Sairaalloisen mustasukkainen kun miehellä on naispuolisia kavereita...apua!
En mahda itselleni mitään. Näen jokaisessa naisessa uhkan. Oli se sitten kadulla, uimahallissa, netissä, jopa tv:tä katsoessa tekee pahaa nähdä kauniita naisia jos mieheni on läsnä. Kerran katsellessamme Talenttia esiintymään tuli eräs upeakroppainen, vähäpukeinen tankotanssija. Halusin vetää ranteeni auki siihen paikkaan. Uskon mieheni vertailevan minua heihin, vaikkei hän tietenkään mitään myönnä. Tuntuu kauhealta olla riittämätön. Itse en ole oikein missään hyvä. Tuntuu pahalta nähdä miehen ihailevan muita naisia. Kaikkien pahimpana juttuna pidän kuitenkin hänen naispuolisia ystäviään.
Olemme kumpikin 23v. ja yhdessä 4 vuotta, kihloissa. Seurustelun alkaessa tiedän miehen olleen ihastunut muutamaan erittäin kauniiseen naiseen, sillä facebookissa viestitteli julkisesti vihjailevia viestejä heille (lisäksi viestit ovat edelleenkin nähtävillä). Nyt eilen kulkiessani hänen ohitseen, oli hän taas facebookissa ja keskustelut juuri noiden samaisten naisten kanssa menoillaan. Tiedän, että se on vain nettikeskustelu ja varmaan jotain kuulumisten vaihtoa vanhojen ystävien välillä, mutta tuntuu silti että maailmani sortuu..
Ulkonäkönsä puolesta nämä naiset voisivat aivan hyvin olla jotain malleja tai missejä, he ovat oikeasti niin masentavan kauniita kasvoiltaan ja seksikkäitä vartaloltaan.. Nyt olen saanut päähäni ajatuksen että oikeasti mies olisi halunnut jonkun heistä muttei saanut, joten joutui tyytymään minuun. Olen mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen. En ymmärrä mitä mies näkee minussa. Varsinkin kun hän on itse viimeisen päälle treenattu ja hyvillä geeneillä siunattu. En koe olevani kovinkaan kaunis kun vertaan itseäni hänen malliystäviinsä. Mutta miksi hän pitää heihin vielä yhteyttä? Ei tunnu reilulta että kaveeraa ihastustensa kanssa.
Sanokaa miten voin saada ajatukseni kuriin? Olen jutellut miehenkin kanssa mustasukkaisuudestani ja hän sanoi ymmärtävänsä sen täysin ja olevansa tukenani. Mies itse ei ole mustasukkainen pätkääkään, mikä tuntuu minusta siltä, ettei hän lainkaan välitä mitä teen ja kenen kanssa. Tiedän, avokkini on aivan ihana kumppani ja luottaa minuun täydellisesti ja tekee kaikkensa puolestani, mutta tuntuu että hän haikailisi jonkun toisen perään, että mitäs jos se sittenkin olisi mennyt noin eikä näin... hajoan! AAARGH!! :((
Ehdottakaa jotain itsesuggestiokirjallisuutta tai jotain? Terapia maksaa ihan törkeästi, ei ole köyhällä opiskelijalla varaa. En epäile pettämistä, musertaa vain entisestään itsetuntoa kauniimpien naisten ihailu, vaikkakin ihan vain hiljaa siellä omassa pääkopassa..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:11"]
13. Järkkyä! Siis nainen ei anna miehensä käydä yksin kuntosalilla! Huh huh! Silloin kyllä on jo lääkityksen paikka.
[/quote]
Helsingissä näkee useinkin erään julkkismiehen käyvän salilla tai käyttävän ulkoilmassa olevia kuntolaitteita niin, että melkein aina on naisystävä kyttäämässä vierellä eikä nainen edes itse kuntoile :) Terveeltä meiningiltä näyttää ;)
[/quote]Jos se on joku personaltrainer (en tiedä mitä suomeksi)?
[/quote]
Ei, kyllä se ihan vaan vahdissa oleva naisystävä on :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:25"]
Tämä nainen siis ei tee mitään (tämäkin hänen oma asiansa toki) mutta laitteessa istuessaan sopivassa suunnassa tuijottaa mua rapäyttämättä kulmien alta agressiivisesti pitkään. Tuijottaa kerralla siis niin kauan, ettei se mene enää minkään ajatuksissaan tuijottelun piikkiin.
[/quote]
Iske sille silmää ja hymyile flirttailevasti. Siis nimenomaan sille naiselle, älä vilkaisekaan mieheen päin. ;)
Eikö sinua vieraat miehet koskaan katsele? Etkö koskaan laita itseäsi nätiksi ja mene ulos ihmisten ilmoille ihan vain katselemaan ihmisiä? Nyhjötätkö aina kotona ja ajattelet omaa surkeuttasi? Oletko edes yrittänyt tehdä omalle ulkonäöllesi jotakin, joka piristäisi sinua, auttaisi nostamaan katseen maasta ihmisiin ja huomaamaan, että sinäkin olet oikeastaan ihan ok pakkaus? Onko itsetuntosi ollut aina noin huono? Miksi?
Mielestäni reaktiosi muihin naisiin ovat ihan uskomattomat. Miten yleensä pärjäät elämässä kun ajattelisi on tuollaista ja pelkäät kaikkea ja kaikkia? Tuo on jo ihan sairasta ja miehenäsi en katselisi tuollaista surkeutta ollenkaan, saati kuuntelisi kun tihuutat hänelle mustasukkaisuuttasi jostakin telkkarin tankotanssijasta..
Nyt pää ylös, varaa kampaaja ja kasvohoito, osta uudet siistit vaatteet, ei mitään harmaita lumppuja vaan siistit, sopivat ja nätit vaatteet, vaihda silmälasit uusiin mallikkaisiin kehyksiin ja meikkiä naamaan sopivasti. Anna ihmisten huomata, ettet ole mikään nyhverö, vaan miehesi veroinen aikuinen ihminen, joka tietää mitä tekee. Lopeta myös alkuunsa kaikki yksinäiset puuhat missä ehdit ajatella kaikkia turhia ja typeriä, aloita vaikka uusi harrastus. Sinulla on ollut liikaa aikaa ajatella ja hyvää ei siitä tullut, joten lopeta ajattelu ja toimi mielummin.
Ehkä voisit ap kokeilla meditoimista aluksi. Se on täysin ilmaista ja jos jaksat tehdä sitä usein, saat pahimpia "tunnemöykkyjä" käsiteltyä ja pystyt ajattelemaan jopa jotain muutakin kuin sitä, millaisia naisia ympärilläsi pyörii, ja sen sijaan keskittymään enemmän siihen, mitä hyvää omassa elämässäsi on. Eli käytännössä hakeudut rauhalliseen paikkaan, ajattelet mielessäsi yhtä pistettä ja keskityt siihen hengittäen koko ajan syvään sisään ja ulos. Ja annat mustasukkaisuuden, katkeruuden yms tunteiden vaan tulla ulos ilman että tukahdutat tai kiellät niitä tulemasta.