Miksi nainen ei saisi hankkia silikooneja imetysten jälkeen?
Koska imetyshän on se mikä varmasti pahiten niihin rintoihin vaikuttaa ja etenkin jos on useampi lapsi niin kuin Claudialla, niin mikä olisi väärin siinä jos hankkii sitten lähes oman kokoiset silikoonit, mitkä näyttää siis aika luonollisilta rinnoilta, eikä ylisuurilta tisseiltä ihmisen omaa kokoa nähden?
Miksi kun sinusta tulee äiti, niin et saisi enää kokea olevasi nainen?
Ymmärtääkö täällä muut naiset/sekä miehet, miten tärkeä seksuaalinen osa naisille on rinnat? ne merkitsee naiseutta ja seksikkyyttä. ja etenkin jos on vielä nuori ihminen, vaikka joku 25v ja voihan nuorellakin yhdestäkin synnytyksestä/imetyksestä rinnat rupsahtaa vanhan mummon tyhjä nahkapussi tasolle, niin miksi ihmeessä tämän ihmisen pitäisi kärsiä siitä asiasta koko loppuikänsä vaikka rakastaisi lastaan kuinka paljon, eikä se rakkaus lapseen muuttuisi silikoonien hankkimisenkaan jälkeen, mutta muuttuuhan se loppuelämä siten että pitää aina keriä ne rinnat rintaliiveihin, ei enää kaikki nätit tissiliivit niin hyvin istukkaan, bikinejä ei voi enää oikeen ehkä käyttää ja ei tee kauheasti mieli seksiäkään miehen kanssa harrastaa.. käy etenkin siis pahasti naisen itsetunnolle.
Niin miksi ei saisi kohentaa omaa oloaan ja henkistä hyvinvointiaan ja hankkia niitä silikooneja? Olisi sitten virkeämpi ja paremmin voiva äiti omalle lapselleenkin kun on tyytyväinen itseensä?
Juu, kyllä se on totta, huonot rinnat voivat tosiaan masennuttaa naisen...
Ottaisin silikoonit jos rinnat menisivät huonoksi imetysten ja raskauksien seurauksena, näillä perustein.
Painotan siis vielä: ulkonäkö on NAISELLE todella TÄRKEÄ asia. Se ei mitenkään liity siihen, että sinä rakastaisit lastasi yhtään vähemmän, mutta itseäsi kyllä ja voit sen asian takia tosi huonosti!
Minä ainakin olen esteetikko ja pidän huolta ulkonäöstäni vähintään meikkaamalla hieman. Silti, silikonit on mielestäni nykyajan turhamaisuuden ja pinnallisuuden perikuva. Ihminen on mielestäni kaunis juuri sellaisena kuin hän on ja silikoneja laitetaan vain vallitsevan kauneusihanteen ylläpitämiseksi...Meikkaaminen ja hiusten värjäys on myös osa sitä, mutta on aivan eri asia kajota vartaloon kirurgisesti ja tunkea sisään vieraita esineitä.
Olen terve, hoikka ja rintani ehkä kokoa AA. Onhan ne pienet lutterot kahden raskauden ja imetyksen jälkeen, pienentyivät entisestään, mutta entä sitten? Minulla on hyvä olla kropassani ja rintani ovat juuri sellaiset kuin niiden kuuluukin olla, luonnolliset!
Tottakai jokainen saa tehdä vartalolleen ja rahoilleen mitä haluaa, mutta itse ainakin pidän silikoneja terveydelle haitallisina turhakkeina.