Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo valinnut tavarat joista luovun, mutta !!!

Turhaa tavaraa
14.09.2020 |

...myyminen ei tuota tulosta. Lähipiirissä ei ole kenelle lahjoittaa, hyväntekeväisyyskirppareilla tulee olo että työntekijät valkkaavat parhaat päältä.
Toivottavasti olen em asiassa väärässä.
Myös hyvän ja vähän arvokkaamman tavarinen antaminen kirpaisee.
On tästä ongelma tullut !
Hyvä asia, ettei tavaraa tule enää entiseen tahtiin kotiimme. Harkitsen tarkkaan jokaisen ostoksen. Mutta nämä entiset...Miksi, oi miksi, luopuminen on niin vaikeaa !!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten paljon ne vievät tilaa.

Vierailija
2/4 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois vaan. Tavarat eivät tuo onnea. Lahjoita rohkeasti esim torilla niin saat hyvän mielen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois pois vaan, jos sillä jutulla ei ole SINULLE tarvetta ja arvoa juuri nyt, miksi suremaan. Joskus olet siitä ehkä jo arvonsa edestä onnea saanut, tai sitten et - välillä sattuu huteja. Mitä se on sinulta pois, jos joku toinen hyötyy tavarasta, mistä luovut ilmaiseksi, koska se on jo sinulla tarpeensa täyttänyt.

Vierailija
4/4 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen nyt psyykannut itseäni ja lahjoittanut suurimman osan punaiselle ristille. Siellä työntekijät lähinnä tukityöllistettyjä ja joko ottavat siitä päältä parhaat tai saavat palkkansa, sama se, tarvitsevat varmaan joka roposen. Ja minä olen tehnyt hyväntekeväisyyttä, vaikka itsekin pienituloinen

Meilläpäin on myös aktiivinen fb-myydään ryhmä, johon olen joskus laittanut sellaista, mistä haluan rahaa. Kun kiertelee kirppiksellä huomaa, että sitä samaa tavaraa on pöytä tolkulla eikä ihmisiä oikeasti kiinnosta, kauppojen alemyynneissäkin myydään uutta pilkkahintaa, eikä niitä myydä koskaan loppuun. Meillä täällä kotona on aika kalliit neliöt säilyttää vain roinaa, joten pois vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme