Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehet leveälanteisistq naisista vai onko laihat parempia?

Vierailija
13.09.2020 |

Minulla on leveä lantio, mutta melko kapea vyötärö - en ole siis lihava ja minulla on ”tiimalasivartalo”. Painoindeksini on 21. Tuntuu, että laihat ja pitkät naiset ovat se juttu. Olenko oikeassa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai että laihoista miehet tykkää? Itsellä jää kuukautiset pois painolla noin 68 kg, pituus 172 cm. Tuolloin rasvaprosentti on luokkaa 20 ja silloin jää kuukautiset pois. Tämäkö hyvä?

Miinuspeukkuja miksi? En minä tuolle ominaisuudelle mahda mitään. Tai tietenkin sen, että lopetan liikkumisen kokonaan ja vaihdan lihakseni läskiksi. 

sama

Vierailija
42/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan miehestä tietty. Mulla on ollu paljon eri näkösiä kavereita jotka ollu miesten suosiossa. Ja ne on siis ollu todella eri näkösiä mutta niitä kaikkia on kyllä yhdistäny se että on korostettu ulkosesti omaa naisellisuutta esim. Korkokengät, hiukset, meikki, pukeutuminen jne eli naisellisuus ollu korostunutta. Ja siis täysin eri ihmisen näkösiä olleet., lyhyempiä, pidempiä, siroja, vähän usompikokoisia, pienirintasia, isorintasia, isopeppusia ja pikkupeppusia, levee lantio isoa ja kapee lantioisia. Ylipainoisia kavereita mulla ei taida olla oikeen ollu.

Yhden jutun oon kyllä huomannu, jos on levee lantio niin joo moni mies voi kiinnostua, mutta sillon saa usein myös tummaihosilta miehiltä todella paljon huomiota koska ne ainakin tykkää siitä ku leveä lantio. Tämän huomannu omalla kohdalla sekä kaverin kohdalla joka todella hoikka mutta luonnostaan todella kapea vyötärö ja leveä lantio ja suht iso peppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää!

Vierailija
44/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti naisessa ratkaisee. Lähtökohtaisesti mitä alempi, niin sen parempi.

Vierailija
45/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki kuvia ap

Vierailija
46/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa lapsinaisvartaloisista pitäviä. Heillä on epäterveitä taipumuksia. Ovat kiinnostuneita oikeasti alaikäisistä

Vierailija
47/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai että laihoista miehet tykkää? Itsellä jää kuukautiset pois painolla noin 68 kg, pituus 172 cm. Tuolloin rasvaprosentti on luokkaa 20 ja silloin jää kuukautiset pois. Tämäkö hyvä?

Se olis aivan huikea juttu, koska silloin voisi painaa paljaana. Paitsi, että normaalilla naisella kuukautiset eivät jää pois kuin tasolla 10-15 rasvaprosentti %

Vierailija
48/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIinakin miehilllä niiin ne leveämpi lanteiiset lukeee sotilaskirjallisuuutta ja ne toiiset sittten sotiii afghanistanissssa ja muisss maisssa.

Vierailija
49/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö ja leveä lantio kerrassaan kiihotavaa. Kiihottavaa panna takaapäin. Paras on tiimalasivartalo.

Vierailija
50/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei katso niinkään vartaloa vaan miettivät onko nainen hyvä äiti lapselle.

Vierailija
51/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität tämän niin, että laihalla ei voi olla leveää lantiota? Rakenteesta ja mittasuhteista se on kiinni, ei pelkästään siitä ylittääkö lantion ympärys yksinään tietyn mitan.