Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet leveälanteisistq naisista vai onko laihat parempia?

Vierailija
13.09.2020 |

Minulla on leveä lantio, mutta melko kapea vyötärö - en ole siis lihava ja minulla on ”tiimalasivartalo”. Painoindeksini on 21. Tuntuu, että laihat ja pitkät naiset ovat se juttu. Olenko oikeassa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio on hyvä ominaisuus naisella.

Vierailija
22/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo koskaan ajatellut sen tarkemmin, että onko kiinnostavan naisen vartalotyyppi ollut minkälainen. On ollut laihaa, muodokkaampaa, isoilla rinnoilla tai sitten lähes lauta. Yksi asia kaikkia kuitenkin on yhdistänyt: kaunis hymy ja lämmin katse.

Te jotka sanotte kiinnostuksen lisääntyneen laihtumisen myötä, ettei osittain ole kyse siitä, että koette itsenne mukavaksi sen myötä ja se näkyy ulospäin? Itsekin muodonmuutoksen läpikäyneenä puhun nyt kokemuksesta.

-M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin naisista, en enää. Enkä miehistäkään koskaan (tarkennuksena)

Ei se naisen pillu mikään ihme vekotin ole

Vierailija
24/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihmeellinen vekotin!

Tosin pikku osa naisesta. Tykkään naisista, vaikken jokaisen pimperoon olekaan tunkemassa.

Olis tämä maailma todella mitätön paikka ilman naisia.

Ovat vielä yhtä älykkäitä, kuin minä. Osa jopa huomattavasti älykkäämpiä.

Vierailija
25/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset jaksavat/vaivautuvat pohtimaan tällaista. Ihan kuin miehet olisivat joku yhtenäinen massa samanlaisilla mieltymyksillä. Uskon myös, että aika monelle miehelle tällaiset asiat ovat loppujen lopuksi ihan yksi ja sama.

Tästä valitettavasti tulee sellainen olo, että APn itsetunto on rakentuu miesten (oletettujen) mieltymysten varaan: "olen tiimalasi, tykkäättekö miehet?" Sitten odotellaan vahvistusta tähän.

Niin kuin mies tuossa aiemmin kommentoi, hymyllä on ollut ollut merkitystä. Hymy kertoo enemmän persoonasta ja vuorovaikutuksesta. Minäkin esim pidän enemmän vaaleista miehistä, mutta ihmissuhteissa se hiustenväri (tai hiuksettomuus) on ihan yksi sama.

Haloo naiset. Mihin te tarvitsette tällaista boostausta?

Vierailija
26/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei ole päästy yksimielisyyteen.

Jotkut pitävät kurvikkaista, toiset, pienistä ja siroista, monet pitkistä ja näyttävistä.

Oma suosikkini ei ole yksikään näistä (tykkään pitkistä ja rotevahkoista naisista, joila on kyllä peffaa ja reittä mutta ei isoja tissejä tai superkapeaa vyötäröä).

Ainoa asia josta harva pitää on keskivartalolihavuus, ja hyvästä syystä, otten huomioon ettei se ole terveydelle hyväksi.

Vierailija
27/51 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun kokemus. Olen 174 cm pitkä. Kun painoin 68 kg, minuun päin ei katsonut oikeastaan kukaan mies.

Kun laihdutin ja painoin 58 kg, miehet alkoivat tuijottamaan ja flirttailemaan.

Eli sanoisin, että laihuus kiinnostaa. Mitään muuta en itsestäni muuttanut.

Et ollut tyytyväinen itseesi painavampana!

Ihmiset reagoivat siihen, tiedostamattaan.

Itsevarmuus houkuttaa.

Onko vielä näin naiiveja ihmisiä?

Vierailija
28/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartalo on kaunis, mutta ongelma on siinä ettei sellaisen omaava nainen pidä säkkituolin kokoisen mahan omaavasta miehestä.

Vierailija
29/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kroppa on timmissä kunnossa, niin ei pitäisi olla syytä huoleen :)

Ei syytö huoleen, siis takapuoleen!

Vierailija
30/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lantiolla tai millään muulla väliä? Kaikki on yksilöitä ja omanlaisiaan. Voi jotkun pervot välittää muodoista, mut jos olisin poika/mies en ees ajattelis tollasta

Vierailija
31/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinaisvartalo aikuisnännein on paras.

Vieni-inssi56

Vierailija
32/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun kokemus. Olen 174 cm pitkä. Kun painoin 68 kg, minuun päin ei katsonut oikeastaan kukaan mies.

Kurvikkuus, ei laihuus.

Kyllä se on nimenomaan laihuus mikä miehiä kiinnostaa. Mitä luisempi, heikompi ja nälkiintyneemmän näköinen nainen on sitä enemmän tulee miehiltä huomiota. Muodoista ei välitä kuin harva ja niillä on muutenkin sitten enemmän läskifetish.

Vierailija
33/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut itsevarma ja ihan nätti, mutta vienti on koko elämän ollut olematonta, koska en pääse nääntymättä laihuuteen.

Ylivoimaisesti suosituin ystäväni on epävarma ja perusilmeeltään vihainen, silti häntä isketään lähes päivittäin vaikka kauppajonossa. Niin. Hän on laiha, bmi 19 eikä muotoja. Jos menemme yhdessä ulos, olen minä bmi 23 näkymätön.

Että se siitä itsevarmuuden tärkeydestä. Kyllä se on raakaa peliä ulkonäöllä ja laihempi on 99% mielestä parempi.

Vierailija
34/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sellaisia jotka erityisesti tykkäävät tietyistä muodoista, toiset niiden puutteesta. Toiset ei oo niin ronkeleita muotoseikoissa, vaan muut asiat, vaikka luonne ja hymy ratkaisevat.  

Vierailija
35/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut tyytyväinen itseesi painavampana!

Ihmiset reagoivat siihen, tiedostamattaan.

Itsevarmuus houkuttaa.

Voi toki olla näinkin. Olen tosiaan onnellisesti naimisissa, joten miesten huomio ei ole oleellista. Resting bitch-face minulla on ihan luonnostaan, joten mistään hymyilystä ei voi olla kysymys.

Olen nyt 42-vuotias eikä miehet koskaan ennen ole kiinnittäneet näin paljon huomiota. Enkä koskaan ennen ole ollut näin laiha.

Vierailija
36/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että laihoista miehet tykkää? Itsellä jää kuukautiset pois painolla noin 68 kg, pituus 172 cm. Tuolloin rasvaprosentti on luokkaa 20 ja silloin jää kuukautiset pois. Tämäkö hyvä?

Vierailija
37/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäjän lantio eli leveä lantio on mukavampi bylsiä. Jos on myös vyötäröä on kiva ajella takaa ja pystyy hyvin pitämään kiinni, kun antaa patukkaa.

Ja alapeukut viuhuu?? Miksi?

Tottakai leveä lantio on naisellisen kaunista koska se ei ole miehinen ominaisuus.

Vierailija
38/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai että laihoista miehet tykkää? Itsellä jää kuukautiset pois painolla noin 68 kg, pituus 172 cm. Tuolloin rasvaprosentti on luokkaa 20 ja silloin jää kuukautiset pois. Tämäkö hyvä?

LOL.

BMI on tuossa 23.

Vierailija
39/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihmeellinen vekotin!

Tosin pikku osa naisesta. Tykkään naisista, vaikken jokaisen pimperoon olekaan tunkemassa.

Olis tämä maailma todella mitätön paikka ilman naisia.

Ovat vielä yhtä älykkäitä, kuin minä. Osa jopa huomattavasti älykkäämpiä.

Ehkä tuolla tarkoitettiin, että ei pidä naisista sillä tavalla että sellainen pitäisi omaan elämäänsä saada. Ei minulla ole mitään koiria tai pikkulintujakaan vastaan, mutta en siltä niitä lemmikikseni ota koska en koe tarvetta.

Miksi älykkäät ja kivat naiset eivät saisi olla missä tykkäävät? Miksi minun tulisi haluta sellainen kotiini ja elämääni?

T. Jake

Vierailija
40/51 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut itsevarma ja ihan nätti, mutta vienti on koko elämän ollut olematonta, koska en pääse nääntymättä laihuuteen.

Ylivoimaisesti suosituin ystäväni on epävarma ja perusilmeeltään vihainen, silti häntä isketään lähes päivittäin vaikka kauppajonossa. Niin. Hän on laiha, bmi 19 eikä muotoja. Jos menemme yhdessä ulos, olen minä bmi 23 näkymätön.

Että se siitä itsevarmuuden tärkeydestä. Kyllä se on raakaa peliä ulkonäöllä ja laihempi on 99% mielestä parempi.

Ehkä itsevarmuutesi näyttäytyy ylimielisyytenä ja nokkavuutena, etkä välttämättä olekaan niin nätti kuin ajattelet olevasi, miesten silmissä.

Ystäväsi epävarmuus taas voi ilmetä ystävällisyytenä ja ehkä hän on miesten silmissä puoleensavetävän näköinen.