Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uskova ihminen soittaa ennustajalle`?

Vierailija
02.11.2013 |

Niin otsikossa olikin pääaihe. Voiko mielestänne soittaa? Elämäntilanteeni on vaikea ja haluaisin saada ohjausta. Yläkerrasta sitä ei ole tullut...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 20:57"]

Niin otsikossa olikin pääaihe. Voiko mielestänne soittaa? Elämäntilanteeni on vaikea ja haluaisin saada ohjausta. Yläkerrasta sitä ei ole tullut...

[/quote]

Jos kerran uskot satuolentoon niin toki voit soittaa huijarillekin.

Aivan sama minulle mihin hölmöt rahansa tuhlaavat.

Vierailija
2/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi Tuksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole uskon vastaista? Usko on nimenomaan sitä, että uskot asioidn vaikuttavan parhaaksesi ja uskot kaiken lopulta kääntyvän parhain päin. Jos joudut soittamaan ennustajalle, niin et usko...

Vierailija
4/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän voit sit uskoa siihen ennusteeseen :)

Vierailija
5/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran ollessa hiljaa on siinä hänelle oma syynsä, joka mahdollisesti paljastuu aikoinaan vanhalle uskovallekkin. 

Pimeyden puolelta hän voi saada tietoa, mutta Jumalalla on syynsä miksi ei vastaa, tai antaa vastauksen viipyä.

Vierailija
6/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Vaikkein mikään himouskovainen olekaan, niin mielestäni kannattaa pysyä kaukana selvänäkijöistä, heidän tietonsa ei tule ainakaan Jumalalta. Rukoile. Jos tuntuu ettei Jumala vastaa, niin yritä vain päättää ihan itse mitä teet. Voin minäkin rukoilla puolestasi...

Vierailija
7/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan palvella Jumalaa ja uskoa yksinomaan Häneen. En uskaltaisi soittaa, mutta kiusaus on suuri. Tilanne on junnannut jo useamman vuoden paikallaan, enkä tiedä mitä tekisin. Olen rukoillut asian puolesta jo useasti ja sydämessäni on toinen ihminen ketä ajattelen... 

Vierailija
8/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita.. Raamatun mukaan tulevaisuutta voidaan ennustaa kahdesta lähteestä. Profetia/Pyhä Henki vs. Ennustaminen/... jotain aivan muuta kuin Pyhä Henki... etsi käsiisi mieluiten joku uskova, joka tietää miten kuunnella PH.ta..:)

Vierailija
9/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Olen soittamatta, en uskalla hyljätä Jumalaa tai toimia tässä asiassa vasten hänen tahtoaan. Siunausta teille vastaajille =)

Vierailija
10/10 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se veisi kauemmas Jeesuksesta, joten missään nimessä en suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme