Tulevalla lapsellani on downin syndrooma ja se ahdistaa minua suuresti
kuinka voisin keskeyttää raskauden epävirallisesti?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on epävirallinen raskaudenkeskeytys?
Sellainen joka tehdään liian myöhään suomen lain mukaan mutta mun on pakko saada se.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tehdään liian myöhään suomen lain mukaan mutta mun on pakko saada se.
Ap
Sellaistahan nyt ei tietenkään saa. Eli sulla on viikkoja 24+. Ei ole enää pitkä aika siihen, että synnytät. Ala vaatia neuvolassa synnytyksen käynnistystä tuosta ahdistuksesta johtuen. Sen voi saada yksilöllisesti viikoilta 36-37 alkaen. Sitten annat lapset adoptioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sen nyt saa poikkeuksellisesti tuossa tapauksessa. Kysy edes ajoissa.
Siis lapseN adoptioon. Yhdestä taisi olla kyse.
Kyllähän down pystytään huomaamaan jo ajoissa ja abortoimaam. Miksi ei ole huomattu?
Synnytät lapsen ja annat adoptioon. Eipä tuossa muuta ole tehtävissä.
Oletko voinut puhua tuosta ahdistuksesta jonkun ammattilaisen kanssa, esim. psykologin? Se voisi auttaa sinua joka tapauksessa tässä tilanteessa. Tunnetko yhtään down-lasta tai -aikuista?
Jos viikkoja on yli 20, niin raskauden keskeytys tapahtuu kuitenkin ns. synnyttämällä. Lapsi vain kuolee ennen syntymää / sen aikana / jälkeen. On aika kova koettelemus, sillä noilla viikoilla lapsi näyttää jo aivan vauvalta.
Eli pääset helpommalla, kun vain odotat synnytykseen asti, ja annat lapsen sitten adoptioon.
Vierailija kirjoitti:
Jos viikkoja on yli 20, niin raskauden keskeytys tapahtuu kuitenkin ns. synnyttämällä. Lapsi vain kuolee ennen syntymää / sen aikana / jälkeen. On aika kova koettelemus, sillä noilla viikoilla lapsi näyttää jo aivan vauvalta.
Eli pääset helpommalla, kun vain odotat synnytykseen asti, ja annat lapsen sitten adoptioon.
Adoptioon eli virumaan laitoksiin... Ei kukaan adoptoi downia, sori.
Minulla on yksi down-lapsi ja voisin adoptoida toisenkin.
minun tuntemani downit ovat ihania ihmisiä
Miksi et aiemnin keskeyttänyt,? 12 viikon jälkeen erityistilanne ja Valviran lupa.
Miksi ruokitte ala-arvoista provoa?
Kyllähän raskaiden voi keskeyttää myös 12 viikon jälkeen lääketieteellisestä syystä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte ala-arvoista provoa?
Pitäisikö provon kuolla nälkään?
Minkälainen ihminen olet?