Ota nyt tästä miehestä selvää... Mitä ihmettä?
Ei kellään olisi vertaistukea tai mielipiteitä siitä, mitä tämän miehen päässä liikkuu?
Juttu alkoi kuukausi sitten perinteisenä yhden yön juttuna, oli todella hauskaa ja mies sitten lisäsikin facebookissa kaveriksi ja seuraavana päivänä vähän juteltiin. Sitä seuraavana päivänä kutsui sitten käymään, ja siitä asti ollaan nähty 1-2 kertaa viikossa lähinnä seksin merkeissä. Ollaan puhuttu että on ihan ok, jos tämä juttu pysyy ihan kevyenä hupina ja seksinä (mua on varoitettu tästä miehestä, että älä mene ihasumaan).
No, ei siinä mitään, jos kaikki olisi näin selkeätä. Mun entisissä fuckbuddy-jutuissa ei pahemmin olla esim. aamupalaa syöty yhdessä tai löhöilty sängyssä aamuisin toisesta kiinni pitäen ja jutellen. Useampana aamuna mulla on ollut vähän kiire, ja hän on voivotellut että olisipa mukava vain jäädä tähän... Öisin mies ei myöskään päästä musta irti, vaan jos vaihdan asentoa niin vaihtaa itsekin jotta saa kädet mun ympärille, mikä on toki ihan mukavaa. Nyt viikonloppuna nähtiin sitten baarista tulleina, niin että oltiin molemmat vähän humalassa... No, eiköhän siinä kesken seksin mies sano rakastavansa minua. Tiedän, humalassa oltiin ja mun reaktio olikin vähän et "öö, okei". Mutta silti. Aamulla asiasta ei mitään mainintaa.
Ja nyt mies ei vastaa viesteihin! Kysyin, että milloin haluaisi nähdä taas, mutta ei mitään vastausta.
No, klassisesti tietenkin itse taidan pitää nyt miehestä vähän liikaa, ja vaikken nyt mitään ihmeitä odotakaan, niin olisi kiva jos tämä juttu jatkuisi... Mutta mitä ihmettä tuon miehen päässä oikein liikkuu? :D
Kommentit (39)
Ei mikään hempeilyt ja aamiaiset tarkoita yhtään mitään. Lisämaustetta leikkiin.
Olisi pitänyt muistaa, että tämä on vauvapalsta, ja täällä kaikki näköjään ovat sitä mieltä että aloitusviestin "taidan pitää nyt miehestä vähän liikaa, ja vaikken nyt mitään ihmeitä odotakaan, niin olisi kiva jos tämä juttu jatkuisi..." automaattisesti tarkoittaa sitä, että olen päätä pahkaa ihastunut ja lapset ja omakotitalot vain mielessä... Ei ihan! Pidän miehestä vähän liikaa juu, mutta lähinnä sillä, että haluaisin jutun jatkuvan _juuri tällaisenaan_ eli kevyenä hupina, sillä mulla ei ole vuosiin ollut näin hauskaa. En tosiaan odota mitään "ihmeitä" eli vakavaa suhdetta... Mutta kuka tässä nyt tän panosuhteen on pilaamassa? Miksi se mies sanoisi edes kännissä noin?
Jos annat nyt asian vaan olla, etkä pähki liikoja, todennäköisesti juttu jatkuukin juuri toivomallasi tavalla edeleen, kuten tähänkin asti.
Älä oikeasti mieti nyt liikoja. Rakkauden tunnustus, se vaan joskus tulee, tarkoitti sitä oikeasti tai ei, se hetki vaan tuo sen esiin... Humala tosin vaikuttaa siihen isosti.
