Tykkääkö miehet leveälanteisistq naisista vai onko laihat parempia?
Minulla on leveä lantio, mutta melko kapea vyötärö - en ole siis lihava ja minulla on ”tiimalasivartalo”. Painoindeksini on 21. Tuntuu, että laihat ja pitkät naiset ovat se juttu. Olenko oikeassa?
Kommentit (51)
Kummallinen kysymys, kuin kysyisi että avatko isomunaiset miehet parempia vai tummatukkaiset?
Mielummin muodokas kuin laiha. Ei silti lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys, kuin kysyisi että avatko isomunaiset miehet parempia vai tummatukkaiset?
No ei se sama ole. Miesten kriteerit ovat toisen tyyppisiä
Olet oikeassa, hoikka ja pienikokoinen on se juttu. Joku läskeistä diggaava voi sinutkin kuitenkin ainakin hetkeksi huolia, joten tsemppiä.
Kunhan kroppa on timmissä kunnossa, niin ei pitäisi olla syytä huoleen :)
Synnyttäjän lantio eli leveä lantio on mukavampi bylsiä. Jos on myös vyötäröä on kiva ajella takaa ja pystyy hyvin pitämään kiinni, kun antaa patukkaa.
Mistä kukakin. Ei ole olemassa standardia ainoaan oikeaan naisen malliin. Mun mies tykkää, että on muotoja. Pitää olla kunnon tisut ja peppu. Ei kuitenkaan liian lihava.
Joskus laihduttanut muutamia kiloja, niin mies huolestunut ettei vain häviä isot tisut peffa pois.
Jaska Tepon sanoin: Naisessa pittää olla muotoja ja lihaa niin, ettei tunnu kuin rankakasan päälle nousis :)
Pääministerillä on leveä lantio. Ihan ok.
Miehen preferenssit naisen lantion suhteen riippuu siitä minkälaisen lantion hän kokee hyvällä synnyttäjällä olevan.
Ihan sama, kunhan on isot rinnat.
Tuollainen tiimalasi on paras vartalotyyppi naisella. Nami nami...
Sellaista kehujen kerjäämistä tällä kertaa.
Tässä minun kokemus. Olen 174 cm pitkä. Kun painoin 68 kg, minuun päin ei katsonut oikeastaan kukaan mies.
Kun laihdutin ja painoin 58 kg, miehet alkoivat tuijottamaan ja flirttailemaan.
Eli sanoisin, että laihuus kiinnostaa. Mitään muuta en itsestäni muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun kokemus. Olen 174 cm pitkä. Kun painoin 68 kg, minuun päin ei katsonut oikeastaan kukaan mies.
Kurvikkuus, ei laihuus.
Miehet on yksilöitä. Useimmat tykkää p*llusta.
Vierailija kirjoitti:
Et ollut tyytyväinen itseesi painavampana!
Ihmiset reagoivat siihen, tiedostamattaan.
Itsevarmuus houkuttaa.
Molempi parempi