Mitä asioita ihmiset usein ihastelevat teillä käydessään?
Kommentit (40)
"Persoonallinen ja kodikas, ihan sun näköinen" Ei varmaan ole edes puolet kerroista ollut kehu, lähinnä varmaan pyritty sanomaan jotakin sosiaalisesti korrektia ilman että tarttee valehdella :D No mutta onpahan ainakin minun näköinen. :)
No meillä yleensä ihastellaan ruokaa ja tarjottavia :D Ollaan sellaisia kotikokkeja, ja tykätään tehdä hyvää ruokaa. Mies on gourmetkokin tasoinen ruuanlaittaja ja minun vahvuus on leipomukset. Yleensä vieraat jo ulko-oven avatessaan huudahtavat, että Ihana tuoksu! Ja syövät kuin hevoset. On jopa pari ystäväpariskuntaa vähän mustasukkaisia meidän järjestämistä illallisista toisilleen, ja meidän pitää visusti sitten huolehtia, että kutsutaan tasapuolisesti, samalla paikkakunnalla kun asutaan kaikki. Ja meillä otetaan rennosti, syödään jutellaan, joskus saunotaan, laitetaan takkaan tulet ja jutellaan yömyöhään ja/tai katsotaan leffaa, kuunnellaan musiikkia jne.
Meidän kauniita lapsia. Niitä kyllä ihastellaan ihan muuallakin. Ovat jo teini-ikäisiä ja todella kauniita kaikki kolme
Pihaan ajaessaan ihmettelevät talon kokoa ja kyselevät kuinka uusi tämä on, sisällä ihailevat valoisuutta. Lasten huoneissa kehuvat siisteyttä ja lasten näköisiä kivoja huoneita. Terassilla ihastelevat miehen bonsain -muotoon leikeltyjä ja taivuteltuja puita ja monimuotoista nättiä pihaa.
Ensiksi vieraat jo pihaan ajaessaan kiinnittävät huomiota nk. Joutsenlampeemme. lammella uiskentelee kaksi kyhmyjoutsenta ja kaksi mustaa joutsenta.
Sisällä kodissamme vierailijat usein kehuvat antiikki huonekalujamme, taide-esineitämme sekä panoramahissiämme. Lisäksi 4tonnin vetoinen akvaariomme on melkoinen katseenkerääjä merihevosineen.
Näköalaa ikkunoista. Sisustuksen avaruutta ja valoisuutta.
Joitain huonekaluja. Meillä on osa talosta remontoimatta, joten kovin ihana kokonaisuus kotimme ei ole.
Hiljaisuutta. Asumme syrjäkylällä.
Maisemia. Avaraa peltomaisemaa.
Ruokaa. Olen ihan ok kokki.
Lastamme. Hän on aika mukava pieni vesseli.
Isännän pyöreää vatsaa. Ei ole raskaana.
Pokaalikaappia, 5m2 sänkyä, hirven ym. päitä, oluttölkkikokoelmaa ja viimeistään kännissä sitten mun tissejä.
Ne jotka pääsevat perälle asti (ts. Saunaan asti) ihailevat saunan seiniä. saunamme seinät on oikeista kivistä muuratut.
koiria ja hyvin käyttäytyviä lapsia
Huonekorkeutta, olkkarissa 5m ja yleensä avaruutta, kun suoraan eteisestä alkaa iso olkkari-keittiö.
pihaa, rantaa, kissaa ja koiraa. muuten varmaan kauhistelevat (onneksi ei meidän kuullen)
Varsinaisessa asunnossa kirjojen paljoutta. Oletko todella lukenut nuo kaikki? Joo. Olen.
Kakkosasunnollani isovanhemmilta enon kautta perittyjä vanhoja huonekaluja. Eivät mitään varsinaisia tyylikalusteita, mutta iällisesti jo antiikkia, peräisin 30-luvulta. Umpipuuta.
Tyylikästä sisustusta, on yhdistelty halpista ja designia, sopivasti erikoisia ratkaisuja. Sisustukseen sopivia koiria (hehe), autoja (3kpl).
Avaruutta, valoisuutta, vaaleutta, materiaalivalintoja. Eli aika perus.