Ei hitto, onko tällaista Harlekiini-romaanielämää oikeesti olemassa. Missäköhän tynnyrissä mä oon kasvanu...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:53"]
Olisi pitänyt muistaa, että tämä on vauvapalsta, ja täällä kaikki näköjään ovat sitä mieltä että aloitusviestin "taidan pitää nyt miehestä vähän liikaa, ja vaikken nyt mitään ihmeitä odotakaan, niin olisi kiva jos tämä juttu jatkuisi..." automaattisesti tarkoittaa sitä, että olen päätä pahkaa ihastunut ja lapset ja omakotitalot vain mielessä... Ei ihan! Pidän miehestä vähän liikaa juu, mutta lähinnä sillä, että haluaisin jutun jatkuvan _juuri tällaisenaan_ eli kevyenä hupina, sillä mulla ei ole vuosiin ollut näin hauskaa. En tosiaan odota mitään "ihmeitä" eli vakavaa suhdetta... Mutta kuka tässä nyt tän panosuhteen on pilaamassa? Miksi se mies sanoisi edes kännissä noin?
[/quote]
Mitä helvettiä sinulle sitten olisi pitänyt vastata yhden avauksen perusteella? Että mies on rakastunut, juu. Olisiko se ollut ainoa oikea vastaus? Millä ihmeellä meistä kukaan voisi tietää mitä tuntemattoman AV-mamman tuntematon panokaveri ajattelee? Mielikuva muodostuu ainoastaan omasta kertomuksestasi ja sekin on yksipuolinen näkemys.
Mikä näissä kertomuksissa on harlekiini-elämää?
Siis mistä jutun mies tietää, että ap on ihastunut?
mieshän tuossa sanoi, että rakastaa
ja sen jälkeen ei ota yhteyttä.
Mä en kyllä tulkitsis, että miestä häiritsis ap:n tunteet tällä kertomalla. Vai silmistäkö se ne luki? No, itse sanoi kuitenkin samaa, miten heidän panosuhteessaan voi olla miehelle mitään ongelmaa? :O
Mun taviselämää viettäneen tavisnaisen päähän ei mahdu tämmöiset fuckbuddy-jutut. Ei ihme, että on vaikeaa, kun ihmisillä on epänormaali tunne-elämä, eli ette oikein itsekään tiedä mitä on kiintymys, välittäminen, rakkaus. Paneminen.
Minkälaisen ihmisen kanssa sitten olisitte valmiita ryhtymään ns. oikeaan parisuhteeseen? Onko kyse vain siitä, että ette halua "nyt" sitoutua, vaan hässiä jokaista kiinnostavaa, vai mistä?
Mutta voin ennustaa, että tuollaisen miehen kanssa kaikki tulee olemaan enemmän kuin vaikeaa. Tuollaisen naisen kanssa erityisesti. "saat rakastaa minua, mutta minä en halua rakastaa sinua" "saat jakaa minulle lempeä ja lämpöä, mutta älä odota mitään minulta" jne.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:33"]
MIes juoksee karkuun, koska näkee silmistäsi ihastuksen. On tarkoittanut mitä sanoo, mutta vain sillä hetkellä. Ei todellakaan halua pysyvää suhdetta. Ehkäpä olet lakannut kiinnostamasta jo petikumppaninakin.
Itselläni oli 2 vuotta tällainen suhde työkaveriin (perinteinen sh-lääkäri). Viihdyimme yhdessä muutenkin, laitoimme aterioita, puhuimme kirjallisuudesta, lainaili paljon kirjoja kirjastostaan. Katselimme valokuvia, kuuntelimme musiikkia. Yleensä hän kävi itse hakemassa minut luokseen tai vei töihin, jos oli itse vapaalla. Usein otin häneltä kotiavaimet ja menin edeltä odottamaan, kun hän puoletsaan jäi vielä työpaikalle meetingiin. Saatoin jäädä myös hänen pihalleen ottamaan aurinkoa, kun lähti jälleen töihin. Nukuimme yhdessä, heräsimme yhdessä. Toisinaan sen sijaan kävin vain todella nopeasti, kun ei itseänikään huvittanut jäädä.
Tuollainen suhde lähtee menemään pieleen, jos kumpikaan rakastuu. Älä tee sitä virhettä. On oltava valmis siihen, että se loppuu ihan kokska tahansa eikä selityksiä tarvita.
[/quote]
Minkä takia näin on? Jos tilanteessa ei mikään ulkoinen asia muutu? Miksi ei ole ok olla yhdessä jos toinen rakastaa, jos hän ei kuitenkaan ole sanonut sitä? Ihan yleisellä tasolla myös kysyn, en vain tässä esimerkissä.
Voin ryhtyä suhteeseen, jos löytyy tarpeeksi kiinnostava ihminen. Sellainen, joka todella vie maan jalkojen alta kaikin puolin. Ennen tyydyin keskinkertaiseen, "ihan kivaan", jonka kanssa suhde oli turvallinen, "ihan kiva", ja pirun tylsä, enää en moiseen tyydy. Miksi tyytyisin?
Pidän kuitenkin seksistä, enkä aio elää selibaatissa unelmoiden Siitä Ainoasta Oikeasta. Haluan pitää hauskaa.
Tämä on mun taviselämää. -ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:17"]
Mutta voin ennustaa, että tuollaisen miehen kanssa kaikki tulee olemaan enemmän kuin vaikeaa. Tuollaisen naisen kanssa erityisesti. "saat rakastaa minua, mutta minä en halua rakastaa sinua" "saat jakaa minulle lempeä ja lämpöä, mutta älä odota mitään minulta" jne.
[/quote]
Samaa mieltä. Puhuiko tuossa viimeisenä nyt mies vai nainen?
Ehkä sitä kaduttaa niin paljon tuo kännilipsahdus ettei enää halua nähdä?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:28"]
Voin ryhtyä suhteeseen, jos löytyy tarpeeksi kiinnostava ihminen. Sellainen, joka todella vie maan jalkojen alta kaikin puolin. Ennen tyydyin keskinkertaiseen, "ihan kivaan", jonka kanssa suhde oli turvallinen, "ihan kiva", ja pirun tylsä, enää en moiseen tyydy. Miksi tyytyisin?
Pidän kuitenkin seksistä, enkä aio elää selibaatissa unelmoiden Siitä Ainoasta Oikeasta. Haluan pitää hauskaa.
[/quote]ä
Kaikki meistä eivät koskaan löydä täydellistä kumppania. On pakko alkaa tyytyä vähemmän täydelliseen. Hyvä sekin voi olla.
Kyllä minusta tällainen sitoutumaton paneminen muka ilman tunteita on kans vähän itsensä ja tarpeidensa kieltämistä.
17: Samoilla linjoilla olen minä. En voisi tai osaisi elää noin, mutta tavallaan pitänee ainakin puolittain nostaa hattua sellaisille ihmisille kuin 8. Kiinnostavaa, että joku voi tosiaan elää niin, että aidosti pitää henkilöstä, jonka kanssa on seksisuhteessa ja ehkä jopa toimii niin kuin ap (eli myös osittain eletään yhdessä arkea), mutta ei silti omasta mielestään olla "oikeasti suhteessa". Ja sekin, että on valmis suhteen loppumiseen tuosta vaan, kun mies ilmoittaa, että nyt loppui tämä fuckbuddy-meininki.
Eli sikäli kai hieman täytyy kunnioittaa ihmisiä, jotka ovat noin vahvoja, ettei heitä hetkauta tuollaisen suhteen loppuminen. Toisaalta se kuulostaa vähän surulliseltakin. Miksi ollaan niin välinpitämättömiä? Vai käykö isolle osalle näistä ihmisistä kuitenkin niin, että he kärsivät hiljaa tilanteesta, mutta eivät voi tunnustaa sitä?
Meni vähän aiheen ohi, anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:36"]
17: Samoilla linjoilla olen minä. En voisi tai osaisi elää noin, mutta tavallaan pitänee ainakin puolittain nostaa hattua sellaisille ihmisille kuin 8. Kiinnostavaa, että joku voi tosiaan elää niin, että aidosti pitää henkilöstä, jonka kanssa on seksisuhteessa ja ehkä jopa toimii niin kuin ap (eli myös osittain eletään yhdessä arkea), mutta ei silti omasta mielestään olla "oikeasti suhteessa". Ja sekin, että on valmis suhteen loppumiseen tuosta vaan, kun mies ilmoittaa, että nyt loppui tämä fuckbuddy-meininki.
Eli sikäli kai hieman täytyy kunnioittaa ihmisiä, jotka ovat noin vahvoja, ettei heitä hetkauta tuollaisen suhteen loppuminen. Toisaalta se kuulostaa vähän surulliseltakin. Miksi ollaan niin välinpitämättömiä? Vai käykö isolle osalle näistä ihmisistä kuitenkin niin, että he kärsivät hiljaa tilanteesta, mutta eivät voi tunnustaa sitä?
Meni vähän aiheen ohi, anteeksi.
[/quote]
Olet ihan oikeilla jäljillä Tällainen puolittainen suhde on toiseksi paras ratkaisu, kun oikeata elämänkumppania ei löydy. On kuitenkin hyvä, että on vaiktuinen kumppani eikä tarvitse hakea halaukseen tai seksiin yhä uudelleen tuntematonta ihmistä jostakin baareista. Aika vaikeata on pitää tasapaino sellaisena, että kumpikaan ei ihastuisi liikaa ja joutuisi piilottamaan sitä. Se piilottelija kyllä kärsii ja myy sielunsa, että saisi edes vähän, kun ei kaikkea saa.
22 ja 23, hyviä pointteja. Ymmärrän teitä kyllä. Kai näissä jutuissa aina vähän ottaa itseensä, mutta henk. koht. vähemmän kuitenkin kuin siinä kohtaa, kun on tajunnut viettäneensä 3v suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, johon on tyytynyt vain koska ei ole tajunnut paremman olevan mahdollista. Tajuan hyvin, että monet eivät tarvitse tai kaipaa räiskyvää intohimoa, vaan haluavat suhteelta tukea, turvaa ja mahdollisuuden perustaa perheen, mutta minä taas en tuollaiseen enää kykene. En vain pysty pidemmän päälle elämään ihmisen kanssa, jos intohimoa ei ole, vaikka hän mukava ja kiva olisikin. Mielummin otan fuckbuddyn, jonka kanssa voi toki sattua ja pahasti, mutta jonka kanssa saa ainakin hetken kokea elävänsä. Mutta tämähän on varmasti täysin yksilöllistä, eikö vain? -ap
No varmaankin siinä kävin suurinpiirtein niin, että mies koki suhteenne liian läheiseksi ja koska hänkään ei halunnut sinusta muuta kuin seksiä ja kivaa seuraa silloin tällöin, niin päätti ottaa etäisyyttä. Ja vaikka itse nyt sanotkin, että et sinäkään olisi mitään muuta halunnut, niin ainakin kuulostat siltä että ihastuit ainakin jonkin verran. Aika moni mies taas pystyy käyttäytymään kuvailemallasi tavalla omaamatta yhtään mitään romanttisia tunteita naista kohtaan, monesti he ovat sillä tavalla sosiaalisesti taitavia että toinen osapuoli tuntee itsensi jotenkin erityiseksi, mikä saa ihastumaan, vaikka eivät sitä miehen silmissä olekaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:28"]
[/quote]
Sitten sun tarvii vaan elää sitä sun taviselämää, nait tämän miehen kanssa, jos sitä vielä kiinnostaa, ja jos eteesi tulee SE OIKEA, jätät tämän panokaverin.
Jos tämä panokamu ei vastaa enää, se oli sitten ehkä siinä. SO? Mitä väliä? Kyllä maailmassa miehiä riittää.
Entä jos, se tietää, että olet vaan seksin takia kiinnostunut, ja se tykkääkin? Se tietää, ettei teistä tule mitään, sillä hän ei ole sulle se oikea, joten välttelee nyt? Suojelee itseään.
Mitenpäin vaan, mahdollisuuksia on muitakin, mutta anna olla, kyllä se vastaa, jos haluaa. Panosuhteisiin ei kannata satsata aikaa analysointiin liikoja.
Ymmärsinkö nyt oikein että tapasitte viimeksi tänä viikonloppuna? Ja nyt on sunnuntai...
Eihän se mies mitään puuhaa, siis mitään erityistä, elää ja toimii kuten aiemminkin, sinä tässä suohon olet menossa, kun kerran ihastuit...