Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vuokra-asuntohakemus sitova?

Vierailija
16.09.2013 |

Eli siis semmoinen kun käy asuntonäytössä ja siellä pitäisi täyttää ja palauttaa asuntohakemus jos on kiinnostunut. Onko se sitova, tuleeko sakkoja jos en sitten otakaan asuntoa vastaan? En minä ainakaan mitenkään siinä vartissa pysty päättämään,otanko asunnon vai en, mutta jos ei hakemusta täytä saman tien niin asunnosta on turha edes haaveilla.

Hakemuksessa ei siis mainita mistään sakosta/sitovuudesta (vuokraturvan asunto kyseessä). Mutta voiko kuitenkin jotain sanktioo tulla?

Myös kysyisin, että kuinka tiukat kriteerit niillä on tulojen ym. suhteen? Kun oon tällä hetkellä työtön, onko mun mitään mahdollisuutta saada asuntoa jos hakijoina on myös työssäkäyviä? :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä asut, mutta jos pelkäät että saatat jäädä kokonaan ilman asuntoa työttömyyden takia, niin eihän sinulla ole sitten kovasti valinnanvaraa...? Jos kiinnostut jostain kämpästä erityisen paljon, ja siinä on juurikin esim työssäkäyviä hakijoita niin voit olla aika heikoilla.. Joten kannattaa vaan täyttää niitä lappuja ja ottaa se kämpän minkä saat.

(Ja kysyä siitä onko hakemus sitova....)

Yleensä vuokranantajat haluavat että asukas olisi mahdollisimman pitkäaikainen, koska menettävät rahaa aina kun kämppä on tyhjä (etsivät uutta asukasta).

Työtön on siinäkin heikoilla, koska saattaa muuttaa työn takia. Työssäkäyvä on turvallisempi.

Pari voi olla houkuttelevampi kuin sinkku, koska sinkku saattaa pariutua ja muuttaa pois, jne......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi