Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedätkö missä ihonalaisesi on nykyään?

Vierailija
01.08.2008 |

näistä kun niin paljon täälä puhutaan niin kiinnostaa.

mun ihonalainen kuoli pari vuotta sitten. omaa tyhmyyttään :(

sitä sitten mieheni nähden ja mieheltä salaa surin aika pitkäänkin. mies tosin ei tiedä että tämä henkilö oli mun ihonalainen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairaalassa pakkohoidossa ellei ole kuollut, en tiedä varmaksi onko elossa yhä, tosin eikai mielisairaalassa helposti kuole ainakaan oman käden kautta?

Vierailija
22/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ollaan. Naimisissa 15 vuotta. En voinut muuta. Rakkaus häneen oli kuin kipu ja se piti parantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ihonalaisella mielletään se suuri rakkaus, joka jäi polttamaan sormen- ja varpaanpäissä ja joka ei syystä tai toisesta voinut koskaan toteutua.

Minulle kävi kuitenkin niis, että loppujen lopuksi päädyin vuosien jälkeen ihonalaiseni kanssa yhteen ja meillä on nyt perhe. Polte oli liian kova ja kun molemmat olimme vapaita, olimme myös valmiita kompromisseihin, sovittaaksemme tapamme toisiinsa.

SE OLI SIINÄ!

Vierailija
24/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole nähnyt niin on helpompaa.

Vierailija
25/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on todennäköisesti vielä nukkuu oma suuri rakkaus kainalossaan... Minä olen miestä 5 vuotta rakastanut, enkä ikinä itselleni saa. :( Seksisuhteessa oltiin 3 vuotta ja meillä on yhteinen lapsi, jota mies joskus (salaa?) tapailee ja on minunkin kanssani usein sähköpostiyhteyksissä lapseen liittyvissä asioissa (vähän muutenkin).

HUOM. Mies tapasi elämänsä rakkauden vasta sen jälkeen, kun minä olin jo raskaana.

Vierailija
26/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan, että myös hän ikävöi

tekisi niin kamalasti mieli kirjoittaa, mutta mulla on perhe ja periaatteet =( mies on siis sinkku

Vierailija
27/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellisesti naimisissa elämäni rakkauden kanssa - siis sen, joka saa sukat pyörimään jaloissa ja hengen salpautumaan. Meillä on kaksi ihanaa lastakin.

Mutta kyllä mulla on nuo kaksi ihonalaista. Koskaan ei heidän kanssa mitään muuta ollut kuin syvää ystävyyttä, toki olisin itse halunnut enemmän. Ja koskaan en heitä unohda.

T: 34

Vierailija
28/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen avoliitossa (onnettomassa), kahden lapsen isä. Asuinpaikan tiedän.

Toinen naimisissa, lapsista en tiedä. Asuinpaikasta ei tietoa.

Voi että, on välillä niitä ikävä. Ei muuten, mutta haluaisin kuulla, kuinka ne voivat.

Vierailija
29/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin 5v iästä saakka aina 18v ikään asti eräästä pojasta... Ihastuin häneen 5v iässä yksissä juhlissa ja teini-iässä näin häntä enemmän koulun ja ystävien/sukulaisten kautta ja olin aivan hullaantunut. Hän koki minut pari vuotta vanhempana hiukan liian nuoreksi mutta oli ihastunut minuun ja osoitti sen myös... Elämä ohjasi muille teille ja 18v iässä tämä 20v armeija nuorukainen alkoi selkeästi osoittaa kiinnostustaan ja niin meistä 7v sitten tuli pari. Nyt meillä on yhdessä ihanaa... Yhdessä on koettu kaikkea kivaa ja myös lapsia meille on suotu.

Välillä sitä ihan pysähtyy hämmästelemään että kuinkas tässä näin kävi? Päädyin yhteen ensi-ihastukseni kanssa!

Vierailija
30/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ja ikävä on kova. Oltiin jonkin aikaa molemmat sinkkujakin mutta ei meitä sitten varmaa oltu tarkoitettukaan toisillemme.

Vierailija
31/31 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai mielisairaalassa helposti kuole ainakaan oman käden kautta?

mutta kyllä totuus on se, että jos joku on päättänyt itsensä tappaa hän myös tekee sen. Ellen häntä pystytä auttamaan ennen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi