Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon maksaa liian kallis paita?

Vierailija
03.11.2013 |

Ostan lähinnä yli satasen maksavia paitoja. Onko se muka paljon?Ystäväni hämmästeli paitojeni hintaa ja tykkää, että paitojen pitäisi maksaa 1/3 mainitsemistani hinnoista. Mielellänihän maksaisinkin vähemmän, mutta ei sellaisia paitoja löydy sitten mistään.

Kommentit (22)

21/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein paita mitä olen koskaan ostanut on ollut 35 € ja sen maksoin sydän verta vuotaen, mutta työssäkäyvälle se voi tietysti olla eri asia, ehkäpä siis 50 € alkaa olla siinä rajoilla

Vierailija
22/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan yleensä 1-10 euroa maksavia paitoja kun käyn Thaimaassa. Siellä saa tuolla hinnalla todella laadukkaita paitoja joista saa Suomessa vain uneksia. Ne muutaman euron paidat on lähinnä työ ja arkikäyttöön ja ne kallimmat menee missä vain, vaikka juhlissa. 

Suomessa ostan harvoin muualta kuin kirpparilta, josta saattaa saada laatupaidan 1-2 eurolla. Kaupoissa myytävät on roskalaatua. En halua maksaa paskasta penniäkään.

Tuota... Mä tässä vaan mietin, että jos kauppojen paidat on mielestäsi paskalaatua, niin mistä sä ajattelit että ne vaatteet sinne kirppikselle tulee..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi