia suhteita synny muuten kuin insestin kautta ja insesti on yksi kaikkein vahingoittavimpia asioita ihmisen elämässä. Ja oikeasti, kuinka monta kaveria sulla on, jotka haluavat naida isänsä? Haluatko sinä naida isäsi tai veljesi tai siskosi? Missä on näitten ihmisten alakulttuurit? Salakapakat? Vastaus on se että niitä ei ole, koska tällaiselle ei ole mitään kysyntää eikä homoja voi syrjiä tällaisen hypoteettisen ongelman takia.

Vierailija
39/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta löytyy kolme tapausta tällaisesta insestisestä lähisukulaisuussuhteesta ja ovat just tyypillisiä:

-Vuonna 2008 Itävallassa paljastui 73-vuotiaan Josef Fritzlin vanginneen tyttärensä kellariinsa ja pitäneen tätä seksiorjanaan 24 vuoden ajan.

- Vuonna 2008 maaliskuussa sai julkisuutta tapaus, jossa saksalainen vuosia yhdessä asuneen sisaruspariskunnan mies oli saanut insestin takia vuosina 2004–2005 kolme vankeustuomiota, jotka yhdistettiin vuoden ja viiden kuukauden tuomioksi. Naiselle ei määrätty rangaistusta, koska hänen arvioitiin persoonallisuushäiriön vuoksi olleen vähentyneesti syyntakeinen. Pari tapasi toisensa vasta, kun tyttö oli 16-vuotias.[14] Parilla on neljä lasta, joista kaksi on vakavasti kehitysvammaisia ja kolmannella oli sydänvika, joka hoidettiin leikkauksella.

- Vuonna 2009 Australiassa sai julkisuutta isä-tytär pariskunta, joka oli elänyt seksisuhteessa seitsemän vuoden ajan. Isä oli jättänyt perheensä, kun tytär oli vuoden ikäinen. Isä ja tytär tutustuivat toisiinsa 30 vuoden jälkeen. Kumpikin oli naimisissa ja kummallakin oli lapsia. Isä ja tytär aloittivat seksisuhteen, erosivat avioliitoistaan ja muuttivat yhteen. He saivat pojan, joka eli sydänvian vuoksi vain muutaman päivän. Toinen lapsi, vuonna 2008 syntynyt tytär, vaikuttaa kuitenkin terveeltä.

Vierailija
40/96 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:05"]

Myöskään siskon ja veljen, äidin ja pojan, isän ja tyttären ja niin edelleen ei sovi olla keskenänsä. Mutta kysymys kuuluukin seuraavaksi, että miksi näitäkin ei suvaittaisi, kun kerran homouskin suvaitaan? Ei siihen ole mitään pätevää argumenttia. Jos edellä mainitut ovat aikuisia ihmisiä niin mikä estää?

[/quote]

Kyllä siihen on pätevä argumentti ja se on se, ettei tällaisia suhteita synny muuten kuin insestin kautta ja insesti on yksi kaikkein vahingoittavimpia asioita ihmisen elämässä. Ja oikeasti, kuinka monta kaveria sulla on, jotka haluavat naida isänsä? Haluatko sinä naida isäsi tai veljesi tai siskosi? Missä on näitten ihmisten alakulttuurit? Salakapakat? Vastaus on se että niitä ei ole, koska tällaiselle ei ole mitään kysyntää eikä homoja voi syrjiä tällaisen hypoteettisen ongelman takia.

[/quote] Jos vaikka sisko ja veli kohtaavat toisensa vuosien jälkeen ja rakastuvat niin kahden aikuisen välisestä rakkaudesta siitä on kysymys. Tämä on yleisesti hyvin tuomittavaa, jonka vuoksi tällaiset asiat pidetään salassa. Samoin oli muinoin homouden kanssa ja vielä nykyisinkin jotkin maat väittävät ettei heidän kansalaisissaan ole homoja. Kyllä niitä on, mutta ne pidetään salassa pelon vuoksi. Salakapakka on salakapakka vain kun kukaan ulkopuolinen ei tiedä sen olemassa olosta. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä