Vierailija

En haasta riitaa enkä syyttele vaan KYSYN. Kysymys otsikossa. Viruksen takia olen ollut todella pitkään Suomessa, vaikka kotini on Ranskassa ja olen mies, joka on kiinnostunut muodista ja pukeutumisesta. Olen kysellyt varovasti asiaa ja saanut vastaukseksi että halutaan peittää eikä näyttää mitä on eikä tällä nyt suinkaan tarkoiteta alastomuutta vaan vaatteilla ei koreilla asennetta. Ihmettelen! M28

Sivut

Kommentit (577)

Vierailija

"osaa pukeutua"

No en ole nähnyt naisia, joilla olisi housut päässä tai sukat käsissä, mielestäni täällä kyllä opitaan pukeutumaan jo ihan lapsena, kuten muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ihan samaa voi kysyä miehistä.

Suomalaiset on laiskoja metsäläisiä, ei jakseta kammata tukkaa. Tai miettiä kolmea sekuntia enempää mitä laitetaan päälle.

Vierailija

Katso esim. Net-a-porterista paljonko kaunis, hyvin leikattu ja hyvistä materiaaleista tehty naisten vaatetus maksaa.

Massamuoti on rumaa muovista páskaa ja vain siihen on 99%:llä naisista varaa.

Miehet saavat kohtuuhinnalla hyviäkin klassisia vaatteita, naisten laatuvaatteet ovat aivan järkyttävän kalliita ja ainoastaan rikkaat voivat niitä hankkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihan samaa voi kysyä miehistä.

Suomalaiset on laiskoja metsäläisiä, ei jakseta kammata tukkaa. Tai miettiä kolmea sekuntia enempää mitä laitetaan päälle.

Saatika mitään käytöstapoja. 

Vierailija

Et tainnut lukea sitä yhtä topaa jossa miehiä käskettiin ennen ulkomaille lähtöä ottamaan peili käteen. Hehän olivat lähdössä sinne samalla asenteella tapaamaan naisia kuten olisivat täälläkin lähteneet. Herttinen ei! Toivoa saattaa että lukivat heille annetut ohjeet :O

Vierailija

Miust o väärin puuttua toisen pukeutumiseen. :o Jokaisen pitäisi saada pukeutua, niin kuin itse haluu. :) Jos miul olis tyttöystävä ja hän kysyisi miun mielipidettä, niin tottakai kertoisin, et valkoinen huppari o todella söpö naisella. :3 Itse vihaan huppareita, eikä miul oo niitä. Aika jännä silleen. :D M25

Vierailija

Kuten joku yllä jo sanoi, jos kriteereinä on se että valmistettu esim. Ranskassa, Briteissä tai Italiassa ja mielellään luonnonkuiduista (tai talvitakkien jne. osalta kashmirista, villasta jne) sekä vielä esteettisesti leikattu, hintalaput alkavat nelinumeroisista luvuista.

Kumma kyllä tuollakin tosi moni tuote on sold out jo muutama tunti julkaisun jälkeen eli kyllä niitä varakkaita on jotka vaan impulssiostoksina noita hankkii. Mutta se ei ole realismia normaalille naiselle.

Normaalin naisen vaatteet tulevat näin kärjistetysti Prismasta, Lidlistä ja ehkä Lindexistä/H&M:stä. Kiinalaista ja bangladeshilaista  pikkutyttöjen kokoon kursimaa polyesteriä joka ratkeaa saumoistaan parin pesukerran tai käytön jälkeen.
Kun tarkemmin ajattelee, oksettaa koko pikamuoti. Hankkisin itse muualta vaatteita kuin H&M:stä mutta olen tavallinen köyhä duunarinainen vaikka olen akateeminen, eli toinen vaihtoehto olisi se että menee vaan jossain kirppisryysyissä ja se ei taas työn puolesta ole vaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa miehet osallistuu naistensa kuluihin, täällä ei. Siinä sulle vastaus

LÄHDE? 

Mihin tarvitse lähdettä? Käy vaikka itse kysymässä Ranskan Redditissä. Kotirouva kulttuuri on vahvana Ranskassa.

Vierailija

Mielestäni oli kunnolla pukeutunut kun just kävin puolukassa.  Oli hirvikärpästakkikin päällä.

Sitä ennen siivosin navettaa haalari päällä, kunnollista pukeutumista sekin.

Vieras78954

Jos Suomessa panostaa omaan/lastensa pukeutumiseen on pinnallinen, yksinkertainen hempukka joka yrittää peitellä jotakin tyhjiötä elämässään eikä keskity elämässä tärkeisiin asioihin. 😔

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ranskassa miehet osallistuu naistensa kuluihin, täällä ei. Siinä sulle vastaus
ahaa. se on siis miesten vika miksi naiset ostavat rumia vaatteita

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat