Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies oli joutua hirvikolariin

Vierailija
19.10.2013 |

Valtava uroshirvi köpötellyt tien poikki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 10 olisit halunnut ajaa sen hirven päälle??? 

Vierailija
2/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei joutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. No niinpä. Ehti hiljentää vauhtia, kun huomasi. ap

Vierailija
4/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui vaan... Me, jotka töiksemme ajelemme iltahämärissä tarjoamme kakkukahvit jos menee viikko niin, ettei tarvitse 'lukkojarrutella' hirvien/peurojen/ilvesten/ajokoirien takia.

Vierailija
5/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sisko taas kerran oli samassa vesisateessa tuttunsa kanssa, joka melkein voitti lotossa.

Vierailija
6/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Omituinen tapa teidän työpaikalla. ap

Vierailija
7/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että otsikko ei kelpaa. Olisiko kelvannut tiedotemainen: Hirviä liikenteessä! 

Vierailija
8/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli myös läheltä piti -tilanne tänä syksynä. Ehti jo törmätä hirveen mutta ei pahasti, hirvi jatkoi matkaa. Oli lähellä! Ymmärrän ap tunnelmat.

Vierailija
9/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran nähnyt ylvään uroshirven ja se on komea näky. Seisoi kallion laella tien varressa, se on oikeasti iso eläin mahtavine sarvineen. Mies taisi nähdä nyt ensimmäistä kertaa ja tuollaisessa ei niin miellyttävässä -tilanteessa. ap

Vierailija
10/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajanut +100kmh päin isoa sarvipäistä uroshirveä, eläin lensi auton yli, ainut ehjä ikkuna oli pelkääjän puolella takana, muuta ei käynyt kuin kädet ja pää vähän auki kun tuli tuulilasi syliin, mutta ei tarvinnut edes tikata.

Ja tämä on täyttä totta.

Vuosittain olen nähnyt hirviä ja muutaman kerran saanut väistettyä/jarrutettua.

Harmittaa kun kerran olin kuorma-autolla aikaisin aamulla liikenteessä ja hirvi juoksi edestä tielle, (vaistomaisesti jarrutin ja väistin) eläin kääntyi juoksemaan rinnalla ja koukkasi edestä takaisin metsään, olisi pitänyt kiilata se nurin tai ajaa yli vaan, mutta vaistomainen refleksi on jarruttaa ja väistää.

Vierailija
11/11 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin vasan kanssa kolarin ja sairaalareissuhan siitä tuli. Olkaa varovaisia. Ne vasatkin on lehmän kokoisia. 10:llä käynyt super tuuri. Hirvikolareissa hirvi usein kaatuu sisään ja niin kamalalta kuin se kuulostaa, niin tukehtumiskuolema on lähellä.

Ajelen itse alueella, jossa paljon hirviä ja luulis osaavani väistää. Aina ei pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän