Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisia naisia haukutaan aina rumiksi...

Vierailija
14.09.2020 |

...ja aasialaisia naisia kehutaan kauniiksi kun suomalaisille ovat tyypillisiä aasialaiset piirteet? Suomalaiset ovat ulkonäöllisesti kuin sekoitus Saksaa/Ruotsia/Baltian maita ja kaukoitää. Monella on vinot silmät ja raskaat luomet, korkeat poskipäät ja vaalea kuulas iho. Miksi se on suomalaisissa yhdistelmänä niin rumaa kun muissa kansoissa kaunista?

Kommentit (403)

Vierailija
1/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on niin lyhyet jalat ja vankka kroppa. Siksi.

Vierailija
2/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tykkää oman rotusi naisista? Mikä sinussa on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aasialaisnaisten kannatusta, minusta slaavilaiset kauniita.

Nainen olen.

Vierailija
4/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin ruma :(

Vierailija
5/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on feministille kehu. Aasiassa on vähemmän feministejä ja siellä kehuessa kuuluu sanoa kauniiksi

Vierailija
6/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret naiset ovat kauniita, mutta moni hieman vanhempi on jo raskaasti ylipainoinen ja se ei ole kaunista.

Vierailija
7/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olen suomalainen jolla on pitkät jalat. Ehkä olen sitten muuten vaan ruma 😊

Vierailija
8/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Average_human_height_by_country

Vierailija
9/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta sanonpa silti että mielestäni jokaisesta maan kolkasta aivan varmasti löytyy kauniita naisia. Jopa briteistä vaikka jostain syystä varsinkin heitä aina haukutaan.

Vierailija
10/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on liikaa tatuointeja ja räväköitä/pikimustia/vetyperoksidi-blondi hiusvärejä. Varmaan missään muualla ei ole niin paljon kuin suomessa-

Vierailija
11/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä sisäistettyä itsevihaa ja alemmuudentunnetta. On mennyt sortajien oppi hyvin perille. Surullista.

Vierailija
12/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset jostain syystä haukkuu/arvostelee muita. Taitaa olla tämän maan normi.

Nämä jotka "eivät ole ikinä sanoneet kenestäkään mitään elämänsä aikana" puhuvat joko potaskaa tai eivät tiedosta sanoneensa.

Vierailija
13/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa on rumia. Mikä johtuu siitä, että itsestään huolehtimisesta ulkonäön puitteissa pidetään turhamaisena ja turhamaisuus on Suomessa synneistä pahin. Ulkonäkö on aina Suomessa ollut asia, josta saa muille vapaasti huomautella, mutta ainoastaan, jos joku sitä laittaa (meikkaa, ostaa kalliimpia vaatteita, käy kampaajalla). Vaatimattomuutta ihaillaan yli kaiken. 

Vierailija
14/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että suomalaisnaiset kuuntelee vain haukut ja ei kuuntele kehuja. Sitten vielä raivostuvat jos muunlaisia kehutaan.

Vierailija
15/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin tykkää! Entinen poikaystäväni on latino ja hän taas pitää erityisesti tästä pohjoisesta kauneudesta.

Vierailija
16/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa koko maailman ihmisistä on rumia

Vierailija
17/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että suomalaisnaiset kuuntelee vain haukut ja ei kuuntele kehuja. Sitten vielä raivostuvat jos muunlaisia kehutaan.

kyllä suominaiset kehujakin kuuntelevat jos niistä voi loukkaantua ja tehdä metoon. ja kaikesta voi loukkaantua

Vierailija
18/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa olen suomalainen jolla on pitkät jalat. Ehkä olen sitten muuten vaan ruma 😊

Samoin

Vierailija
19/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
20/403 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kansassa sen kummemmin niitä rumia oo kuin muissakaan kansoissa. Täällä ei ehkä monella oo ihan niin kovaa ulkonäköpainetta piilotella niitä virheitä meikkimaskeilla tai jopa kirurgisesti.

Itse en kuulu tähän persjalkaiseen porukkaan millaisia suomalaiset kuulemma on. En oikein osaa edes sanoa millainen nyt sitten on se tyypillinen suomalainen ulkonäkö, kun omasta mielestä kaikki on ihan eri näköisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän