Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit yli 30 etkä olisi koskaan ollut missään töissä?

Vierailija
13.09.2020 |

Mitä tuollaisessa tilanteessa tekisi, kun ei mistään saa töitä eikä ole koskaan ollut töissä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois aika noloa.

Vierailija
2/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ois aika noloa.

Joo. Mietin vain, että jos olisin tuo ihminen, niin mitä siinä edes voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin työkkäriltä, mitä vaihtoehtoja on. Joku työkokeilu?

Vierailija
4/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin töitä jos työkkäri käskee. Eihän se nyt minun ongelmani ole jos en kelpaisi.

Vierailija
5/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin?? Helppo vastaus. Päivät pitkät notkuisin vauva.fi:ssä, väliajat hakkaisin tattia.

Vierailija
6/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin muihin asioihin, tai puntaroisin olisiko mahdollista alkaa yrittäjäksi.

Zinc

Vierailija
7/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin opiskelemaan jotain ja yrittäisin saada harjoittelupaikkaan jalan oven väliin. Itseasiassa niin teinkin, mulla ei paljoa työhistoriaa ollut siinä vaiheessa. Nyt olen ollut yli 2 vuotta samassa työpaikassa.

Vierailija
8/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata nolostella vaan mennä mihin pääsee. Siitä se lähtee, koskaan ei ole myöhäistä. No 70- vuotiaana ehkä.

Vierailija
9/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 28 kun pääsin ensimmäistä kertaa palkkatuella töihin kunnalle. Eli varmaan kysyisin palkkatukitöitä jos olisin tuossa tilanteessa.

Vierailija
10/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulutusta? Jos ei ole montaa tutkintoa, valitsisin sellaisen hyvin työllistävän alan joka parhaiten sopii omiin kykyihin ja lyhyellä koulutuksella. Jos olisin jo tehnyt useamman tutkinnon saattaisin kyllä vain luovuttaa ja keskittyä elämässä muihin asioihin.

Vierailija
11/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koulutusta? Jos ei ole montaa tutkintoa, valitsisin sellaisen hyvin työllistävän alan joka parhaiten sopii omiin kykyihin ja lyhyellä koulutuksella. Jos olisin jo tehnyt useamman tutkinnon saattaisin kyllä vain luovuttaa ja keskittyä elämässä muihin asioihin.

On useampi yliopistotutkinto eri maista.

Vierailija
12/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelisin vanhempieni rahoilla. Se olisi ihanne nytkin :). 

Vierailija
13/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 47v enkä ole ikinä tehnyt mitään töitä. Onhan tämä tylsää vaan ei voi mitään sille että on turha ihminen.

Vierailija
14/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin jonkun työkokeilupaikan, harjoittelupaikan tai vapaaehtoistyön. Jos koulutusta ei olisi, hakisin opiskelemaan tämän syksyn tai kevään haussa.

Vierailija
15/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsisin jonkun työkokeilupaikan, harjoittelupaikan tai vapaaehtoistyön. Jos koulutusta ei olisi, hakisin opiskelemaan tämän syksyn tai kevään haussa.

Vapaaehtoistyöstä ei sitten kannata mainita työkkärissä jos saa työttömyysetuutta.

Vierailija
16/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On useampi yliopistotutkinto eri maista.

Sitten työllistäisin itseni. Varmasti useasta tutkinnosta on jäänyt jotain hyödyllistä käteen.

Vierailija
17/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 47v enkä ole ikinä tehnyt mitään töitä. Onhan tämä tylsää vaan ei voi mitään sille että on turha ihminen.

Lähes samanikäinen enkä minäkään ole oikeita palkkatöitä tehnyt ikinä enkä enää suostu mihinkään työkokeiluihin. Naurettavaa jos ihmisen pitää läpielämän käydä tekeen ilmaistöistä ja ne eivät lähes kenenkään kohdalla johda muuhun kuin takaisin työttömäksi. 

Vierailija
18/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hirvittävän romanttiset kuvat että työharjoittelun kautta pääsisi töihin. Kyllä ne suurinosa kierrättää uusia ja uusia harjoittelijoita ilman pienintäkään aikomusta palkata ketään.

Vierailija
19/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin hittoon Suomesta ja hakisin töitä ulkomailta, täällä voi lähinnä pyyhkiä pyllynsä kaikenmaailman yliopistotutkinnoilla.

Vierailija
20/67 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistuin alempaan korkeakoulututkintoon 32-vuotiaana. Ei niistä työpaikoista sitä ennen ollut käytänössä mitään hyötyä työllistymisessä. Ja siis alani työllistää hyvin.

Olin sitä ennen ollut töissä torilla, kaupungilla ja joo, opiskeluaikana omalla alallani apulaisena, mutta tiedän, että olisin ilman näitäkin saanut töitä varsin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi