Ota nyt tästä miehestä selvää... Mitä ihmettä?
Ei kellään olisi vertaistukea tai mielipiteitä siitä, mitä tämän miehen päässä liikkuu?
Juttu alkoi kuukausi sitten perinteisenä yhden yön juttuna, oli todella hauskaa ja mies sitten lisäsikin facebookissa kaveriksi ja seuraavana päivänä vähän juteltiin. Sitä seuraavana päivänä kutsui sitten käymään, ja siitä asti ollaan nähty 1-2 kertaa viikossa lähinnä seksin merkeissä. Ollaan puhuttu että on ihan ok, jos tämä juttu pysyy ihan kevyenä hupina ja seksinä (mua on varoitettu tästä miehestä, että älä mene ihasumaan).
No, ei siinä mitään, jos kaikki olisi näin selkeätä. Mun entisissä fuckbuddy-jutuissa ei pahemmin olla esim. aamupalaa syöty yhdessä tai löhöilty sängyssä aamuisin toisesta kiinni pitäen ja jutellen. Useampana aamuna mulla on ollut vähän kiire, ja hän on voivotellut että olisipa mukava vain jäädä tähän... Öisin mies ei myöskään päästä musta irti, vaan jos vaihdan asentoa niin vaihtaa itsekin jotta saa kädet mun ympärille, mikä on toki ihan mukavaa. Nyt viikonloppuna nähtiin sitten baarista tulleina, niin että oltiin molemmat vähän humalassa... No, eiköhän siinä kesken seksin mies sano rakastavansa minua. Tiedän, humalassa oltiin ja mun reaktio olikin vähän et "öö, okei". Mutta silti. Aamulla asiasta ei mitään mainintaa.
Ja nyt mies ei vastaa viesteihin! Kysyin, että milloin haluaisi nähdä taas, mutta ei mitään vastausta.
No, klassisesti tietenkin itse taidan pitää nyt miehestä vähän liikaa, ja vaikken nyt mitään ihmeitä odotakaan, niin olisi kiva jos tämä juttu jatkuisi... Mutta mitä ihmettä tuon miehen päässä oikein liikkuu? :D
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:22"]
Ei kellään olisi vertaistukea tai mielipiteitä siitä, mitä tämän miehen päässä liikkuu?
Juttu alkoi kuukausi sitten perinteisenä yhden yön juttuna, oli todella hauskaa ja mies sitten lisäsikin facebookissa kaveriksi ja seuraavana päivänä vähän juteltiin. Sitä seuraavana päivänä kutsui sitten käymään, ja siitä asti ollaan nähty 1-2 kertaa viikossa lähinnä seksin merkeissä. Ollaan puhuttu että on ihan ok, jos tämä juttu pysyy ihan kevyenä hupina ja seksinä (mua on varoitettu tästä miehestä, että älä mene ihasumaan).
No, ei siinä mitään, jos kaikki olisi näin selkeätä. Mun entisissä fuckbuddy-jutuissa ei pahemmin olla esim. aamupalaa syöty yhdessä tai löhöilty sängyssä aamuisin toisesta kiinni pitäen ja jutellen. Useampana aamuna mulla on ollut vähän kiire, ja hän on voivotellut että olisipa mukava vain jäädä tähän... Öisin mies ei myöskään päästä musta irti, vaan jos vaihdan asentoa niin vaihtaa itsekin jotta saa kädet mun ympärille, mikä on toki ihan mukavaa. Nyt viikonloppuna nähtiin sitten baarista tulleina, niin että oltiin molemmat vähän humalassa... No, eiköhän siinä kesken seksin mies sano rakastavansa minua. Tiedän, humalassa oltiin ja mun reaktio olikin vähän et "öö, okei". Mutta silti. Aamulla asiasta ei mitään mainintaa.
Ja nyt mies ei vastaa viesteihin! Kysyin, että milloin haluaisi nähdä taas, mutta ei mitään vastausta.
No, klassisesti tietenkin itse taidan pitää nyt miehestä vähän liikaa, ja vaikken nyt mitään ihmeitä odotakaan, niin olisi kiva jos tämä juttu jatkuisi... Mutta mitä ihmettä tuon miehen päässä oikein liikkuu? :D
[/quote]
Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä mies on rakastunut ja sinä ap et? Tulkitsenko nyt ihan väärin muka?
Mies pelästyi omia tunteitaan ja pettyi, kun et vastannut rakkaudentunnustukseen. Ajatteli sitten itseään säästääkseen lopettaa koko jutun, koska koki, että sinä haluaisit jatkaa kevyellä fuckbuddy-linjalla ja hän taas haluaisi muutakin. Siksi ei halua enää tavata, koska kokee, että leikittelet hänen kanssaan, ja lisäksi itse rikkoi sopimuksen kevyestä seksistä. Sinun tunteistasi mies ei voi tietää, koska et ymmärtääkseni ole kertonut hänelle, jos olet ihastunut.
Jos sinua kerran on varoiteltu ko. miehestä, sinuna jättäisin jutun tähän.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:00"]
Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä mies on rakastunut ja sinä ap et? Tulkitsenko nyt ihan väärin muka?
Mies pelästyi omia tunteitaan ja pettyi, kun et vastannut rakkaudentunnustukseen. Ajatteli sitten itseään säästääkseen lopettaa koko jutun, koska koki, että sinä haluaisit jatkaa kevyellä fuckbuddy-linjalla ja hän taas haluaisi muutakin. Siksi ei halua enää tavata, koska kokee, että leikittelet hänen kanssaan, ja lisäksi itse rikkoi sopimuksen kevyestä seksistä. Sinun tunteistasi mies ei voi tietää, koska et ymmärtääkseni ole kertonut hänelle, jos olet ihastunut.
[/quote]
Ap:lle oli sanottu, että ko. mieheen ei kannata ihastua. Tuskin sen takia, että mies tunnetaan patologisena romantikkona joka etsii Sitä Oikeaa? Olen ollut (valitettavasti) lukemattomat kerrat tuossa samassa tilanteessa kuin ap ja kännissä on rakkauttakin tunnustettu, ja jälkeenpäin on todettu että yhtedenpito loppui koska minä nyt en vain ollut se oikea tai että olin ihan kiva, mutta se ei riitä jne. Miehet tekee ja sanoo seksin takia lähes tulkoon mitä tahansa. Jos ap meinaa jatkaa fuckbuddy- linjaa niin näitä tapauksia tulee vastaan taatusti useampia.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Muuten samaa mieltä, mutta mä tarkistaisin, että voiko jutusta tulla juuri meidän kesken mitään. Mutta tietenkin sillä varauksella, että kivillekin voi karahtaa.
Ihminen joka löytää sen "ainoan oikean" on voittanut päävoiton lotossa. Suurimmalle osalle ihmisistä ei käy näin, vaan on tultava toimeen heikoimmilla numeroilla. Niilläkin voi pärjätä ihan kivasti.
Minä olen miehenä jo siinä tilanteessa, että tuttu ja turvallinen vakipano kelpaisi enemmän kuin hyvin. Sitä jo jonkin aikaa harrastaneena. Päättyi kun kumppani löysi paremman (syytä paremmuuteen en tiedä).
Toki mulle kelpaisi täydellinenkin, mutta en sitä enää aktiivisesti hae. Enkä usko että vastaan kävelee ja tarttuu kädestä kiinni ja vie mukanaan. Enkä myöskään itse aio aktiivisesti käydä kiinni mielestäni täydelliseen.
Aloittajan ensimmäinen postaus olisi voinut olla kuin minun kirjoittaman, toki miehen näkökulmasta. Yhden yön juttu jonka jälkeen seksiä seksiä seksiä viikonloppuisin. Itse hieman jopa kavahduin toissa viikolla kun tyttö kysyi yöllä että teetkö aamulla aamupalaa? Teinhän minä, jos alaston kaunis nainen sängyssä haluaa jotain hän sen myös saa.
Myös sänkykäyttätymisemme on samaa lähekkäin olosta, hyväilystä ja suudelmista alkaen. Olimme melkoisen söpöjä varmasti syödessämme aamupalaa samanlaisissa aamutakeissa.
Pidän tytöstä paljon, meillä on hauskaa yhdessä ja seksi toimii. Kumpikaan ei hakene parisuhdetta toisistamme, nyt vain tällä kertaa pelimies ja -nainen ovat löytäneet synergian. Itsellänikin on muita kuvioissa enkä yllättyisi jos tällä tytölläkin olisi.
33 jatkaa... En ymmärrä kyllä sitä, että jos on löytänyt hyvän "vakipanon" miksi pitäisi olla muitakin? Mä ainakin haluaisin yhden luotettavan oli se sitten vakipano, kihlattu, naitu, tai what ewer (vai oliko yhdellä v:llä)???
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:10"]
Ehkä sitä kaduttaa niin paljon tuo kännilipsahdus ettei enää halua nähdä?
[/quote]
Aivan sama tuli minullekin mieleen. Kännisen miehen sänkypuheita... hoh hoijaa.
No ei soita eikä tekstaa yhden yön hoidolle, josta tuli hetkeksi vakkari, koska se ainoa asia mitä siinä oli on seksi ja se ei ollut riittävän hyvää hänelle. Ehkäpä hän on kiikaroimassa tiukempaa tapausta parhaillaan...
Sen verran kokemusta plakkarissa, että hyvälle naiselle, panolle kyllä aina soitan. Hyvien ei tarvitse ihmetellä ja odotella. Josko tämä auttoi. Miehinen näkemys.
Kiitoksia näkemyksistä ja kokemuksista, nyt on ehkä taas vähän viisaampi!
Pelimies vastasi, kyseli että haluaisinko joku ilta tulla luoksensa "palauttamaan lainaamani hupparin"...
-ap
Selvennysta tilanteeseen, jos jotain kiinnostaa. Juttu jatkuu ja mies sanoo, etta se 'rakastan sinua' oli ns. hetken hurmoksessa sanottu. Taa juttu siis myos tapahtuu ulkomailla, ja englantilaiset nyt rakastaa kaikkea joka tapauksessa.
Mutta katellaan, oon varmasti tyhma kun annan tan jatkua, mutta irtikaan en nain hyvasta seksista hevilla paasta ;)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:13"]
Kiitoksia näkemyksistä ja kokemuksista, nyt on ehkä taas vähän viisaampi!
Pelimies vastasi, kyseli että haluaisinko joku ilta tulla luoksensa "palauttamaan lainaamani hupparin"...
-ap
[/quote]
Eli ollaan takaisin gamessa?
Oma hoitoni tuli myös sarjan alussa käymään uudestaan takaisin luonani kun korvikset unohtuivat työpöydälle. Silloin tosin minä tekstasin yksi ilta "haluatko tulla hakeen korviksesi?"
Siellä nyt liikkuu vaikka ja mitä. Mies itsessään ei ole sun ongelma, vaan se, että olet niin tyhmä, että menit ihastumaan...
Nyt juokse ja lujaa. Unohda koko mies. Noista tommosista ei tule kuin harmia. Eivät tiedä itsekään mitä haluavat milloinkin ja nainen on aina väärässä joka tapauksessa. Usko pois.
MIes juoksee karkuun, koska näkee silmistäsi ihastuksen. On tarkoittanut mitä sanoo, mutta vain sillä hetkellä. Ei todellakaan halua pysyvää suhdetta. Ehkäpä olet lakannut kiinnostamasta jo petikumppaninakin.
Itselläni oli 2 vuotta tällainen suhde työkaveriin (perinteinen sh-lääkäri). Viihdyimme yhdessä muutenkin, laitoimme aterioita, puhuimme kirjallisuudesta, lainaili paljon kirjoja kirjastostaan. Katselimme valokuvia, kuuntelimme musiikkia. Yleensä hän kävi itse hakemassa minut luokseen tai vei töihin, jos oli itse vapaalla. Usein otin häneltä kotiavaimet ja menin edeltä odottamaan, kun hän puoletsaan jäi vielä työpaikalle meetingiin. Saatoin jäädä myös hänen pihalleen ottamaan aurinkoa, kun lähti jälleen töihin. Nukuimme yhdessä, heräsimme yhdessä. Toisinaan sen sijaan kävin vain todella nopeasti, kun ei itseänikään huvittanut jäädä.
Tuollainen suhde lähtee menemään pieleen, jos kumpikaan rakastuu. Älä tee sitä virhettä. On oltava valmis siihen, että se loppuu ihan kokska tahansa eikä selityksiä tarvita.
Minä lopetin tämän suhteen, koska rakastuin toiseen ihmiseen ihan oikeasti, sain myls vastarakkautta.
En ole laittanut kuin yhden viestin, ajattelin että turha laittaa toista jos ei kiinnosta. Harmi jos tämä nyt loppuu, tällaisenaan kun toimisi mulle vallan mainiosti! Ihanaa terapiaa edellisen seurustelusuhteen jälkeen, jossa mies 3kk jälkeen alkoi puhua naimisiin menosta ja lapsista... Ei kiitos!
Luulen, että ehkä enemmänkin kuin mieheen, olen ihastunut seksiin, sillä se on tässä jutussa ollut parasta mitä olen koskaan kokenut.
Mutta täytyy nyt yrittää varoa ettei näpit pala, teidän mielestä tosiaan omituisinta tässä on se, että pidän miehestä kuitenkin, eikä se, mitä mies puuhaa? -ap
Sä analysoit nyt liikaa tuota juttua
Ei minusta ole omituista, että pitää oikeasti ns. vakipanostaan. Minä ainakin pidin valtavasti miehestä kaikin tavoin, älystä, ulkonästä, charmista, mutta parisuhteeseen hänestä ei olisi ollut. En olisi edes luottanut, koska oli niin vilkas menemään.
2v suhteessa työkaveriin
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:46"]
Entä jos, se tietää, että olet vaan seksin takia kiinnostunut, ja se tykkääkin? Se tietää, ettei teistä tule mitään, sillä hän ei ole sulle se oikea, joten välttelee nyt? Suojelee itseään.
[/quote]
Tällaisessa tilanteessa mies luultavasti silti jatkaisi tuota seksin harrastamista. Miehillä ei ole tapana suojella itseään kiihkeältä seksiltä kauniina pitämänsä naisen kanssa.
Jos sinua on kerran miehestä varoitettu, niin se meinaa, että mies tekee näin muillekin naisille, eli tällainen tyypillinen pelimies- tietää että saa helposti naisia, tietää että naiset tykkää lepertelystä ja seksin jatkuminen on varmempaa jos ei aamuisin sano vain että "ottaako huora puuroa", ja mikäs siinä muutenkaan on paneskellessa kivojen naisten kanssa, kunnes homma alkaa vaikuttaa liian intiimiltä.