Ihmisten pitäisi alkaa boikotoida k kauppoja niin hinnat laskisi.
Älkää ostako ruokaa cittareista pariin kuukauteen niin se vaikuttaa jo paljon ja k kauppiaan pitää laskea hintoja jos ruuat jää hyllyihin homehtumaan. Levittäkää viestiä kaikille ettei mene enää k kauppoihin. Yhdessä sen me teemme niin pian on ruoka halvempaa.
Kommentit (33)
Cittarissa hinta hyllysssä on usein väärä ja hinta on kalliimpi kassalla. Niin kävi tänää kun tuote oli 2 euroa kalliimpi.
Kukaan ei halua boikotoida vaan kaikki haluaa ostaa 35% kalliimpaa ruokaa.
Mikset vaan suoraan mene Lidliin ja anna kauppiaan myydä tavaransa millä hintaa haluaa.
Minä en hae cittarista kuin tarjoukset. Niihin muihin ei ole varaa.
Olemme saaneet joukkoomme uuden palstahullun: cittarihullu. Onko jotain hampaankolossa lähicittaria vastaan vai, mikä on homman nimi?
Cittarissa ei ole punalappuja kyttääviä köyhiä. Paljon miellyttävämpää käydä kaupassa kun tarjonta on laadukasta. Hieman kalliinpaa, mutta laadukasta.
Tilatkaa temusta jos hinta kauhistuttaa K- tai S- kaupassa
Voit ihan itse mennä muihin kauppoihin. Itse ostan cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hae cittarista kuin tarjoukset. Niihin muihin ei ole varaa.
Mua ottaa aivoon sunlaiset ihmiset, koska sitten vakiasiakkaille ei aina tarjouksia riitä, toivon että kesko laittaa vain plussatarjouksia ja niihinkin ehdon kuinka paljon pitää olla pisteitä että tarjouksen saa. Mee sinne Lidliis.
Boikotoin ennemmin s-ryhmää, joka korvannut tuotteet coop-tuotteilla, joissa lukee tuotteen nimi englanniksi ja luopunut reilun kaupan banaaneista. Kertoo aika paljon arvopohjasta moiset valinnat.
Köyhät valittaa ruuan hintaa ja käyvät cittarissa silti ostamassa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa temusta jos hinta kauhistuttaa K- tai S- kaupassa
Juuri näin! Asiakas tuli mulle valittamaan (olen myyjä) että Temusta saa tän ja tän halvemmalla. Ja juustoista että Espanjassa tää makso euron kilo suuttui kun sanoin että ei muuta kuin matkaa tilaamaan 😂
Liian halpaahan se on kun puolet on varaa heittää roskiin.
Se on niin paljon hienompaa käydä Citymarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin paljon hienompaa käydä Citymarketissa.
On vai? En ole kyllä kaupassa käymisessä nähnyt ikinä mitään hienoa, onneksi on kotiinkuljetus.
Käyn Cittarissa, koska sieltä saa dry aged lihaa ja wagyu härkää, mitä ääsmarketissa ei koskaan tulla näkemään.
Jokainen tehköön omat valintansa mistä ryhmästä hankkii elantonsa. Lähi kauppani on K-Market, joten sieltä on helppo tehdä ostot. Löydän tarvitsemani tuotteet ja hyviä tarjouksiakin löytyy.
Ihan tarpeeni mukaan teen ostokseni joko kauempaa Prismasta tai tyydyn koti-iltaan ja käyn K-Marketissa.
Olihan yksi cittari kerran kalliimpi kuin Stockmanninherkku🤣
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa ei ole punalappuja kyttääviä köyhiä. Paljon miellyttävämpää käydä kaupassa kun tarjonta on laadukasta. Hieman kalliinpaa, mutta laadukasta.
Laadukasta? Samat tavarat myynnissä kuin Prismassa, mutta 30% kalliimpaan hintaan.
Ei kiitos. Ruoka on jo nyt liian halpaa.