Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi haluavansa pitää kaverinsa "erillään minusta"

Vierailija
04.11.2013 |

Ei tahdo että tapaan hänen kavereitaan. Olemme seurustelleet 2,5v, yhdessä asuttu 1,5v ja kertaakaan en hänen ystäviään ole tavannut. Asumme miehen kotipaikkakunnalla, miehellä on täällä suku, ystävät ja harrastukset, minulla ei sukua, ystäviä eikä harrastuksia... Kyseessä suht pieni paikkakunta, tarjontaakaan ei hirmuisesti ole.

Mies tietää minun olevan yksinäinen, mutta ei silti halua ottaa minua mukaan omiin touhuihinsa. Mies harrastaa päivittäin kavereidensa kanssa ja näkee heitä illanvieton merkeissä lähes viikottain. Minä nyhjötän kotona kaiket päivät. Ymmärrän, että jokainen tarvitsee omaa aikaa niin itsekseen kuin ystäviensäkin seurassa, mutta antaisi minulle edes vähän mielenrauhaa tietää keiden kanssa hän oleskelee. Varsinkin naispuolisia ystäviään piilottelee, alan pian olla jo mustis heistä..

Miehet, naiset, kenellä vain sattuu olemaan ideioita, mikä tässä nyt on taustalla? Joskus joku miehen kaveri oli ehdottanut, että tulisin mukaan illanviettoon, mutta mies vain totesi minulle "etteivät he ole minulle hyvää seuraa". Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi miehen elämään, vaikka hän minun kanssakin harrastaa toki juttuja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä niiden miesten naiset? Voisitko tutustua heihin?

Vierailija
2/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät vaan pokalla miesystävääsi hankkimaan jonkun kaverinsa naisen numeron ja soitat sille.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oudolta kuulostaa. Onko niissä tapaamisissa koskaan naisia mukana? Täytyyhän sun miehes ymmärtää, ettei tuollainen voi jatkua. Et sä voi kyhjöttää vieraalla paikkakunnalla yksinäsi, kun hän pitää hauskaa kavereidensa kanssa. Joillakin paikkakunnilla on vielä äärimmäisen vaikea saada ystäviä, kun ovat niin nurkkakuntaista porukkaa.

Vierailija
4/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tuohon alistuisi.

Vierailija
5/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen suhde. Lopulta mies antoi yhden ystävänsä vaimon yhteystiedot, kun oli selvittänyt, että meillä on jopa sama kiinnostuksen kohdekin. Sain ystävän, jonka kanssa harrastetiin yhdessä.

Muuten suosittelen kyllä, että rikot yksinäisyyttäsi jotenkin itsekin. Hanki harrastus, kutsu kylään jne. Löydä ilo elämääsi.

Vierailija
6/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä ole normaalia, ja kestänyt noin pitkään, huh huh. Kuvittelisin että joku todellinen syy tuohon on, ei kavereiden piilottelu ole tavallista eikä kuulu parisuhteeseen. Kun kerran olet yksinäinen, olisi täysin loogista että mies päinvastoin pyrkisi tutustuttamaan sinua ihmisiin, eli omiin tuttuihinsa. Normaalistihan sitä pyritään tutustumaan toisen kavereihin ja näiden kumppaneihin, että voidaan tehdä asioita yhdessä ja porukalla.

Toki kaikille pitää suoda sitä omaa kaveriaikaa erillään parisuhteesta mutta tuo on pelkästään epäilyttävää. Minä olisin suorastaan raivoissani vastaavasta, tosin en olisi tuollaista käytöstä noin pitkään edes sietänyt.

Vierailija
7/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää nyhjöttää kotona? Harrasta, liiku, mene paikkoihin. Hanki omia ystäviä ja oma elämä.

Vierailija
8/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi häpeää sinua. Oletko ruma? Lihava? Vähän koulutettu? Joku muu pinnallinen "virhe"?

Vierailija
9/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehen kavereista ja ne läheisimmät on kuulemma sinkkumiehiä, ja sitten ovat erikseen nämä naiset. Uskon, että tapaamisissa on yleensä myös naisia, ellei sitten näe heitä ihan erikseen. (en aina edes tiedä kenen kanssa hän on, ei mielellään puhu heistä, sanoo vain menevänsä "kaverille" tai vastaavaa)

-ap

Vierailija
10/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko hottis, että miehesi pelkää menettävänsä sut kaverilleen. 

Jos miehes ei halua sua tutustuttaan heihin, niin hänen olisi vähennettävä omia menojaan. Viikottain on lietsussa kavereidensa kanssa ei voi olla hyvä juttu.

Vierailija
11/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa käytöstä minusta....

Eikö ole ihan normaalia, että välillä vietetään aikaa myös porukalla? Välillä sitten taas ihan kavereiden kesken. Oletko kysynyt, onko näissä tapaamisissa mukana muiden miesten vaimoja? Naisia on kuitenkin, joten miksi ei vaimot voi olla mukana? Vai oletko sinä ainoa, joka ei ole mukana? Ja kutsuttu on, mutta mies ei anna sinun tulla. Todella outoa.

Sinänsä kyllä voisit itsekin harrastaa jotain jne. Mutta pienellä paikkakunnalla voi olla vaikeaa päästä ns. piireihin, saada omia kaveriporukoita. Kavereita alkaisi edes aluksi luonnostaan tulla, kun tutustuisit ihmisiin miehen kautta. Joskus joku nainen voi kutsua johonkin naisten illanviettoon, jossa tutustut taas uusiin ihmisiin jne.

Minusta tuo on todella epäilyttävää, että mies haluaa pitää sinut kotona yksin. Miten ne kaverit on sulle huonoa seuraa, mutta ei hänelle? Minä en tuollaiseen kyllä alistuisi.

Vierailija
12/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan oikeasti todella pienessä kaupungissa eikä täällä ole kauheasti huoltoasemaa kummempaa mestaa. Meillä on vain yksi auto ja se on miehen käytössä aamusta iltaan, joten olen tavallaan "jumissa" täällä. Työpaikka on sentään pyöräilymatkan päässä, mutta siellä taitaa nuorinkin työntekijä olla yli 50v, joten ei ole hirveästi seuraa omanikäisistä parikymppisistä.

Mun paras kaveri on ipod ja lenkkeilypolut, kyllähän se liikunta tuo hyvää oloa mutta ei sitä voi verrata siihen, että viettäisi aikaa ystävien kanssa ja pitäisi hauskaa.

En koe kauhean ruma ainakaan olevani, mies kehuu hyvännäköiseksi ja sanoo että ylpeästi taluttelee minua ihmisten ilmoilla. -ap

Vierailija
13/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan monia muita kirjoittajia. Mitä jos järjestäisit vaikka pikkujoulut teillä? Miehen kanssa ja saisi kutsua kavereitaan sinne? Olisiko sinulla joku ystävä tai vaikka sisaru/serkku joka tulisi vanhalta paikkakunnaltasi? Niin et olisi "ulkopuolisena" juhlissa? Siinä voisit tutustua näihin miehen ystäviin? 

Vierailija
14/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi auto on vain miehen käytössä?

Vierailija
15/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestä kotipippalot. niin minä tein lähes vastaavassa tilanteessa. mieheni ei kylläkään piilotellut minua kotona, mutta en tuntunut millään saavan omia ystäviä paikkakunnalta, kun töitäkin tein omassa pienessä kammiossani yksinäni, lapset olivat isoja (ei siis tutustunut keneenkään leikkipuistossa), lemmikkejä ei ollut ja harrastuksenakin oli juokseminen ja käsityöt. 

jossain vaiheessa vain kyllästyin ja ilmoitin miehelle, että mun on saatava seuraa, joten järjestin pikkujoulut kotonamme ja sitä kautta tutustuin kahteen naiseen, jotka kumpikin olivat lähtöisin toiselta paikkakunnalta - ymmärsivät siis tilanteeni. 

Vierailija
16/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän voisi ihan hyvin esim pitää toista suhdetta siinä sivussa. nyt vaadit muutosta tilanteeseen ja sanot joko että rupeatte viettämään yhdessä aikaa niiden kavereiden kanssa tai sinä lähdet etsimään muita kuvioita. ei todellakaan ole normaalia, ja niin kauan kuin annat tuon tapahtua se tapahtuu.

Vierailija
17/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään kolme vaihtista. Mies häpeää sua, häpeäämkavereitaan tai peittelee jotakin.

onko hänellä toinen nainen? onko joskus menettänyt jonkun exän miespuoliselle kaverille?

Vierailija
18/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään kolme vaihtista. Mies häpeää sua, häpeäämkavereitaan tai peittelee jotakin.

onko hänellä toinen nainen? onko joskus menettänyt jonkun exän miespuoliselle kaverille?

Vierailija
19/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 'ylpeästi taluttelee minua ihmisten ilmoilla' kertoo hyvin paljon!! eli olet vähän niinkuin esine, tunteillasi ei niinkään ole väliä. nyt ala arvostamaan itseäsi ja tee muutos elämääsi!

Vierailija
20/32 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:23"]

Suurin osa miehen kavereista ja ne läheisimmät on kuulemma sinkkumiehiä, ja sitten ovat erikseen nämä naiset. Uskon, että tapaamisissa on yleensä myös naisia, ellei sitten näe heitä ihan erikseen. (en aina edes tiedä kenen kanssa hän on, ei mielellään puhu heistä, sanoo vain menevänsä "kaverille" tai vastaavaa)

-ap

[/quote]

Voisiko olla kyse siitä, että miehesi kaverit ovat niitä ikisinkkuja, jotka juovat reippaasti ja vaihtavat naista joka viikonloppu? En tiedä, mitä sinun  miehesi niiden kanssa kyhnää (ehkä vanhasta tottumuksesta, toimii juoppoköörin kuskina iltamenoissa tmv.?)

Keskustele asiasta. Kerro että olet yksinäinen. Jos ei hänellä ole korvaa sitä kuunnella eikä piittaa asiasta, on aika karistaa tuo mies kuvioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme